BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Cisnienie paliwa m50b20
Autor Wiadomość
pawo 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 19 Sty 2010
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-03-11, 12:59   Cisnienie paliwa m50b20

Witam wszystkich. Dzisiaj podczas pomiaru ciśnienia paliwa w moim M50b20 okazało się że ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 2,5 bara. Po gwałtownym otwarciu przepustnicy na ułamek sekundy skacze na ok. 3-3.1bara, ale przy stopniowym uchylaniu przepustnicy ciśnienie wręcz spada poniżej 2,5bara. Kiedy zaślepiłem przewód podciśnienia do regulatora manometr zatrzymał się na 3,1 bara i w takiej pozycji znajdował się niezależnie od obrotów... Pompa na pewno ok bo dobija prawie 10barów.Dodam że silnikiem zawsze troszkę szarpało na wolnych obrotach a przy zwiększonym ciśnieniu chodzi idealnie. Teraz moje pytanie, czy winowajca jest ten regulator, oraz czy stanie sie coś złego gdybym jeździł z zaślepionym podciśnieniem do tego regulatora? Powiem od razu że cena nowego trochę mnie przeraża, a z używkami wiadomo jak jest.. Czekam na wasze opinie i porady co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez pawo 2013-03-11, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PAN NIKT 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: polska
Wysłany: 2013-03-11, 13:05   

A poza tym, że ciśnienie sobie skacze są jakieś niepożądane objawy?
Bo skoki ciśnienia na regulatorze zawsze będą.
 
 
 
pawo 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 19 Sty 2010
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-03-11, 13:11   Cisnienie paliwa m50b20

Cały problem z układem paliwowym był taki że po zgaszeniu pompka nie trzymała ciśnienia i trzeba było długo kręcić by odpalić. Pompkę wymieniłem, no i chciałem sprawdzić to ciśnienie... Jedynym problemem są te wolne obroty które się stabilizują przy większym ciśnieniu. ale w sumie trudno wyczuć czy silnikowi nie brakuje paliwa przy dużym obciążeniu. 2,5 bara to chyba zbyt małe ciśnienie...
 
 
 
PAN NIKT 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: polska
Wysłany: 2013-03-12, 12:12   

Prawidłowe ciśnienie paliwa sprawdzisz dopiero w czasie jazdy pod obciążeniem,2,5 bara nie jest złym ciśnieniem ważna tak naprawdę jest mieszanka.
 
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2013-03-12, 15:41   

Tyle ile jest napisane na regulatorze ciśnienia tyle ma być na listwie.
W ETK widzę że ma być 3 bar-owy regulator więc trzeba go wymienić!
_________________
E39 530d 00r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16