BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e36] 1.8is m42 złącze silnika opis pinów
Autor Wiadomość
dar00 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lut 2013
Skąd: Głosków
Wysłany: 2013-03-12, 19:05   [e36] 1.8is m42 złącze silnika opis pinów

Witam,
Poszukuję opisu pinów złącza silnika e36 z 92r 1.8is

złącze okrągłe, 25 pinów

Niestety nigdzie nie mogę tego znaleźć.
Robię swap w e30 na właśnie taki silnik i opis złącza e30 udało się odnaleźć ale tego niestety nie.
W googlach nie odnalazłem, w "sam naprawiam" też a także autodata 3.17 nie pomogła..
 
 
BassQ 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Skąd: K-J
Wysłany: 2013-03-13, 18:06   

poszło na PW , może się przyda
_________________
Zielona E36 316i (był M40B16, 2xM40B18 JEST M42B18 :] )
 
 
dar00 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lut 2013
Skąd: Głosków
Wysłany: 2013-03-14, 20:57   

dzięki za wskazówkę :) nie znalazłem dokładnie tej co mam ale na podstawie 2 innych skleciłem moją..

jeszcze jedno pytanko..

Chodzi o czerwony przewód.
W e36 jest podłączony gdzieś przy skrzynce bezpieczników z tego co widziałem na zdjęciach w google.

To jest PLUS stały czy po zapłonie?



Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony przez dar00 2013-03-14, 20:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-14, 21:35   

Jak czerwony to stały.
_________________


E30 + E91
 
 
 
BassQ 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Skąd: K-J
Wysłany: 2013-03-15, 20:12   

Ne za ma co :beer: Miałem ten sam problem w aucie z 92 i 93 roku, dlatego podesłałem Ci "pomocników" :wink:
Tak ten czerwony z oczkiem to stały +
_________________
Zielona E36 316i (był M40B16, 2xM40B18 JEST M42B18 :] )
 
 
dar00 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lut 2013
Skąd: Głosków
Wysłany: 2013-03-21, 20:17   

Kontrolki się świecą, rozrusznik kręci, pompa pompuje.

tak podłączyłem swoją wiązkę.. może potomności się przyda (z resztą dziwie się troszkę czemu to taka "tajemnica" skoro sporo takich swapów jeździ a nigdzie nie ma manuala ;) )

po lewej e36 po prawej e30


jeśli po odpaleniu coś będzie nie tak to skoryguję to i finalnie wrzucę czytelniejszą wersję ;)


Mam kolejne pytanie. Chodzi mi o podłączenie cewek i przewodów zapłonowych.
Który przewód odpowiada której cewce? niestety kable nie są opisane. Na wszystkich wtyczkach są jednakowe numery seryjne.

który wtyk to która cewka?


Rozpoczynając od strony rozrządu: A B C D


samo podłączenie przewodów zapłonowych do cewek się zgadza z tym obrazkiem?

Ostatnio zmieniony przez dar00 2013-03-21, 20:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-23, 20:56   

dar00, Jak ułożysz wiązkę z wtyczkami cewek na nadkolu to ładnie się układa pod układ cewek. Na zdjęciu przewody są wywinięte na kielich.

jak dla mnie:

A - 1
B - 2
C - 4
D - 3

Najwyżej nie odpali :wink:
_________________


E30 + E91
 
 
 
dar00 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 03 Lut 2013
Skąd: Głosków
Wysłany: 2013-04-08, 21:13   

kolejność była następująca:

a-4
b-1
c-2
d-3
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16