- auto BMW E46 328i 2000r
- silnik M60B40 310 KM i 420 NM jednostka V8 z BMW E34
- skrzynia manualna 5 biegów Getrag
- sprzęgło jednomas 245 mm spiek
- układ dolotowy 90 mm airbox carbon Simota
- układ wydechowy 2x 2,5 cala stal nierdzewna
- układ chłodzenia Mocal
- klatka bezpieczeństwa wg .załącznika FIA PUZ
- fotele kubełkowe Bimarco Futura Rally Shop
- pasy bezpieczeństwa Driftworks
- kierownica, naba, MOMO
- nakładki na pedały, lewarek MOMO
- system gaśniczy Sparco
- wyłącznik głowny Sparco
- szyby wykonane z poliwęglanu.
- gwint K-sport Drift,
- tylne wahacze regulowane Eibach
- rozpórki kielichów by puz
- stabilizatory M3,
- elementy gumowe wymienione na poliuretan
- powiększony skręt kół przednich
- negatyw kół przednich, tylne koła ustawione na 0
- hamulec reczny wilwood,
- hamulce 320 mm ATE
- przewody hamulcowe Goodridge w oplocie stalowym
- short shifter by puz
- szpera 100%
- poszerzenia przód 100 mm
- poszerzenie tył 120 mm
- dodatkowy wentylator BMW
- bezpieczny zbiornik paliwa pompy Bosch,
- dodatkowe zegary VDO temperatura oleju ciśnienie oleju temperatura wody
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach