Coraz więcej E30 323i pojawia się na forum więc dorzucę też swoją
E30 323i 1986 w dowodzie ( z Vin 1984)
pojawiła się już tu na forum kilka lat temu, obecnie jest w trochę kiepskim stanie głównie blacha, ale chciałbym ją troszkę odmłodzić i kto wie może kosztem mojej E30 320i (sprzedaż) wsadzić coś interesującego, zawsze chciałem mieć czarną coupe wąską w chromach
jest trochę rzeczy do zrobienia ale grunt że odpala i jeździ
do zrobienia:
- blacha
- lakier (odmalować)
- troche dupereli we wnętrzu
- przeszczep serca lub odmłodzenie m20b23
- świecąca się kontrolka "motoroil"
- nie działający wskaźnik temp. cieczy
- zamki (każdy z innej parafi)
- zmiana klapy bagażnika (zaspawane miejsce na znaczek)
- luźny drążek zmiany biegów
to również potwierdzam, poprzedni właściciel jak i ja wiedzielismy o tym (nawet widać w rynienkach przy dachu), dlatego chciałem ją porządnie odmalować
Ja nie twierdze ze jest ich az tak dużo. po prostu wiem ile to czasu i nerwów trzeba zjeść jak sie reanimuje auto.
Kosa napisał/a:
powiem Ci tak, większość rzeczy mam już kupione blacha i lakier to na wiosne, nie spieszy mi się więc powolutku powolutku będę dłubał
No to dobrze pracuj nad nią. Tylko jak bedziesz robił ten lakier to juz tak zrób żeby nie było nigdzie widać że była w innych barwach. Powodzenia. Jak chcesz to mam cały silnik 2.3 na sprzedanie
a oto winowajca (kable owinięte były taśmą izolacyjną, nwet nie polutowane):
po wymianie czujnika temp. odżył wskaźnik na desce:
udało też mi się założyć listwę, wymienić zamek w bagażniku (nie wciskał się).. czyli roboty na jeden browarek
kilka fot wyjazdowych:
stan na dzień 16.11.09
- wymieniona kostka sacyjki, kluczyk ładnie chodzi ale nie kreci z kluczyka tylko na 'zwarcie'
- auto wybebeszone czeka na przyjęcie do blacharza, widać ori lakier :
Jak Ci się spisuje ta płaska wycieraczka po stronie kierowcy? Kupiłem to raz i po dwóch dniach wróciłem do boschków normalnych. Autko fajne, nawet bardzo. Nie myślałbym nad swapem na Twoim miejscu, bo b23 to już rzadkość. Powodzenia w odbudowie, wiem ile to pracy...
Jak Ci się spisuje ta płaska wycieraczka po stronie kierowcy?
w sumie przyznam szczerze że jeszcze nie miałem okazji pojeździć sobie,
auto wyjedzie na drogę jak będzie co pokazać , co do silnika oczywiście chciałbym go zostawić bo ładnie pracuje, ale ktoś strasznie nabałaganił jeżeli chodzi o elektryke
M20B23 to już klasa sama w sobie, szkoda, że to nie E21 z takim silnikiem i dwururką z tyłu W e30 to też oczywiście rarytas, doprowadź ją do fabryki a będzie super
zdrowe m20b23 nawet jedzie - w końcu w serii ma 150KM i 210 Nm - bardzo ładne wartości jak na takie lekkie auto. 8,5 do setki. Jest czym przycisnąć od czasu do czasu.
M20B23 to już klasa sama w sobie, szkoda, że to nie E21 z takim silnikiem i dwururką z tyłu W e30 to też oczywiście rarytas, doprowadź ją do fabryki a będzie super
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach