Witam,
W moim e30 występuje taki oto problem: gdy chcę trochę ostrzej pojechać i dokręcam pod odcinkę, po przełączeniu na wyższy bieg auto przez chwilę jest jakby przymulone - obroty nie idą do góry, mimo że pedał jest w podłodze (prędkość trochę się zwiększa). Doskonale widać to i słychać na tym filmie:
http://www.youtube.com/wa...N0Uf_9ezJhxtgw=
(ok. 6 i 10 s. filmu)
Po wrzuceniu 2. biegu obroty "zawieszają się" jakby w okolicach 5250 rpm, po wrzuceniu 3 - najpierw w okolicach 5300-5500-5750 rpm, po chwili - ok. 6000 rpm. Silnik nie chciał zakręcić się wyżej. Objaw ten nie występuje cały czas.
Czy są to objawy niewyrabiającej pompy paliwa?
Silnik m52b28, sprzęgło i zamach m20, pompa paliwa m20.
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-12, 18:35
To nie pompa, u mnie w m52b25 dzieje się czasem coś podobnego, po zmianie biegu łapie taki dołek. Pompa była oryginalna, założyłem pompę z m54b30 i jest to samo. Filtry nowe, komp nie wyrzuca błędów. Muszę jeszcze sondy zobaczyć.
U mnie też filtry nowe, komp nie wywala błędów. Miałem starą pompę od m20, wymieniłem ją na profi zregenerowaną również od m20 (została po poprzedniej e30) i przez jakiś czas było jakby lepiej.
[ Dodano: 2013-06-13, 22:33 ]
Problem rozwiązany - za wskazówką Cypiska wymieniłem fajki, a poza tym pompę paliwa (Deatschwerks DW200 - coś a la Walbro 341). Tak więc przyczyną była jedna z tych dwóch rzeczy, być może obie naraz
Dzięki Cypisek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach