BEEMKA - KLUB Strona Gwna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastpny temat
[E30] Tylmanek
Autor Wiadomo
tylmanek88 
Młody miłośnik :]

Doczy: 02 Sty 2008
Skd: Wołomin
Wysany: 2008-07-16, 12:04   [E30] Tylmanek

Witam! Chcialem zaprezentowac samochod ktory byl moim marzeniem od dziecka. wreszcie marzenie sie spelnilo i jestem szczesliwym posiadaczem BMW E30 :) liczyla sie tylko wersja 6cylindrowa ale jako ze jestem "biednym studentem na garnuszku rodzicow" jest to wersja m20b20.
troche suchych danych o samochodzie:
-BMW E30 320i
-nadwozie Coupe
-kolor SterlingSilber Metallic
-Shadowline
-rok 1990
-przebieg prawie 220tkm (mysle ze orginalny sadzac po stanie zuzycia calego samochodu)
-bezwypadkowa

wyposazenie:

-Wspomaganie kierownicy
-Elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-szyberdach
-Check Computer
-komputer OBC I
-dodatkowe zegary VDO wskazujace natezenie pradu, temp oleju, napiecie (do podlaczenia)
-Centralny zamek
-Felgi 15'' BBS z palety BMW
-zawieszenie prawdopodobnie obnizone 60/40 (kolega Lukas tak ocenil, pozdrawiam! :) ) ale jaka firma to dopiero podjade do gory z Mala i zobacze na czym siedzi :)
-lakier metalik :)
-boczne kierunki
-podlokietnik/rekaw na narty w tylnej kanapie :D
-halogeny