Wysłany: 2012-11-25, 15:34 podłączenie silnika BMW m10
Witam
Jestem nowy na forum , jakby coś było nie tak to preszę mnie poprawić .
Jak w temacie potrzebuje podłączyć silnik mam tylko kable od silnika + do modułu
https://picasaweb.google.com/1014106962 ... 8708342994
Za odp dzięki
Cytat "Dlaczego z cewki 15 + idzie do kondensatora 2,2uF i do uziemienia a potem do mudułu na 2 pin "
Źle czytasz schemat!
Kondensator nie jest elementem przewodzącym dla napięcia stałego.
Wsio na nim jest prawidłowo. Rozpatrz schemat inaczej.
To kondensator przeciwzakłuceniowy jest podłączony między plusem cewki a masą auta.
Pin 2 modułu zapłonowego jest połączony do masy auta.
Potwierdzam słowa kolegi , schemat z pierwszego linku jest dobry - nim się sugeruj, nie musisz rozumieć, zrób tak jak na rysunku to zagada. W drugim linku masz moduł i symbole wszystko się oczywiście zgada z pierwszym, ale w pierwszym masz łopatologicznie rozrysowane i tego sie trzymaj
_________________ Zielona E36 316i (był M40B16, 2xM40B18 JEST M42B18 )
BassQ, Artur C., Dzięki pomagaski już poszły
Iskra jest , ja myślałem że - na moduł bierze się z gaźnika masy której tam nie ma tylko trzeba ją tam doprowadzić . Gaźnik jest odizolowany od silnika (brak masy ) ale już wiem co i jak .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach