BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Eta - pierwsze wrażenia z jazdy
Autor Wiadomość
Pancin 



Dołączył: 05 Lis 2004
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2004-11-14, 23:44   Eta - pierwsze wrażenia z jazdy

W końcu dopadłem świeżo zakupione auto. Przechodziło dzisiaj chrzest bojowy w moich bardzo niewprawionych do RWD rękach na kieleckim torze wyścigowym. Jestem w szoku. :shock: Pełen respect dla jeżdżących tym autem zimą. Ale po kolei:

Droga na tor przebiegała całkiem spokojnie, wręcz emerycko. Podróżowałem oglądając wskazówkę ekonomizera. Ku mojemu zdziwieniu w przeciwieństwie do 324td, którym porusza się mój ojciec, etka nie pozwalała wskazówce wychylać się poniżej 8l. Cały czas 10 i więcej. Nie wiem na ile wiarygodne są wskazania tego przyrządu, ale ekonomicznie to to nie wyglądało. Z tego to powodu nie poganiałem jakoś szczególnie. Wolałem zostawić pokarm dla koników na inny wybieg.

Wjazd na tor, pogadanka z kolegami. W sumie pierwsza beta w klubie, każdy o coś pyta. Ale jakoś nie miałem ochoty na gadanie. Trzeba było potestować możliwości nowego nabytku. Krótka jedynka, potem dwójka, pierwszy zakręt i nieudana próba przejechania go bokiem, zakończona efektownym "bączkiem". W końcu pierwszy raz w RWD. Ale, że z natury szybko się nie poddaję pozostaiwiłem duże ilości gumy na tym łuku, aż w końcu zaczęlo mi to jakoś wychodzić. Potem przyszedł czas na testy w ciasnych zakrętach toru kartingowego. Ilości piruetów jakie wykręciłem chyba nikt nie policzył. Po wielu próbach, z bolącymi rękami od ciągłego machania kierownicą (moja Etka nie ma wspomagania) zacząłem przejeżdżać slajdami sekwencje zakrętów. Nigdy wcześniej nie miałem takiej frajdy z jazdy autem. Poprostu rewelacja. Zakochałem się w tylnym napędzie. A ETA do takiej zabawy jest niesamowita. Bałem się, że nie da rady tym się fajnie ślizgać, w końcu moc przeciętna, ale zostałem bardzo miło zaskoczony. Pierwszego biegu można użyć tylko do ruszania. Auto ma wręcz niewiarygodne kopnięcie z bardzo niskich obrotów. Postawienie go bokiem na drugim, a czasem nawet trzecim biegu nie stanowi żadnego problemu. Czad na maksa. Aż się boję pomyśleć co będzie jak przybędzie jej jakieś 80 - 100KM. Trzeba będzie parę dyfrów na zapas zakupić. :D

pozdrawiam, jeszcze zszokowany dzisiajszymi emocjami
_________________
=== PANCIN ===
pełnoletnie 325e
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2004-11-15, 12:45   

Coś te Et-ki na naszym forum się jakoś popularne zrobiły :D Ale to chyba dobrze, bo to ciekawy motorek...Dalszych tak udanych wrażeń! A mocy przy niskich obrotach Ci zazdroszczę, ja się muszę trochę nakręcić...1.8 M40 i tylko 162 Nm.... :oops:
Pozdro
 
 
 
Pancin 



Dołączył: 05 Lis 2004
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2004-11-15, 14:05   

SmasherE30 napisał/a:
Moje 2,0 ma tylko 2 Nm więcej :roll:


Poczekaj do wiosny jak wyprowadzę turboetę. Zobaczymy jaki wtedy momencik będzie. :D
_________________
=== PANCIN ===
pełnoletnie 325e
 
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-11-15, 14:12   

na jakiej turbinie chcesz ta turbo-ete skladac?
jakie tloki? jaki wal? jaka glowica?

z moich prob wyciagnalem pare wnioskow:

- seryjny wal i korby mozna o kant :cenzura: rozbic
- seryjne tloki dowidzenia przy wiekszym cisnieniu (powyzej 0,6-0,8 bara)
- seryjna glowica to pomylka, pomysl nad AMC, w poslce kompletna glowica AMC to wydatek 2800zl - 6 tygodni trzeba czekac, mi zostalo jeszcze tylko 4 :-) ))))))

jakbys mial ciekawe pomysly z eta to dawaj na prv

ja swoje ete bez turba zamierzam dociagnac do 280KM, i wierzcie mi lub nie ale to zrobie :-) )))))
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2004-11-15, 15:20   

Co do spalania to sie nie zgodze :) U mnie ekonomizer przy 90 km/h siedzi na 6litrach,czasem lekko mniej,przy 120 jest na 8 przy 140 udaje sie tez 8-9,ale to zalezy :)
Co do latania bokiem to fakt- trzeba sie przyzwyczaic,na mokrym bedziesz mial frajde :)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Gixer
[Usunięty]

Wysłany: 2004-11-15, 15:59   

Do chodzenia bokiem wlasnie moment obrotowy jest najwazniejszy a nie moc.Ja zwyklym dizlem bez turbo przejezdzam ronda bokiem rzucajac auto z gazu na dwojce a na mokrym to juz nie mowie.Teraz tylko czekam na snieg.Pzdr!
 
 
Kalina
[Usunięty]

Wysłany: 2004-11-15, 16:03   

jim nie wierze nawet w pol co mowisz .mialem ete z glowica od 2,5 walkiem schricka , i przesterowanym komputerem wyciagniete bylo 190 km i mysle ze to wszystko co sie da, jedynie jeszcze zachipowac taki motor moze by cos dalo . samochod zaczynal jechac dopiero od 5500/obr/min max predkosc 240 km/h tyle jechalem . po co sie bawic w takie bzdury i wydawc tyle chajcu nie lepiej wstawic 3,5 litra duzo nizszym kosztem ktory o niebo lepiej jedzie?
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2004-11-15, 16:06   

Moim zdaniem lepiej m30b35,tyle ze z drugiej strony jaka to satysfakcja zrobic ze 122 (czy 129) KM 250? :) to sie nazywa tuning,a tak tylko swap :)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2004-11-15, 21:45   

W niemieckiej gazecie "TUNING" jest opisana E30 z 4.0 V8+turbo to jest dopiero swap i tuning.[/list]
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
BOR 



Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: 2004-11-15, 22:08   

Cytat:
jim nie wierze nawet w pol co mowisz .mialem ete z glowica od 2,5 walkiem schricka , i przesterowanym komputerem wyciagniete bylo 190 km i mysle ze to wszystko co sie da, jedynie jeszcze zachipowac taki motor moze by cos dalo . samochod zaczynal jechac dopiero od 5500/obr/min max predkosc 240 km/h tyle jechalem .


Dokładnie tak!!! Jim grzebie w tych autach i jeszcze niewidziałem wykresu z hamowni żadnego (jak np. od Loko) - czyste spekulacje na temat 200 i więcej KM...
A teraz 280KM???!!! Super!!!

I jeszcze ogrom niedopracowanych informacji o silnikach Ety serwuje na swojej stronie...
_________________
300000 części BMW
www.auto-voll.pl
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-11-16, 00:34   

hehe
BOR prowokator

zajrzyj na e30.de
tam jest udokumentowane 2.5 atmosferyczne na seryjnym bloku z podrasowanym osprzetem i ma 230 koni (dane z hamowni)
2.7 niemcy potrafia dociagnac do 280KM bez turbo i to rowniez jest udokumentowane na niemieckich stronach, wystarczy poszukac, chetnie bym dal linka ale poporstu nie mam :(

Schnitzer jakos samym chipem, wydechem i polerka dolotu (pomijam kwestie kutego walu i tlokow, to nie podnosi mocy tylko wytrzymalosc) potrafil z M30B35 218KM zrobic 272KM

zeby z atmosferycznej ety wyciagnac DUZO trzeba pozbyc sie zacofanej instalacji stryskowej MOTRONIC i LJETRONIC a wlozyc cos oparte o TPS (potencjometr na przepustnicy) i MAP (czujnik podcisnienia), wywalic przeplwyke, wyliczyc i zbudowac kolektor dolotowy, wyliczyc i zbudowac klektor wydechowy, przepolerowac kanaly glowicy i komore spalania oraz tloki, dorzucic do tego szczypte mocy w postaci walka rozrzadu w granicach 300 stopni

jak ktos chce to chetnie polece dobra ksiazke na temat konstrukcji silnikow i wyliczania ich poszczegolnych elementow

ludzie, poczytajcie jakies madre ksiazki a nie piszcie bzdury!
niespomplikowanymi sposobami da sie z kazdego silnika wyciagnac moc rzedu 110km/litr i jest to udokumentowane i powszechnie wiadome w kregach tuningowych (a nie stylingowych)

choc sa to bardzo praco i czasochlonne przerobki, duzo prob i duzo niepowodzen, ale na tym polega zdobywanie doswiadczenia

a cfaniaki siedzacy w domciu i placacy mechanikom za wymiane paska rozrzadu niech lepiej nic nie pisza

