Witam
Od jakiegoś czasu zaglądam na to forum ,więc postanowiłem przedstawić Wam moją Bawarkę. Jest to E36 coupe z 92 roku, z silnikiem 2,5 litra. Auto zakupiłem rok temu, w stanie jaki widać będzie na pierwszej fotce. Od tego czasu pomału doprowadzam moją BeeMkę do stanu, jaki jej sie należy.
Typ 325I (EUR)
Typoszereg E E36
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M50
Pojemność skokowa 2.50
Moc 141
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka SCHWARZ LEDER (0203)
Data prod. 1991-12-18
Wyposażenie
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC DACH PRZESUWNO-UCHYLNY ELEKTRYCZNY
S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW ROLETA PRZECIWSŁONECZNA TYLNA
S423A FLOOR MATS, VELOUR DYWANIKI PODŁOGOWE VELOURS
S428A WARNING TRIANGLE TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY I APTECZKA
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER PODGRZWANIE FOTELA KIEROWCY/PASAŻERA
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM REGULACJA ZASIĘGU ŚWIATEŁ
S530A AIR CONDITIONING KLIMATYZACJA
S537A PARK VENTILATION WENTYLACJA NA POSTOJU
S554A ON-BOARD COMPUTER KOMPUTER POKŁADOWY V Z PILOTEM
S661* BMW BAV. CASS. III
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM SYSTEM GŁOŚNIKÓW HIFI
S690A CASSETTE HOLDER UCHWYT KASETY
S704A M SPORT SUSPENSION M PODWOZIE SPORTOWE
S708A M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II M KIEROWNICA SPORTOWA, SKÓRZANA
L801A GERMANY VERSION WERSJA KRAJOWA NIEMCY/AUSTRIA
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S848A ENLARGED WIRING HARNESS ROZSZERZONA WIĄZKA KABLI
Czekam na Wasze opinie na temat mojego Śmigiełka, wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze mile widziane
Auto jeszcze nie jest skończone, brakuje mu jeszcze kilku elementów, ale napewno jeszcze w nim się sporo zmieni w bliższej bądź dalszej przyszłości...
Dziekuje i pozdrawiam
Tutaj moje auto w dniu zakupu:(:(:(
Tu fotki tuż po zrobieniu blacharki
Tutaj fotka z jednego ze spotów w okolicy:
Tym razem przymiarka do nowych felg ( 4x 9j/16), niestety nie umyłem autka...
A tutaj fotki ze zlotu BMW manii w Chorzowie w tym roku ( żeby ktoś nie pomyślał że mam słome pod domem
Autko w końcu doczekało się nowego lakieru, felgi doprowadziłem do stanu, kilka dodatków i obecnie Bunia tak właśnie wygląda...
Ostatnio zmieniony przez center 2009-05-06, 11:12, w całości zmieniany 6 razy
Blacha wymieniona co sie dało, nie uznaje szpachli, nawet błotnik od pasażera, choć był do uratowania,, bo jedynie był uszkodzony tuż nad migaczem...A nerki, jak stały dwie Bunie pod blokiem to pozamieniało się co sie dało
Dzieki za pozytywa:) pozdro
No po czesci to troche moj projekt bo razem to lepilismy i ja doradzalem. Ogolnie jest na dobrej drodze i gleba sensowna tylko trzeba poprawic pare szczegolow. Pod maska pouzupelniac i generalnie to kazdy tu widzi co do zrobienia jest. Niemniej jednak potencjal jakis ten samochod ma i calkiem mily wypas w srodku. Powodzenia w robieniu z tej wydmuszki auta
P.S. Uprzedzam 10 j na tyl nie wejdzie mimo tych nadkoli rozpieprzonych (mierzylismy) ...
Dzieki chłopaki !
Kujon, założyłem teraz balony 225/45/16 , prześwit znikł , niebawem zamieszcze fotki. Jednak to nie to, więc w przyszłości będzie 17 cali z niemałym rantem.
pozdro
Dzieki chłopaki !
Kujon, założyłem teraz balony 225/45/16 , prześwit znikł , niebawem zamieszcze fotki. Jednak to nie to, więc w przyszłości będzie 17 cali z niemałym rantem.
pozdro
Łysy328,
wiekszy profil nie sprawił, że auto leży niżej, jedynie co to nadkola się wypełniły, co do wysokosci auta, to ciut się podniósł, nie tre teraz podwoziem o progi...
Miroll,
balony zostaną do puki nie sprawie sobie większych kółek...
Wizualne obnizenie ? Auto jest wyzsze bo balon wiekszy. Jedyne co sie zmniejsza to przerwa miedzy kolem a nadkolem ... poza tym wyglad jak w Starze. Wg mnie 16" z balonem na e36 beda wygladac jak 15" ogolnie ja mu te balony odradzalem ale sie chlopak uparl. Jak sie chce jezdzic bezstresowo to niestety sie nie uzywa e36 na glebie na codzien ... Chyba ze -40 ale to tez kwestia polemiki.
Mala statystyka za 3 lata jazdy z gleba -80 :
- 4 pary opon na tyle (niszczy je negat...)
- 2 razy prostowane przednie felgi
- wymienione wszystkie sworznie w zawieszenu przednim
- jeden tylni wahacz (poszlo lozysko)
- 2 razy malowany przedni zderzak (rysy od kraweznikow i innych przeszkadzajek)
- wyglaskane podwozie i jak na ta chwile jeden przewod paliwowy na slowo honoru sie trzyma wiec niebawem tez go bede musial wymienic...
Warto sie tak meczyc na codzien (i po nocach to wymieniac jak ktos naprawia sam) ? Nie sadze... To jest wybor kazdego z nas. Albo woz albo przewoz. Prowadzenie i wyglad jest nieziemski, ale trzeba miec swiadomosc czym i jak sie to je!
Witam
oto aktualna fotka mojej buni po założeniu progów , jak zwykle nie obyło się bez schodów i nie dostałem do nich zaślepek, ale niebawem bedą uzupełnione
Co myślicie o nowych kółeczkach w mojej Bumce??
Są to skręcane felgi OZ Racing Mito w rozmiarze 17/8j z oponkami 205/45 i 215/45.
[ Dodano: 2009-05-01, 12:39 ]
witam panowie,
dawno nic nie modziłem z powodu braku czasu i ciągłych przejśc z autkiem, ale teraz stanąłem przed poważnym dylematem, które felgi wybrac, Wasze opinie mile widziane, choc ostateczną decyzję podejme sam. Konfuguracja to 10j tył i 8j przód. futura VS mito
Ostatnio zmieniony przez marcinek84 2008-10-05, 22:39, w całości zmieniany 1 raz
co forum to różne zdania, tutaj przewage ma mito, na syndykacie futura, ja sie skłaniam ku tej drugiej na dzień dzisiejszy, optycznie futura ma więcej rantu, bo rotor jest za rantem schowany, a w mito przed no i w futurze widac śrubki bardziej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach