BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wisco padło po 2 minutach
Autor Wiadomość
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-28, 11:03   wisco padło po 2 minutach

Witam. Czy to mozliwe zeby WISCO (nowe behr) padło po 2 minutach pracy??
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Karol E30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Skąd: Golub-Dobrzyń (CGD)
Wysłany: 2011-04-28, 11:06   

Mogło z dwóch powodów :
- wada fabryczna
- a drugi powód może być taki że nie odleżało w pozycji stojącej przez ileś tam godzin , gdzieś kiedys o tym czytałem i sam też się stosuję do tego
 
 
adrian e30 
Reanimator



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2011-04-28, 13:34   

visco działa w tez sposób ze jak sie odpali silnik to przez chwile chodzi na wyzszych obrotach wentylator. apozniej zwalnia.
zeby sprawdzic czy działa musałbys przytrzymac wentylator zeby sie nie krecił az doporzadnego zagrzania chlodnicy. pozniej puszczasz wentylator idodajesz gazu tak do2 tysi/obr jak zacznie mocnowiac toznaczy ze dziala.
pozdro
 
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-29, 13:56   

cos mnuie sie zdaje ze nie padło mi wisco tylko problem tkwi w czyms innym... dzisiaj po zmianie wisca na nowe i zmianie termostatu zauwazyłem ze nie ma przepływu wody przez chlodnice. Z pół roku temu jak wrzucąłem m20 pod maske wymieniałem pompe wody na SKFa, termostat na nowy, kpl rozrzad... czy to jest mozliwe zeby pompe wody szlag trafił czy raczej mam spodziewac sie najgorszego czyli uszczelki pod głowica?? Silnik zagrzewa sie do 3/4 skali a chłodnica zimna jak kamień....mimo ze nowiutki termostat jest wsadzony.
Jakies sugestie??
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Kruczek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2007
Skąd: Orońsko
Wysłany: 2011-04-29, 17:02   

nowy nie znaczy sprawny. Wyjmij termostat całkiem i wtedy sprawdź co się dzieje.
 
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-29, 20:31   

wiec tak... wymieniłem dziaij nowy termostat i załadowałem kolejne nowe WISCO (tej samej firmy BEHR). Efekt taki, że układ obiegu wody sie otwiera ale wisco nie blokuje wentylatora. Spokojnie da sie zatrzymac wentylator palcem. Czy to mozliwe zeby 2 wiska były padniete??
Czy ktoś ma może schemat jak podłaczyć wentyator elektryczny żeby załaczał sie poprzez włacznik termiczny wkrecany w chłodnice??
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
bogib184 
I'm back :)


Dołączył: 24 Gru 2009
Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2011-04-29, 20:38   

Kiedyś wypowiadałem się na temat padającego termostatu i pompy wody. Termostat zacięty na zamknięciu to rzadki przypadek, aczkolwiek możliwy, pompa jak nie leci i miała alu wirnik też mało prawdopodobne, visco ja też wymieniałem Behra 2 razy i było sprawne, a chłodnica jak umarłego du...a zimna. W jednym przypadku pęknięta głowa, a w drugim pęknięty blok. Rozumie, że jak byś odkręcił korek od chłodnicy to płyn wywali (o ile jest jeszcze), węże nabija ?? Ja bym raczej podchodził sceptycznie do tego tematu niestety.
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-29, 20:41   

no własnie w tym problem ze z węzami wszystko ok. Nie wywala wody, nie nabija nadmiernie cisenia i chłodnica jest goraca jak cholera...Problem polega tylko na tym że wisko sie nie blokuje. Jak sie jedzie to temperatura jest delikatnie podniesiona ale nie rosnie...dopiero jak sie zatrzymam to wzrasta. Pompa pracuje bez zarzutów.
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
Ostatnio zmieniony przez Lewy066 2011-04-29, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bogib184 
I'm back :)


Dołączył: 24 Gru 2009
Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2011-04-29, 20:48   

Ale cała jest gorąca, bo jak nie to visco się nie zepnie. Na górze powinna być gorąca, a na dole też ciepła. Wąż dolny gorący ?? Jeżeli tak jak piszesz, może być termostat.
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-29, 21:02   

na dole jest nieco chłodniejsza... tak czy siak jest przepływ wody wiec na 100% nie jest to wina termostatu. Poza tym dzisiaj wymieniłem go na nowy. Działa na 100%
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-04-30, 00:32   

Sprawdzałeś chłodnice czy nie jest nabita jakims syfem czy pyłem z drogi lub robalami?
Moze poprostu powietrze przez nią słabo przechodzi i trzeba ją wytrzyscic...
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-01, 17:39   

szczerze mówiac nie sprawdzałem ale zerkne.
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
adrian e30 
Reanimator



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2011-05-10, 13:16   

visco załączy siedopiero jak chlodnica bedzie dobrze ciepla wrecz goraca. rozgrzej dobrze silnik musi zadzialac
 
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-05-10, 14:02   

Jak dalej będziesz podejrzewał, że wisko nie działa, weź i pogrzej trochę opalarką w środek...to się dowiesz, czy działa, czy nie działa... :wink:
_________________
Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.

Klinika Doktora Samochodzika

788 057 194
 
 
 
wo-jak 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 06 Paź 2010
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-05-10, 14:49   

Kolego , u mnie takie same objawy jak u ciebie , z tym , ze temp nie dochodzi nawet przy ostrej jeździe czy na postoju wyżej niż do połowy skali wskaźnika , a przy normalnej jeżdzie ustala się lekko przed połową skali. Wisko wymieniałem , termostat też wszystko przy swapie silnika. Teraz na 2700 ccm (wcześniej 2.0) ciężko jest spowodować żeby wisko zaczęło chłodzić . Z doświadczenia wiem , ze nie każde wisko włącza się na chwilę zaraz po uruchomieniu silnika. Dodam , że też jest wszystko BEHR-a.
 
 
vafel1990 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 05 Wrz 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-11, 16:14   

Ja w swojej byłem e30 montowałem elektryczny wentylator powietrza, i powiem, że visco kilka koników zabiera. Ale przejdźmy do rzeczy: wkręcasz czujnik do chłodnicy i prowadzisz od niego 2 kable jeden do stałego + najlepiej z akumulatora musisz na tym kablu mieć bezpiecznik i drugi kabel dociągasz do wentylatora a - (od wentylatora)do karoserii i musi działać. Tylko pamiętaj , że te kable muszą być w miarę grube. Można też zastosować jakieś przekaźniki ,ale ja nie wiem co i jak. W każdym bądź razie u mnie to działało , a i auto troszkę odżyło. Tyle ode mnie
 
 
Lewy066 



Dołączył: 07 Paź 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-13, 21:39   

no wiec problem polega na tym ze zamontowałem wentylator z ASTRY G....
Elektryk zrobił mi 2 obwody.. jeden zalaczany wlacznikiem termicznym z chłodnicy a drugi obwód (awaryjny) właczany przyciskiem z auta. Najgorsze jest to ze włacznik w chłodnicy nie załacza wentylatora. Czy ma ktoś moze rozpiske pinów tego czujnika?? To jest czujnik z e36.
Czy jest szansa ze sam czujnik jest walniety?? (włacznik awaryjny włacza sie bez problemu i schładza chłodnice momentalnie. Ale wolałbym zeby chodził na pierwszym biegu niż na drugim

[ Dodano: 2011-05-14, 11:00 ]
walniety jest czujnik termiczny. Zimny jak trup. Chociaz to dziwne żeby padły oba biegi na raz...

[ Dodano: 2011-05-16, 15:25 ]
Problem....
- Termostat wymieniony na nowy
- układ odpowietrzony
a franca sie grzeje... Czy ktos ma jakąś propozycje??
Czy jak wyciagne termostat nadal bedzie sie grzał to znaczy ze albo walnieta uszczelka pod głowica albo nie daj boże sama głowica??
Czy jest szansa ze pompa padła?? (była wymieniana pół roku temu na nowa)
_________________
Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16