BOR, jedna ete zrobilem 1,5 roku temu, udowodnilem co mozna z tego zrobic, nikt nie lubil ety a nagle przyszla moda i kazdy chce ete, razem z kolega Zepsujem udowodnilismy ze eta na seryjnym dole mozna zejsc ponizej 6 sekund do setki i jest to udokumentowane

BOR, walnij sie w leb baranie, masz problem to na priv a nie podrzegasz do sprzeczek, chcesz negowac? prosze bardzo, moze ty sie wypowiesz na temat swoich osiagniec? co takiego stjuninkowales? szpachlozderzak zalozyles? czy wycieraczki VALEO SILENCIO?

a tak wogole BORze to po co wlazisz do mnie na strone i czytasz moje texty skoro sa ro bzdury? z ciekawosci? nie wiesz ze to 1 stopien do piekla? mama nie przestrzegala? uehehe
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2004-11-16, 00:59   

JiM napisał/a:
BOR, walnij sie w leb baranie, masz problem to na priv a nie podrzegasz do sprzeczek, chcesz negowac? prosze bardzo, moze ty sie wypowiesz na temat swoich osiagniec? co takiego stjuninkowales? szpachlozderzak zalozyles? czy wycieraczki VALEO SILENCIO?

a tak wogole BORze to po co wlazisz do mnie na strone i czytasz moje texty skoro sa ro bzdury? z ciekawosci? nie wiesz ze to 1 stopien do piekla? mama nie przestrzegala? uehehe

chyba cie gościu pogieło, albo podczas jednej z twoich przeróbek rozgrzanym olejem buchnęło ci w czaszkę
to że niemcy potrafią, to jescze nie dowód - sam założyłeś, że to co wypisujesz może być niewiarygodnie
Cytat:
wierzcie mi lub nie ale to zrobie

- jak zrobisz, to będziesz mógł pokazać, a narazie .... to może ty tu nie pisz jak ci klimat nie odpowiada

jest tu gdzieś MODERATOR!!!???
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2004-11-16, 08:52   

Ku...Tu nigdy nie było takich tekstów!!!! kto tego pilnuje????
Na forum powinna być kultura! :evil: A jak sie komus nie podoba to ....wiadomo! :twisted:
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2004-11-16, 11:15   

Przestancie sie juz klocic,bo odbiegamy od tematu!!!!
Eta-towcy wszystkich krajow - laczcie sie :)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-11-16, 12:20   

"ja swoje ete bez turba zamierzam dociagnac do 280KM, i wierzcie mi lub nie ale to zrobie )))))"

jasno i wyraznie widac ze nie twierdze ze to zrobilem, ale do tego daze i albo mi sie to uda albo poniose porazke, ale w obu przypadkach wyniose z tego duzo wiedzy i doswiadczenia

poki co naszym rekordem jest 216-konna ETA z momentem 282Nm przy 4700 obrotow i pelna moca przy 6200

wykresow nie mam, kolega Zepsuj je posiada, prosze pisac do niego

te osiagi to cud bo ten silnik byl zlepkiem tego co wpadlo w reke - dolot kombinowany 2.0/3.5, przypalone wtryski, zwykle swiece NGK, zaplon ustawiony aparatem "na oko", wiazka silnika "lutowana" na szybko z kabli glosnikowych (kto byl na zlocie w 2003 to wie), a jednak to jezdzilo i dawalo w kosc spod swiatel :D

teraz buduje swoj pierwszy silnik z prawdziwego zdarzenia, fotki i opisy dostepne na mojej stronie

zamowilem glowice z AMC z hiszpani, kupilem nowe zawory od paradowskich, zamowilem walek 302st, dzwigienki i sprezyny z CATCAMS

kompletuje instalacje wtryskowa oparta nie na przeplywomierzu (bo to typowa "zwezka" na dolocie jak w WRC) a o czujniki TPS i MAP

obecnie pracuje nad kolektorem D 70mm z 6-krotna przepustnica szczelinowa, lub 6-ma klapkowymi (zalezy czy szczelinowa sie uda)...

czas pokaze co z tego wyjdzie, jak skoncze to testowal bede pewnie wiosna

niektorzy koledzy powinni kupic sobie tabletki na uspokojenie, to co pisze i co robie to proby i bledy, kazdy je popelnia, ja staram sie wyciagac z nich odpowiednie wnioski, zapraszam do dyskusji ludzi "grzebiacych" a nie skakanie sobie do gardel

sklotnia czy sie da czy nie napewno nikt nic nie osiagnie, napewno wiecej damy rade zrobic wspolnymi przemysleniami i pomyslami, moze ktos ma jakies ciekawe?

jedno jest pewne - moc w okolicach 110KM z litra pojemnosci jest do osiagniecia domowym sposobem przy silniku atmosferycznym, wiec jesli sie da w jakimkolwiek przypadku, to w M20 2.5 i 2.7 rowniez, pytanie tylko kto pierwszy to zrobi i udokumentuje (oraz udostepni - lub nie - materialy)
 
 
BOR 



Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: 2004-11-16, 14:27   

Cytat:
BOR, walnij sie w leb baranie


Taaaa...jak zwykle, cały Kubuś...

Popis odporności na krytykę i opanowania, uosobienie spokoju, oczytania... Brak już sił.
_________________
300000 części BMW
www.auto-voll.pl
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-11-16, 14:30   

bo najlepiej to krytykowac, a do roboty nikogo nie ma

moze ty sie wypowiesz na temat tych silnikow skoro podwazasz moje spostrzezenia?
 
 
Pancin 



Dołączył: 05 Lis 2004
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2004-11-16, 14:31   

panowie, spokojnie. Jakbym wiedzial, że moje wypociny na temat podniet związanych z przejażdżką BMW spowodują taki obrót sprawy, to zamknalbym się w sobie i nic nie powiedzial. :lol: Proszę o spokój, a jak macie sobie skakć do gardel, to walcie na priva.
_________________
=== PANCIN ===
pełnoletnie 325e
 
 
 
BOR 



Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: 2004-11-16, 14:39   

Ja się do roboty z silnikami nie pcham, bo jestem zdania, że lepiej zaszczepić 2,5 24V albo 3,5 M30. A najlepiej S38 3,6.
Dla mnie satysfakcja podobna w jednym i drugim przypadku, bo przełożenie silnika do nadwozia, w którym go seryjnie nie było też wymaga sporo pracy.
_________________
300000 części BMW
www.auto-voll.pl
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-11-16, 15:07   

M30 3.5 jest 50kg ciezszy i grzeje sie o paredziesiat procent wiecej przy tych samych osiagach, to jednostka o ponad 15 lat starsza niz M20

kasa, kasa, kasa........
M50 jest fajne ale to juz sa duze wydatki, S38 i reszta M to silniki zbudowane w oparciu o technologie M50 i M52

tym sposobem moznaby wlozyc nowego 3-litrowego dizla ktory osiagami dorownuje pierwszym M

ale co z tego? nie sposob wydac pieniadze, sposob zrobic cos z niczego
rozmawiamy tu o silnikach a nie o swapach
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-11-16, 15:32   

co do stopnia sprezania to podnosze go delikatnie frezujac tloki od superety (takie jak 2.5) na plasko 0,5mm ponizej "rantu"

http://www.bmw.vip1.pl/su...opada/blok7.jpg

wychodzi cos takiego

http://www.bmw.vip1.pl/su...da/silnik03.jpg

o dziwo rowek na zawor dolotowy pasuje jak ulal do glowicy od 2.5 :-) ))

glowice warto splanowac o 2mm, tylko wtedy trzeba podlozyc 1mm podkladke pod swiece bo potrafi "uderzyc"

co do MAPa...
chce zastosowac instalacje wtryskowa DELCO z opla senatora 3.0, tam calos oparta jest wlasnie o TPS i MAP
DELCO jest calkiem sprytne, daje sie niezle programowac i jest duzo bardziej zaawansowane niz Motronic, jak chcesz to moge podeslac ci PDFa z opisem

pozatym do DELCO jest duzo freesoftu i binów, do Motronika z najgorzej :-( ((
 
 
BOR 



Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: 2004-11-16, 15:45   

Cytat:
M30 3.5 jest 50kg ciezszy i grzeje sie o paredziesiat procent wiecej przy tych samych osiagach


Te same osiągi??? Masz pojęcie??? 305Nm seryjnie w 3,5 - jechałeś takim autem kiedyś, rozszarpuje samochód od 1000obr/min.
_________________
300000 części BMW
www.auto-voll.pl
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-11-16, 15:50   

tak, mialem M535 W e28

rozszarpuje? wez pod uwage mase, to tak jakby posadzic czlowieka na masce i probowac tym wejsc ostro w zakret

jak myslisz dlaczego w rajdowkach katowano silnik M10B20 z glwoica 16 zaworowa i doladowaniem 4 bary?????? dlatego ze chodzilo o jego skromna MASE!!!

