Witam! Chcialem zaprezentowac samochod ktory byl moim marzeniem od dziecka. wreszcie marzenie sie spelnilo i jestem szczesliwym posiadaczem BMW E30 liczyla sie tylko wersja 6cylindrowa ale jako ze jestem "biednym studentem na garnuszku rodzicow" jest to wersja m20b20.
troche suchych danych o samochodzie:
-BMW E30 320i
-nadwozie Coupe
-kolor SterlingSilber Metallic
-Shadowline
-rok 1990
-przebieg prawie 220tkm (mysle ze orginalny sadzac po stanie zuzycia calego samochodu)
-bezwypadkowa
wyposazenie:
-Wspomaganie kierownicy
-Elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-szyberdach
-Check Computer
-komputer OBC I
-dodatkowe zegary VDO wskazujace natezenie pradu, temp oleju, napiecie (do podlaczenia)
-Centralny zamek
-Felgi 15'' BBS z palety BMW
-zawieszenie prawdopodobnie obnizone 60/40 (kolega Lukas tak ocenil, pozdrawiam! ) ale jaka firma to dopiero podjade do gory z Mala i zobacze na czym siedzi
-lakier metalik
-boczne kierunki
-podlokietnik/rekaw na narty w tylnej kanapie
-halogeny
samochod byl kupiony od czlowieka ktory mial sentyment do e30. nie byla to jego pierwsza i napewno nie ostatnia Beemka wiec nie balem sie jej kupic. stan silnika-mysle ze idealne to sa w salonie wiec bardzo bardzo dobry co do blachy do wiadomo trzeba dbac zeby nic sie nie dzialo, a poki co jest czysta oprocz 4 wgniotek na dachu jakby od gradu. pare drobnych powierzchownych rysek na masce i klapie bagaznika a poza tym chyba reszta ok no i brak kasy i chec jazdy zmusila mnie do zalozenia gazu... Sekwencja Lovato... mam nadzieje ze da rade, jesli cos bedzie nie tak to wyrzucam ja, bo szkoda mi samochodu w takim stanie, za bardzo kocham ten model
poki co planuje zebrac jakas kaske na lampy Black Hella chyba ze wlasnorecznie cos wymodze, podstawowy orginalny spoiler na tylna klape i troche doposazyc wnetrze na M-Technika. jesli macie jakies ciekawe pomysly na zmodyfikowanie w zakresie orginalnej E30 to wrzucajcie ponizej kilka fotek zaraz po kupnie cyknietych pozdrawiam wszystkich!