BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e39] przegrzanie, dymi na szaro, plyn w oleju
Autor Wiadomość
RySiOtm 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
BieM Lover



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2007
Skąd: TieM
Wysłany: 2012-02-06, 13:45   [e39] przegrzanie, dymi na szaro, plyn w oleju

A więc tak. Wszystko było ok, dopóki nie zaczęły się mrozy. Przy tym największym z piątku na sobotę żonka pojechała na stację benzynową dolać paliwa no i po drodze wskazówka od temp poleciała na czerwone pole. Kobieta jak to kobieta nie zwróciła uwagi i tak chwilę jechała... Kiedy zorientowała się, że temp jest za wysoka stanęła na poboczu... w międzyczasie wywaliło trochę płynu. Jako, że mnie nie było to auto stało sholowane na podwórku. Kiedy przyjechałem to pod korkiem oleju kawka z mlekiem (i to sporo). Na bagnecie to samo, a płyn przy w wężu przed termostatem był zamarznięty... I teraz pytanie. Czy to uszczelka czy pękła głowica, jeśli auto się przegrzało.

Nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale nie grzeje mi prawa strona w środku. Tzn. leci letnie powietrze po stronie pasażera. A dwa, że od jakiegoś czasu były problemy z przełączeniem się na gaz, a jak się już przełączył to potrafił co jakiś czas wywalać na benzynę. Poza tym wąż dochodzący do reduktora był letni...

Silnik m52b20
_________________
BMW jest jak SEX... Radość z jazdy!
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-03-01, 12:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-02-06, 16:48   

musiałeś mieć lipny płyn skoro zamarzł, jak jest kawa z mlekiem pod korkiem to są 3 wyjścia:

1. poszłą uszczelka - ale to najmniej prawdopodobne
2. pękła głowica
3. Pękł blok - i patrząc na to że płyn zamarzł to niestety najbardziej prawdopodobne......
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-02-06, 19:49   

Punkt 3 niestety :?
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
RySiOtm 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
BieM Lover



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2007
Skąd: TieM
Wysłany: 2012-02-07, 14:09   

majac chwile sprawdzilem co i jak. W plynie jest olej i odwrotnie. Auto normalnie pali i jezdzi. Nie ma spadku mocy, nie grzeje sie, tzn trzyma normalnie temp. takze moze to tylko uszczelka?
_________________
BMW jest jak SEX... Radość z jazdy!
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-02-07, 22:32   

no bez zdjęcia głowicy się nie dowiesz, ja na uszczelce nie zobaczysz miejsca przepalenia to następnie sprawdź głowicę na szczelność - jak będzie szczelna to niestety zostaje blok. Stawiam na blok ponieważ nie piszesz o kompresji walącej w układ chłodzenia, płyn się nie gotuje więc uszczelka mało prawdopodobna.
 
 
 
RySiOtm 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
BieM Lover



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2007
Skąd: TieM
Wysłany: 2012-02-10, 17:11   

jednak auto sie gotuje
_________________
BMW jest jak SEX... Radość z jazdy!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 18