BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnik m20b27 na m20b25 Pomocy!!!!!!!
Autor Wiadomość
maciek1220 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 29 Gru 2010
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 2012-08-24, 12:23   Swap silnik m20b27 na m20b25 Pomocy!!!!!!!

Witam wszystkich serdecznie. Mam taki problem ponieważ zabrałem się za wymianę silnika m20b27 (stara eta) na m20b25. I moj problem polega na tym ze chce wsadzic cały kompletne m20b25 z cala wiazka skrzynia. Ale wal napędowy od ety jest zakrotki i nie podejdzie mi do skrzynia z b25. I moje pytanie czy jak zaloze skrzynie od ety do m20b25 to nie będzie to w niczym przeszkadzało, i czy przelozenia skrzyni beda dobre, czy lepiej szukac walu. A i czy do skrzyni tej od b25 getrag pasowałby wal od b20. I czy sie da np. połaczyc przednią czesc walu od b20 a tylna od ety i czy nie trzeba będzie tego wywazac czy cos podobnego . Z gory dziekuje Pozdrawiam
p.s
czy wal od b20 i b25 jest taki sam.
 
 
szulik4 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2012-08-25, 11:07   

zwróć uwagę że stara eta ma czujnik położenia wału w skrzyni czyli w innym miejscu niż b25 i chyba główne gniazdo od wiązki kabinowej jest inne
_________________
 
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2012-08-25, 13:55   

skrzynia z ety będzie pasować bez problemu do M20B25 bo to sa te same bloki :wink:
tylko musiał byś założyć wiązke z ety i koło zamachowe z ety ( eta ma koronke na kole zamachowym i czujnik w skrzyni biegów )
przełożenia w ecie są długie ale to dlatego że miały inny dyfer, będziesz chciał mieć krótsze biegi to kupujesz inny dyfer i posprawie :wink:

a z wałami napędowymi bym nie kombinował bo wał musi być wyważony a w domu tego nie zrobisz :]
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
maciek1220 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 29 Gru 2010
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 2012-08-26, 13:13   

ale jak chyba zaloze cale kompletne b25 tylko ze skrzynia od ety to te czujniki na skrzyni nie beda potrzebne, bo b25 ma czujnik z przodu polozenia walu.
 
 
wrona 
PRAWY DO LEWEGO ;)



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Cze 2005
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2012-08-26, 15:53   

kurcze czegos tutaj nie rozumiem , roznica w dlugosci walu to 5mm na spokojnie mozna tyle rozsunac wal na frezie ........ frez ma okolo 5cm dlugosci wiec 5mm nie zrobi wielkiej roznicy tym bardziej ze w roznych silnikach w e30 (waly naturalnie fabryczne) widzialem rozne rozsuniecia walów....

pozdrawiam pozostajac zdziwiony :lol: :lol:
_________________
angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 17