Witam. Pisze w sprawie kolegi .
Auto e30 325 m20 i jest problem z odpaleniem po kilku godzinowym postoju. Problem polega na tym ze auto cyknie od razu i nagle jakby sie zlawil i gasnie. a potem juz mozna krecic az ako padnie. czy\moze to byc wina swiec? albo filtra paliwa? robi sie tak przewaznie na mrozie.
Od jakiegos czasu bylo wszystko si a dzisiaj w nocy jak przyszedl wiekszy mroz to juz kibel.
prosze o pomoc koledzy
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2011-02-23, 09:19, w całości zmieniany 1 raz
czujnik temperatury płynu?? Dobrze kminie koledzy?? Poprawcie mnie jesli nie. Sprawdz ten drugi czujnik temperatury płynu chłodzącego (ten z 2 pinami schowany głębiej). Od tego bym zaczął.
_________________ Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
kolego mialem ten sam problem tyle ze w m40 i tez pisali mi ze moze byc czojnik kupilem czojnik naszczescie niewymienilem zmienilem silniczek krokowy i pali od strzala a czy tylko na mrozie sie tak dzieje?umnie tylko na mrozie i pierwsze odpalenie a puzniej tak do 5godzin stania palila ale juz 8,10 godzin i lipa a noi dodam ze jak bylo na plusie to palila bez problemu,amoze benzynka przymarza napisz cos wiecej pozdro
_________________ sprzedam czesci do e30
gg 4521730
tel 607254606
moja tez sie zalewala i wmiedzyczasie padl mi tez rozrusznik wymienilem rozrusznik na inny ktory kreci jak glupi zaczalem sie tez zastanawiac czy niebyla to win a starego ktory mogl krecic ale zbyt slabo wydalo m sie ze normalnie kreci ale jak zalozylem inny to malo silnika niewyrwie jak zaczela krecic ja ale wymienilem przed rozrusznikiem krokowca bo wyczytalem na forum ze tez moze byc jego winna!i to pewnie bylo to aczkolwiek dokonca niewiem pozdro
_________________ sprzedam czesci do e30
gg 4521730
tel 607254606
Panowie mam tenm sam problem z sEtą tylko u mnie sprawa przedstawia sie następująco: potrąciłem sarne silnik nie zgasł było git jeździłem elegancko waliło snieg na silnik troche postawiłem zrobiłem porzód nie chciała zapalić myslałem ze to przez śnieg, wode na silniku w ciepły garaż ja postała kilka godzin w między czasie zobaczyłem że za kołem od pompy wody kabel od czujnika położenia wału ma przeciętą osłone (plastikową) i jeszcze jakieś kable mają przeciętą osłone poruszałem nimi i wogóle odjarała ale po koło 2tygodniach postała troche i zaczą się problem z odpalaniem na benzynie i na gazie kręcę kręce złapie lekko ale dalej trzeba kręcić poruszam tymi kablami pokombinuje i zapala pochodzi chwile gaśnie i wtedy cyrki sie zaczynają gdy silnik pracuje dodam lekko gazu i wkręca ją topornie na obroty telepie silnikiem jakby nie chodziła na wszystkie gary ale jak kilkka razy przygazuje delikatnie to czasami po chwili jak złapie temperature chodzi elegancko a czasami nie i gaśnie i wtedy musze znowu tymi kablami ruszać zapalać i wogóle co to moze być? Dodatkowo czy czujnik położenia wału a mianowicie ten kabel od czujnika położenia wału czy mogę go przeciąć w miejscu gdzie jest przerwana osłona od niego (mianowicie za kołem od pompy wody i puścić go jakoś górą i czy uda mi się połączyć ten kabel? On w środku jest zrobiony ze zwykłego kabla czy jak??
[ Dodano: 2011-01-30, 18:39 ]
dodam że krokowiec u mnie był czyszczony i trzyma około 1100 obrotów Zawory były do regulacji nie zrobiłem tego i troszke głośniej je słychać a gdy zapali zagrzeje się silnik to będzie chodził elegancko będzie palił i wogóle a jak postawia silnik ostygnie to znowu powtórka z rozrywki;/;/ (parownik nie zamarza)
Mentoss sprawdx czy masz wogóle iskre... Ja miałem ten sam problem po wymianie przepustnicy. Przyjechałem autem a po wymianie przepustnicy nie mogłem go zapalić. Okazało sie ze nie dochodzi prad na cewke a co za tym idzie na świece. Przekaźnik od pompy paliwa, zaplonu etc jest 1 wspólny... ja nim kilka razy "wstrzasnalem" i działa jak złoto. Do teraz nie wiem co to było. Tez mam m20b25. Po prostu "rzucił palenie " ))
_________________ Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
no iskra jest niby dobra... zobaczymy jak dalej sprawa sie pociagnie... moze ma juz cewke do piczety...
[ Dodano: 2011-02-09, 16:45 ]
auto narazie jezdzi ale robi to co kiedys ze sie dlawi... Sprawa wyglada tak ze auto chodzi dobrze do czasu kiedy sie nie zagrzeje silnik. Gdy osiagnie stala temp to zaczyna szarpac dlawic sie, slabo reagowac na gaz. myslalem ze to przez ten filtr ale jak widac chyba blad siedzi gdzie indziej... gdzie moze byc problem...? z gory dzieki
[ Dodano: 2011-02-09, 16:48 ]
a zapomnialem jeszcze dodac ze wpieprzy ponad 20 litrow na stowe
Moja 3 zrobiła mi dzisiaj psikusa... w nocy było kilka stopni na minus i dzisiaj rano... nie zapaliła.Mozna kręcić aż aku zdechnie.. i nic. Najprawdopodobniej znowu nie ma iskry ...napewno nie działa krokowiec i pompa paliwa. Wogóle nie działa przekaźnik tych urządzeń. Do jasnej anielki nie wiem co to może być. Ma ktoś jakąs koncepcje??
_________________ Bmw e30 325i coupe , BMW 316i kombi m-technic
Miałem dosyć podobną sytuację z odpalaniem na zimno ale tylko poniżej temperatury +7. Na ciepłym silniku nawet w mrozy odpalała, a rano po postoju zaskakiwała na chwilę by zdechnąć. Kręciłem i kręciłem, jak załapała to waliła wielką chmurę dymu.
Wymieniłem filtr paliwa, czujniki temperatury, impulsator, prędkości obrotowej wału, przewody zapłonowe, świece, komputer = wielkie koszty a efekt - :cenzura:.
Dopiero jak zmieniłem krokowca to już mija ponad pół roku i niezależnie od warunków odpala od strzała. Dodam jeszcze, że krokowiec działał leciutko i rezystancję uzwojeń miał jak w książce. Jedynie okazało się, że w niskich temperaturach się mu nie chciało ruszać
Więc zanim polecisz w koszty takie jak ja, to sprawdź krokowy.
_________________ Tylko oryginały - zero podróbek...chyba że chcesz robić jeszcze raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach