hello
czy moge zalozyc do swojej 318 M10 dyfer od 320
jak tak to co sprawdzic i na co zwocic uwage
Gość
Wysłany: 2004-05-10, 07:10
możesz tylko ,że 2.0 ma przelorzenie 3.62 i na 2ce będziesz mial 100ke ja mam teraz 3.23 i jakoś rzyje chociasz już są durze problemy z paleniem laków bo 3ka kończy sie przy 170 km/h
yoshi Gość
Wysłany: 2004-05-10, 08:54
a z Polskiego na nasze bo ja laik jestem
Gość
Wysłany: 2004-05-10, 09:29
chodzi o to na ile obrotów wału obruci się koło im przełorzenie większe tym krutsze biegi i większe przyśpieszenie ale mniejsza prędkość max np: loko zamiast 2.91 włorzył 3.91 był ponad sekunde szybszy do setki ale nie jechał szybciej niż 190km/h
muj fabryczny dyfer był 4.45 na 5tym biegu zamykałem obrotomierz i jechałem z prędkością około 205km/h na strarzackiej sprzedali mi 4.10 i przędkość max wzrosła do 220km/h
Anonymous Gość
Wysłany: 2004-05-10, 09:30
Im niższe oznaczenie dyfra tym większe prędkości osiągane na poszczególnych biegach, ale wiąże się to z wydłużeniem przyśpieszenia. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-05-10, 11:32
Drack ... 3,64 to był dyfer 320 między 83' a 85' do starszej skrzyni, a nowsze miały 3,94 lub 4.10.
Ale może ty wiesz o jaki dyfer chodzi...
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Gość
Wysłany: 2004-05-10, 13:08
smaszer ja mam czarne na białym,że przelorzenia w skrzyni od m20 2.0 są takie same jak w skrzyni od m40 a 2.0 ma większy Vmax nirz m40 .dyfer w 2ce napewno nie jest 4.10 wedz pod swojego i zobacz tabliczke znamionową na dyfrze jonas ma szeroką lampe a jego dyfer byl 3.62
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-05-11, 09:08
dyfer 4:10 to :cenzura: jakich malo - biegi sa starsznie krotkie - II sie konczy ok 90 km/h lipa straszna - wczoraj spotkalem sie na wyscigu z Nexia kolesia (90KM) i nie moglem mu zasadniczo odejsc, w gruncie rzeczy tylko delikatnie wygrywalem a wszystko polegalo na dobrym starcie - kiedy ja juz lecialem na III on przeciagal na II (powyzej 100 km/h) i nie moglem mu uciec - fakt ze jechalem na LPG (benzyny mialem chyba za malo i sie dusil w okolicach 3 tys obrotow) a na LPG to 320 nie ma wiecej niz 100 KM.
Takze nie polecam dyfra 4.10, biegi sa za krotkie - sam bede zmienial na inny - leza jakies na szrocie to sie pobawie i zobacze ktory mi popasuje - chcialbym taki zeby na II ze 110 pociagnela
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-05-11, 12:45
Sarna ... ja się z Tobą nie zgodzę 4,10 jest wg. mnie optymalny do dwójki i wcale mi nie przeszkadza że 2jka jest do niecałych 90 (u mnie liczniowe 87 na odcięciu). Trójka jest dla mnie idealna (choć kończy się przy 137kmh). Za to na czwórce pojade już 180 a na piątce 226 i na tych biegach to już ewidentnie jest wołowaty Wogle jest wołowaty poniżej 3500obr
Po pierwsze lepiej się śmiga bokiem
Po drugie ze względu na wysoko położony moment krótkie przełożenie powoduje, że po wrzuceniu następnego biegu obroty nadal są w efektywnej strefie momentu dwólitrówki!! Jak założysz dłuższy to będziesz miał dziure jak w polonezie, czyli jedynka spoko ... dwója i ... UUUU .. i muł i juz cię wszyscy objechali Szczególnie jeśli masz gaz to zostaw sobie ten dyfer. Ja jestem bardzo zadowolony. Ale zobaczymy co uda mi się wycisnąć jak się w końcu zabiorę za ten silnik i wszystko powymieniam...
Moja filozofia wygląda tak ... dyfer w BMce do przyspieszeń musi być dobrany tak, aby na suchym na trójce zapiszczeć i aby po wrzóceniu trójki od razu silniczek ciągnął. Ide do roboty i zbieram na Getraga ... dla 2litrówki ta skrzynia to zbawienie!!
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
ja wiem swoje.. nie piszczy i tyle...
ale 15,8 na 400 mam
Anonymous Gość
Wysłany: 2004-05-11, 22:43
Też mam 4,10 i na miasto jest to super dyfer, w trasie auto jest mało ekonomiczne, ale powiedzmy, że mi to nie przeszkadza
A kolega sarna1, to nie ma się co spodziewać, że z dłuższym dyfrem będzie Nexi uciekał i to jeszcze na gazie.
Apropos, czy to ktoś z klubu startował E30 320 w modlinie
Nie znam się za bardzo na czasach na 400m, ale był chyba niezły
kaprys Gość
Wysłany: 2004-05-11, 22:53
postrach napisał/a:
Też mam 4,10 i na miasto jest to super dyfer, w trasie auto jest mało ekonomiczne, ale powiedzmy, że mi to nie przeszkadza
A kolega sarna1, to nie ma się co spodziewać, że z dłuższym dyfrem będzie Nexi uciekał i to jeszcze na gazie.
Apropos, czy to ktoś z klubu startował E30 320 w modlinie
Nie znam się za bardzo na czasach na 400m, ale był chyba niezły
Jonas (jeden z BB) ... ma m20... czasik piekny jak na ten silnik
do tego wiem że startował koleś 1.8 i podałem mu adres strony beemka może się ujawni???
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-05-11, 23:15
wiec postanowilem ze mikser i klapa ida w piatek na poleczke - ja zalewam Pb i jezdze , jezeli stwierdze wielka poprawe to juz chyba te elementy nie wroca do auta - trudno bedzie sie mniej jezdzilo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach