Wysłany: 2010-11-29, 19:17 [E28] Jaki ma być termowyłącznik czasowy w m10b18
Panowie pogubiłem się i stąd moje pytanie.
Jaki macie (jaki ma być) w m10b18 termiczny wyłącznik czasowy (ten brązowy , dłuższy na śrubie niż pozostałe dwa):
RealOEM inaczej podaje parametry dla e28 inaczej dla e30.
U mnie jest 35°C 12sec i nie wiem czy na taki wymienić? Taki wychodzi dla e30 od 09/1983 bez kat.
Samochód miał zawsze (mniejsze lub większe) problemy z odpalaniem - część problemów już usunięta. Teraz pali za pierwszym razem, ale tak jakby go na chwilę przymula. Nie jestem pewien czy ten czujnik był już kiedyś wymieniany. Samochód jest po swapie (taki już kupiłem).
Dla tego czujnika, sprzedawcy wyszły te same co mi parametry:
BMW 323i E21 1978;1979;1980;1981;1982; M20B23 2.3i
Nic na temat M10 nie pisze.
Zasada działania czujnika o który mi chodzi, jest taka jak w VW passacie:
"...wtryskiwacz rozruchowy (ten niebieski) jest zasilany "od strony masy" z termowyłącznika czasowego a "od strony plusa" z dodatkowego konektora w rozruszniku. Plus z rozrusznika podawany jest tylko w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem (ale zawsze niezależnie od temperatury itd.) Jeśli silnik ma temperaturę poniżej 30 stopni to termowyłącznik czasowy przez czas zależny od konkretnej temperatury płynu podaje masę, czas ten nie przekracza 10 sekund.
Jeśli wtryskiwacz nie pracuje w trakcie rozruchu zimnego silnika (oczywiście poza latem) prawdopodobnie uszkodzony jest termowyłącznik czasowy."
Czy jeśli mam 35°C 12sec to oznacza, że przez dłuższy czas pracuje wtryskiwacz rozruchowy w większym zakresie temperatur?
Jak to ma się do naszego klimatu? Na przykład teraz do zimy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach