BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30]silnik M20B25 z ix-a do zwykłej.
Autor Wiadomość
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2010-09-23, 06:13   [e30]silnik M20B25 z ix-a do zwykłej.

Witam.
Potrzebuje wszelkich informacji na temat jakie niespodzianki moge spotkać przy przystosowywaniu silnika m20b25 z ix-a do wstawienia w zwykłą budę.
Na pewno wymiany podlega:
1.Miska - jak kwestia otworów?
2.Pompa olejowa - podobno w ix kręci się odwrotnie? Jak to zmienic?
3.Łapy silnika - powinny podejść z m20b20
4.
5.
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2010-10-02, 06:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2010-09-26, 12:17   

Pompa oleju od zwykłego M20 nie podpasi są inaczej wiercone kanały olejowe i w bloku brak otworu do wkręcenia zaworu upustowego oleju.
Miska pasuje oprócz dwóch otworów.
_________________
E39 530d 00r
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2010-09-26, 14:31   

Ale chyba mogę zostawić pompę z IX ,a dorobić tylko samego smoka ?
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2010-09-26, 15:49   

O ile pamiętam powinno się udać.
_________________
E39 530d 00r
 
 
HARTGE 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sty 2007
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-10-01, 05:13   Re: silnik m20b25 z ix-a do zwykłej

ogolny napisał/a:
Witam.
Potrzebuje wszelkich informacji na temat jakie niespodzianki moge spotkać przy przystosowywaniu silnika m20b25 z ix-a do wstawienia w zwykłą budę.
Na pewno wymiany podlega:
1.Miska - jak kwestia otworów?
2.Pompa olejowa - podobno w ix kręci się odwrotnie? Jak to zmienic?
3.Łapy silnika - powinny podejść z m20b20
4.
5.


Ogólny obraziłeś się czy zgubiłeś mój numer telefonu :lol:

Ja przerabiałem już ten temat dwa razy tyle że w drugą stronę czyli zwykły blok M20B27 do X-a.

ad.1. Blok z X-a ma o 2 lub o 4 otwory więcej do mocowania miski olejowej, więc jak zakładasz zwykłą miskę olejową to w niczym to nie przeszkadza, rozstaw i średnica (M6) pozostałych otworów są identyczne.

ad.2. Nie podobno tylko na pewno, jeżeli zostawisz oryginalną pompę oleju z X-a to nie musisz zmieniać kierunku jej obrotów, bo będzie on prawidłowy :D

ad.3. Łapy silnika też będą pasować tyle że w zwykłym bloku są mocowane na śruby M8, a w bloku z X-a na śruby M10 więc trzeba będzie rozwiercić otwory w zwykłych łapach na M10.

ad.4. Bagnet do pomiaru stanu oleju jest w innym miejscu, więc trzeba wywiercić w bloku nowy otwór do mocowania rurki bagnetu no i zaślepić stary otwór oczywiście.

ad.5. Sam bagnet oleju i rurka bagnetu oleju również jest inna więc też trzeba ją przełożyć ze zwykłego M20B25

ad.6. Wypić flaszką po robocie :drunk:
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2010-10-01, 06:32   

HARTGE - nr.tel nie zapomniałem :) . Dobrze wiesz że to co wypisałeś ja wiem ,ale chciałem się upewnić - nawet z Tobą kilka razy omawiałem temat.Jak widać niewiele osób kuma temat.
Wszystkim zainteresowanym DZIĘKUJE.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13