BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
podłączenie silnika BMW m10
Autor Wiadomość
szymon16999 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 10 Lis 2012
Skąd: Rabka
Wysłany: 2012-11-25, 15:34   podłączenie silnika BMW m10

Witam
Jestem nowy na forum , jakby coś było nie tak to preszę mnie poprawić .
Jak w temacie potrzebuje podłączyć silnik mam tylko kable od silnika + do modułu
https://picasaweb.google.com/1014106962 ... 8708342994
Za odp dzięki

[ Dodano: 2012-11-25, 19:02 ]
https://picasaweb.google.com/101410696241465604707/NowyFolder

Jak ktoś ma albo byłby taki dobry zrobić pare fotek instalacji elek
_________________
Luberdziak
787285563
 
 
BassQ 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Skąd: K-J
Wysłany: 2012-11-27, 22:49   

W linku opis półokrągłego gniazda, może coś pomoże

http://pinoutsguide.com/C...ic_pinout.shtml
_________________
Zielona E36 316i (był M40B16, 2xM40B18 JEST M42B18 :] )
 
 
szymon16999 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 10 Lis 2012
Skąd: Rabka
Wysłany: 2012-12-03, 18:49   

https://picasaweb.google.com/101410696241465604707/NowyFolder#5815914896538305154
a ten shemat jest dobry bo go nie rozumiem . Dlaczego z cewki 15 + idzie do kondensatora 2,2uF i do uziemienia a potem do mudułu na 2 pin

[ Dodano: 2012-12-03, 18:52 ]
https://picasaweb.google.com/101410696241465604707/NowyFolder#5817778292903762994
a czy ktoś rozkminia ten
_________________
Luberdziak
787285563
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2012-12-03, 19:25   

Cytat "Dlaczego z cewki 15 + idzie do kondensatora 2,2uF i do uziemienia a potem do mudułu na 2 pin "
Źle czytasz schemat!
Kondensator nie jest elementem przewodzącym dla napięcia stałego.
Wsio na nim jest prawidłowo. Rozpatrz schemat inaczej.
To kondensator przeciwzakłuceniowy jest podłączony między plusem cewki a masą auta.
Pin 2 modułu zapłonowego jest połączony do masy auta.
_________________
E39 530d 00r
 
 
BassQ 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Skąd: K-J
Wysłany: 2012-12-03, 23:38   

Potwierdzam słowa kolegi , schemat z pierwszego linku jest dobry - nim się sugeruj, nie musisz rozumieć, zrób tak jak na rysunku to zagada. W drugim linku masz moduł i symbole wszystko się oczywiście zgada z pierwszym, ale w pierwszym masz łopatologicznie rozrysowane i tego sie trzymaj :wink:
_________________
Zielona E36 316i (był M40B16, 2xM40B18 JEST M42B18 :] )
 
 
szymon16999 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 10 Lis 2012
Skąd: Rabka
Wysłany: 2012-12-04, 17:44   

BassQ, Artur C., Dzięki pomagaski już poszły
Iskra jest , ja myślałem że - na moduł bierze się z gaźnika masy której tam nie ma tylko trzeba ją tam doprowadzić . Gaźnik jest odizolowany od silnika (brak masy ) ale już wiem co i jak .
:beer:
_________________
Luberdziak
787285563
 
 
BassQ 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Skąd: K-J
Wysłany: 2012-12-05, 17:32   

No to powodzenia i szerokości jak już zacznie śmigać :wink:
_________________
Zielona E36 316i (był M40B16, 2xM40B18 JEST M42B18 :] )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16