BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E36 zawieszenie gwintowane do 06.92r
Autor Wiadomość
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2010-12-10, 11:15   E36 zawieszenie gwintowane do 06.92r

Witam. Przymierzam sie do kupna zawieszenia gwintowanego doswojej e36. Mam jednak kilka pytan:
Na aukcjach widze ze wszystkie zawiasy do e36 sa od roku 06.92r
Moja beemka to 06.91r Czym sie roznia zawieszenia z poczatku 91r a koncowka 92r??
i jezeli kupilbym taki zawias od 06.92r co musze wymienic zeby to spasowalo z moim autem
 
 
GRABS_E34 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2006
Skąd: okolice Wyszkowa
Wysłany: 2010-12-10, 14:11   

Przechodziłem przez to, przy montażu gwintu Ta technix, różnica polega na tym, że do 06.92 łączniki stabilizatora z przodu były przykręcane do mc presona, a po 06.92 do wachacza.
Wymieniałem drążek stablilizaotora, bo stary jest przystosowany do długich łączników, łączniki na nowe, krótkie, potrzebne było też mocowanie łącznika do wachacza (takie ucho przykręcane do wachacza). Ponadto, nie mogłem spasować gwintu z ori. poduszkami, więc i te wymieniłem na nowe (Sachs) bo do tych podeszło. I to chyba wszystko, jeżeli chcesz więdzieć coś więcej to pisz.
_________________
E30 & E34
(OO=[][]=OO)
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2010-12-12, 14:04   

..Czyli nie takie P&P.. ;/ A nie mozna zalozyc jakis innych lacznikow?? tak zeby odpuscic sobie wymiane stabilizatora, i przerabiania wachaczy..??
 
 
GRABS_E34 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2006
Skąd: okolice Wyszkowa
Wysłany: 2010-12-12, 21:17   

Łączników innych nie założysz, bo w gwincie nie ma miejsca żeby je przykręcić. A przeróbka wcale nie jest trudna, do wachacza przykręcasz ucho potrzebne do montazu stabilizatora (pasuje z e30) a sam drążek chyba też można było by przerobić, ale nie kosztuje tak dużo, więc ja go wymieniłem.
_________________
E30 & E34
(OO=[][]=OO)
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2010-12-13, 18:14   

...Z tego co piszesz to, przerobka nie wydaje sie trudna.. :) Ale szczerze mowiac to nie lubie jak cos nie pasuje na p&p-a :maruda: :wink: A powiedz mi jeszcze o co chodzi z tymi poduszkami... oryginaly nie podejda na gwint? w czym jest roznica..??
 
 
GRABS_E34 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2006
Skąd: okolice Wyszkowa
Wysłany: 2010-12-13, 20:59   

Jak dla mnie, to było p&p, poprostu trzeba było dorzucic te mocowanie łącznika :P A co do poduszek, to te które były na mojej e36 były za wysokie, i brakowało tego pręta, (nie wiem jak sie fachowo nazywa) który przykręcamy do poduszki, a do sachsa podeszło bez problemu
_________________
E30 & E34
(OO=[][]=OO)
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2010-12-16, 18:49   

GRABS_E34 Dzieki za dokladne info:) Oczywisci klikam >>pomogł<< :beer:
 
 
GRABS_E34 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2006
Skąd: okolice Wyszkowa
Wysłany: 2010-12-16, 19:26   

Spoko, jeżeli napotkasz jakies problemy przy montażu to pisz, myślę że będę mógł pomóc :D
_________________
E30 & E34
(OO=[][]=OO)
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2011-01-22, 21:21   

Dzisiaj zmienialem zawias z serii na sportowy, oczywiscie nie obyło sie bez problemow.. :] ;/
Tak dla przypomnienia, zmieniałem zawieszenie w E36 r91. Na długich łacznikach, przykrecanych z drazka do Mc phersona. Zawieszenie jest założone z modelu po-92r Czyli krotkie łączniki, przykrecane z drążka do wachacza. Wymieniłem drążek na ten krótszy, do tego krótkie łaczniki, i tu Zonk.
http://www.fotosik.pl/pok...9ae27ab6c1.html
cos strasznie szpanuje ten łacznik, i zakladam ze jak bede tak jezdził z tym łacznikiem to chwila moment go oberwie... :x Jest jakis patent zeby lacznika tak nie ciagło??? Dodam że objawy są po obydwóch stronach.
Dla poruwnania jak to powinno wygladac. Zdjecie łącznika w E36 kolegi.
http://www.fotosik.pl/pok...91e3fa2e51.html
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-22, 21:37   

Wychodzi na to że stabilizator też do wymiany.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2011-01-22, 21:57   

Sęk w tym że stabilizator jest juz zmieniony. Niby teraz powinno byc dobrze, a nie jest.. :maruda: Na stary stabilizator nie podejda krotkie łaczniki..
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-01-23, 10:16   

a może mocowania samego stabilizatora są inne w modeli po lifcie?
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2011-01-23, 10:48   

misza, faktycznie wyglada to tak jakby caly stabilizator był za ktotki, albo mocowanie tego stabilizatora było przesunięte pare centów w strone zderzaka ;/ Tylko co teraz z tym zrobic?? Myslalem nad tym zeby stary zawiesc do kowala zeby przerobic go na krotkie łaczniki.
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-01-23, 11:06   

Sprawdziłem na bmwfans i wychodzi że mocowania tzn te gumy są inne w wersji przed i po liftingu.

przed liftem

po lifcie

pozdro
 
 
GRABS_E34 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2006
Skąd: okolice Wyszkowa
Wysłany: 2011-01-24, 21:38   

Możliwe że różnica leży w mocowaniu, ja miałem cały drążek z gumami z poliftowej e36, i MUSI!!! pasować.

PS. jaki zawias wsadziłes?
_________________
E30 & E34
(OO=[][]=OO)
Ostatnio zmieniony przez GRABS_E34 2011-01-24, 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2011-01-25, 14:59   

Kupiłem drążek razem z gumami i blachami, z auta z 95r. Takze tez z modelu po lifcie. I nie pasuje.. :evil: Jak tylko bede mial mozliwosc skorzystania z kanalu to zobacze, moze cos zle przykreciłem... :lol: (chociaz nie wiem jak mozna inaczej przykrecic drazek)
GRABS_E34 kilka postow wyzej wspominales cos ze drazek na dlugie łaczniki mozna przerobic zeby pasował na krotkie.. Jak to mozna zrobic?? w prawdzie mam jakas swoja koncepcje na przerobienie drazka, ale chcialbym jeszcze dowiedziec sie jak to mozna zrobic w inny sposob.
Miałem kupowac Gwint, ale trafił mi sie w super stanie Kit, Sprezyny czerwone H&R 40/40 do tego amorki MONROE, a wszystko za taka kase ze dobrych sprngów na tył bym nie kupił za te pieniadze... :]
 
 
GRABS_E34 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2006
Skąd: okolice Wyszkowa
Wysłany: 2011-01-25, 18:21   

Wydaje mi się, że można było by przyciąć ori drążek, na długie łączniki, zeszlifować po bokach i nawiercic otwór.
_________________
E30 & E34
(OO=[][]=OO)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 17