BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawostka o oponkach.
Autor Wiadomość
lokop e30 320i 
Tylko honorowo.



Dołączył: 23 Mar 2004
Skąd: Lubin-Haverhill
Wysłany: 2005-03-31, 20:40   Ciekawostka o oponkach.

Zawsze myslalem ze niezaleznie od napedzanej osi lepsze opony tzn z glebszym bierznikiem powinno sie zakladac na os pezednia. A oto co znalazlem w serwisie oponiarskim http://www.opony.pl/poradnik.asp?idt=10&ida=95
_________________
Zabejcowac wszystkich!
"autosugestia ktora wyjatkowo silnie wplywa na zwiekszenie osiagow"! Truu!
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2005-03-31, 22:07   

Cytat:
...Odwrotnie, gdy tylne koła tracą przyczepność, sytuacja staje się trudniejsza do opanowania. W tym przypadku należy dodać gazu i obrócić kierownicę w kierunku przeciwnym do zakrętu. Odruch ten może mieć jednak tylko doświadczony kierowca.

... czyli drift, albo etap tuż przed :D
 
 
cinek_sw 
Dezerter



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2004
Skąd: Leszno
Wysłany: 2005-03-31, 22:49   

hmmm ciekawe, w sumie to mi by się też przydały na tyle z lepszym bieżnikiem bo przy tym momencie obrotowym 8) to jest problem z trakcją (szczególnie na mokrym)...
_________________
Marcin
Klubowicz

GG 6271263

------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW -> > Bóg powiedział ludziom co dobre :) :)
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2005-03-31, 22:56   

o tym własnie mówił Henry w ostatnim topiku o oponkach Łukasza.
Zestaw zawsze powinienbyć taki aby przyczepniejszy był tył, bo łątwiej opanowac uciekająca przednią oś niz tylną. Ja mówiłem o zestawie bezpiecznym inaczej :wink: :lol:
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
Marcin 
Nurburgring Fan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Sie 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-03-31, 22:59   

SmasherE30 napisał/a:
o tym własnie mówił Henry w ostatnim topiku o oponkach Łukasza.
Zestaw zawsze powinienbyć taki aby przyczepniejszy był tył, bo łątwiej opanowac uciekająca przednią oś niz tylną. Ja mówiłem o zestawie bezpiecznym inaczej :wink: :lol:


Ja podobnie jak ty Smasher wole zestaw bezpieczny inaczej. I od niedawna **** chyba tez. Wiadomo o co chodzi :D

Poza tym wole gorzej przyspieszac (buksowanie) i czasem zapinac kontre w zakrecie (nadsterownosc) niz miec slabe opony na przedniej osi w momencie awaryjnego hamowania przed przejsciem dla pieszych itp.
_________________
80' E21 323i
 
 
A R N I E30 



Dołączył: 20 Mar 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-04-01, 01:04   

Jestem podobnego zdania co Mcinek....
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2005-04-01, 01:18   

... a kto nie woli zapinać kontry 8) :D
 
 
MARAS 
plecak doświadczeń



Pomógł: 45 razy
Dołączył: 02 Kwi 2004
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2005-04-07, 21:14   

No nie wiem ale napisał to chyba jakiś imbecyl jeżdżacy przednim napędem, który w życiu nie prowadził nic z napędem na tył.

Na tym samym zakręcie co **** rok temu uciekł mi tak samo przód (puściłem gaz) bo Kiras w ostatnim momencie powiedział, że jest ostry i ze żwirkiem natychmiast wcisnąłem pedał do podłogi i autko bokiem ale przeszło... :)

więc to jakieś pieprzenie o lepszej przyczepności na tylnej osi.... o lepszym prowadzeniu.... :shock:

Pozatym każdy zjeżdżał pewnie zimą z górki (ostrej) zakończonej np. zakrętasem na dole uliczki przy tylnym napędzie wrzucasz jedynkę i bez hamulca da się zjechać bo tył silnik wychamowuje i prowadzi się autko pierwsza klasa delikatnie poprawiając tor jazdy kierownicą no problema....

ta sam sytuacja ta sama górka tym razem Mitshubiszi... ( sorry ale nie mam pojęcia jak to przednio napędowe gó..o sie pisze) zaczynam zjeżdżać jedynka i Kó...a szok przód hamuje silnik a tył mnie wyprzedza i zjazd odbywa się bokiem przy tej prędkości (piesi chodzą szybciej) ABS nie zadziałał bo blokowały się koła w końcu puszczam hamulec autko ni ch..a nie skręca samochód zacząl myszkować przodem i gdyby nie dodanie gazu zamiast bokiem o krawężnik pewnie bym go zatrzymał przodem na barierce...

dodam, że z przodu i z tyłu były nówki zimówki...

co tu dużo mówić hamowanie, pokonywanie zakrętów gdy przednie są gorsze od tylnych to według mnie samobójstwo... chociażby biorąc pod uwagę nasze Drogie Polskie Kolejiny w czasie deszczu jak przód śiąga w nich....
_________________
Jest piękna, cudowna, wspaniała i szybka, lubi jak naciskasz przyśpieszając wtedy wie jak ciągnąć..............paliwo ze zbiornika...to twoja beemka.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16