BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap m20b20 na m20b25
Autor Wiadomość
venom 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2009
Skąd: Będzin (sląskie)
Wysłany: 2009-12-13, 10:28   swap m20b20 na m20b25

Witam

po uporaniu sie z technicznymi problemami (spowodowanymi glownie poprzednim uzyszkodnikiem tego auta) przyszedl czas na mody - kasa sie odklada i jak sie cieplo zrobi to czas cos podzialac

co bede potrzebowal do swapu na 2.5litra?

silnik kompletny plus wiazka silnika? czy cos jeszcze?
uklad chlodzenia pasuje? lapy pewnie tez? co ze skrzynia, sprzeglem czy tam cos trzeba przerabiac?

plan jest taki zeby kupic silnik a potem go rozbebeszyc i wymienic co tam bedzie zuzyte. Bedzie to pewnie kosztowac ale wole jednak pelna moc w m20 niz watpliwa w m50 gdzie koszty samego swapa i remontu beda wyzsze.

co do napedu - dyfer i tak idzie do kosza bo halasuje i slychac juz lekkie luzy. Poza tym to mala glowa bez szpery :)
co bedzie potrzebne zeby wsadzic duza glowe ze szpera?

Pozdrawiam
_________________
E30 Touring - project in progress - sprzedane
E30 Coupe - dupowozik
Z3 Roadster - lansowozik
 
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2009-12-13, 10:34   

Silnik zależy czy z wąskiej czy z szerokiej lampy - kwestia układu chłodzenia.
Zmiana małej głowy na dużą wystarczy kupić i założyć ( skrócić wał na wieloklinie).
Wypadało by wstawić też skrzynie z 2,5.
 
 
bey 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: zabrze
Wysłany: 2009-12-13, 10:35   

hmm robilem taki remont m20 pare dni temu tez przed swapem

szlif walu plus panewki plus pierscienie oczywiscie wszysko wyliczone przez szlifierza i poskladane przez niego +/- 700 zl
zestaw uzczelek zimmeringow na wale itd wyszlo mnie ok 400 zl
do tego paski filtry oleje itd , pare nowych czujnikow
benzyna ekstakcyjna zeby umyc silnik
_________________
drive slow but lov club
 
 
 
venom 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2009
Skąd: Będzin (sląskie)
Wysłany: 2009-12-13, 10:38   

ogolny napisał/a:
Silnik zależy czy z wąskiej czy z szerokiej lampy - kwestia układu chłodzenia.
Zmiana małej głowy na dużą wystarczy kupić i założyć ( skrócić wał na wieloklinie).
Wypadało by wstawić też skrzynie z 2,5.


skrocic znaczy obciac?
_________________
E30 Touring - project in progress - sprzedane
E30 Coupe - dupowozik
Z3 Roadster - lansowozik
 
 
 
bey 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: zabrze
Wysłany: 2009-12-13, 10:52   

tam jest taka nakretka daje 2 cm
_________________
drive slow but lov club
 
 
 
gatun0 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Skąd: Uć
Wysłany: 2009-12-13, 11:13   

b20 , i b25 mają różne wały . Teraz pytanie czy skrzynie zostawiasz z b20 czy będzie z b25
jak z b25 , to potrzebny bedzie wał i wybierak .
Wał można rozciągnąć lub wsunąć na wieloklinie , nic nie obcinaj .
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-13, 18:59   

Dżizas.... Było 3245345456 razy :doh:
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-12-13, 20:42   

doklandie, temat porzadnie omowiony na form
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-12-14, 04:13   

omawiany ale moze sproboje napisac wkapsułce. wał z mojej wiedzy z b20 bedzie za długi(pierwsza czesci od streony skrzyni) zxakładajac ze bedzie skrzynia z b25, docisk jest w b25 inny niz w b20 i b23, nie patrz na to czy silnik z waskiej czy z szerokiej, uklad chlodzenia pozostaje Twoj tj termostat weze chlodnica zbiornik to pasuje i nawet jesli bedziesz mial swapa z waskiej(inny ukl chlodzenia) to zalozysz od Twojej, wiazki w nowszym b20 i b25 tj z szerokiej(bodajze motronic) są takie same wiec i swoja mozesz zostawic, ale jesli swap bedzie z waskiej to do swojej wiazki musisz dokupic przepływek 083 i kompa 173(?). lapy poduchy cewka kable zostjae to samo z b20, w skrocie jesli kupisz b25 z motornikiem to mozesz ze swojego b20 wykorzystac wszystko oprocz przeplywki kopa kolektorow wtryskow przepustnicy gumy, czytajac to i reasumujac kupujac swapa z waskiej tez mzoesz zalozyc swoja wiazke ukl chlodzenia czujnik polozenia walu i dokupic elementy wyspiane linijke wyzej. wybierak ze skrzyni b20 bedzie za dlugi do skrzyni b25, zapomnialem o czyms??
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16