przeciez wtedy tez byly 3.5!!
 
 
kazik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2004-11-16, 22:50   

Fachowców (albo flachowców :evil: ) widze od ch*lery, tylko jak człowiek zada konkretne pytanie to odpowie mu jedna albo dwie osoby i to w dodatku"nie jestem pewny" albo "chyba tak"
Cytat:
Cytat:
kasa, kasa, kasa........
M50 jest fajne ale to juz sa duze wydatki, S38 i reszta M to silniki zbudowane w oparciu o technologie M50 i M52

Cytat:
jedno jest pewne - moc w okolicach 110KM z litra pojemnosci jest do osiagniecia domowym sposobem przy silniku atmosferycznym, wiec jesli sie da w jakimkolwiek przypadku, to w M20 2.5 i 2.7 rowniez, pytanie tylko kto pierwszy to zrobi i udokumentuje (oraz udostepni - lub nie - materialy)

Wsadzenie do np e30 silnika m50 lub m52 to koszt około 3-3,5tys zł podnieść jego moc do powiedzmy 220KM można za 1000zł.Czyli koszt takiej operacji wyjdzie ok 4-4,5 tys.Natomiast żeby z ety wycisnąć tą moc i żeby się nie rozleciała czeba wsadzić 3 razy tyle węc pytanie po co?
Domowymi sposobami to można klocki zmieniać a nie tuningować silniki(chociaz widziałem ostatnio typa który szlifował zawory na wiertarce stołowej pilnikiem trzymając go w ręce)Chyba że ktoś trzyma w domu frezarki ,szlifierki,tokarki,diagnoskop i chamownie oraz ma dużoooooooooooo we łbie i z 30 lat doświadczenia to wtedy się zgodzę.
 
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-11-16, 23:11   

dobre M50 2.5 kosztuje 3500-4000zl (mowie o komplecie: pelny osprzet, sprzeglo, skrzynia itp. w BDB stanie)
do tego montaz, przerobki wydechow, walu, chlodnica itd. kolejne pare stowek, doliczyc trzeba rowniez koszty transportu silnika (gdzies go trzeba kupic, sasiad z reguly nie sprzedaje, w kiosku za rogiem tez nie maja)


koszt zbudowania conajmniej 220-konnej ety to kasa rzedu 4000zl
moge ci wypuntowac jesli nie wierzysz:

- blok silnika z tlokami i walem 250zl
- komplet uszczelek, panewek, pierscieni, uszczelniaczy, simeringow to 1000zl
- glowica 300zl
- planowanie bloku i glowicy, badanie szczelnosci glowicy 200zl
- wal i korby od 2.4TD - 300zl
- modyfikacja walka rozrzadu (i dzwigienek) u swiatka to 700zl
- osprzet (rozrusznik, skrzynia, alternator) to 500zl
- dobra instalacja DELCO to koszt 200-300zl z kompletem czujnikow
- pospawanie kolektora dolotowego to koszt okolo 100zl - sami przygotowujemy we wlasnym zakresie a calosc spawa jakis fachman, do tego przepustnica np. od 3.5 M30 - 50zl
- skrecenie wszystkiego to jakies 30 godzin roboty (licze ze samemu to zero kosztu)
- zaprogramowanie chipa do komputera (u mnie na stronie sa biny, do delco tez niedlugo beda) - na gieldzie czy gdziekolwiek - 20zl + 15zl swieza kosc
- polerki glowicy, kolektora itp. we wlasnym zakresie, materialy to 50zl (papier, pasta, filc)
- filtr stozkowy - 150zl
- olej 150zl
- chlodziwo 30zl?
- filtr oleju 30zl
- pasta do zaworow 3zl (mozna dotrzec na wiertarce pilnikiem, ale to jednorazowy temat - gniazdo dotrze sie do ksztaltu zaworu)

mi wyszlo 4148zl

sorry ale to duzo mniej niz wlozenie uzywanego M50 w X-stanie

pozatym masz "nowy" silnik na dotarciu, ktory spoko wytrzyma bardzo dlugo

koszt obniza sie o jakis 1000zl jesli masz swoja ete w tej chwili w aucie

nadal twierdzisz ze lepiej M50/M52?
a moze M30 3.5? tez przeciez mocny silnik!!! :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 17