BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
e30 335 & e32 730i
Autor Wiadomość
venom82 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 16 Gru 2013
Skąd: śląskie
Wysłany: 2013-12-16, 12:57   e30 335 & e32 730i

Witam forumowiczów

Troszkę historii o mnie i o bmw.
Marką interesuję się od wielu lat tak samo jak tuningiem i ogólnie mechaniką. Przygodę z bmw rozpocząłem po dłuższych przygodach z koncernem VAG.

Pierwsza pojawiła się e30 m20b20 touring
autko zakupione w Częstochowie było ładne blacharsko z nowym lakierem ale środek i ogólny stan był powiedzmy na 3+
zmiany były szybkie lampy lex które zakupił poprzednik poszły w kosz a zastąpiły je oryginalne a potem poprawione z czerwonym kierunkiem.
wrzuciłem kierownice mtech I felgi remotec 16x7.5 przód i 16x9 tył
dodatkowo doszła dokładka is halogeny i parę innych pierdółek

foto po zakupie ale na szczęście już bez lexów


tutaj po modach





poszukując lepszego i nowszego pojazdu trafiłem w komisie bmw z3 1.9 roadster - spodobało się no i zabrałem do domu.
oczywiście znowu auto seryjne długo nie zostało
wrzuciłem gwint od mts, potem kompa zamiast zwykłego zegarka z e36

foto po zakupie



mody mody i po modach




w międzyczasie znalazł się kupiec na trumnę wiec poszła a ja szukałem "ekonomicznego auta na zimę jak zetka będzie stać w garażu"
no i trafiłem na e30 m20b20 w coupe :D
e30 była lekko mówiąc zwieśniaczona wiec szybko zabrałem sie do pracy
wyrzuciłem wieś dodatki typu jakaś tam tuningowa gałka biegów naklejki i inne pierdółki.
założyłem też seryjny wydech bo stary ktoś pociął i po szpachlował (sic!)
autko wróciło do serii a że było bardziej poszanowane niż poprzednik to silnik chodził pięknie i pojazd latał miło.
po zimie auto miało iść na handel (zaczynała pokazywać się korozja tu i tam) ale w głowie zrodził się wariacki plan zbudowania czegoś fajnego i całkowicie głupiego z punktu widzenia zwykłego śmiertelnika - czyli budujemy driftcar. :D

w tzw międzyczasie zmieniła się sytuacja rodzinna i z3 musiała iść na sprzedaż - kupiłem wiec "golfa cztery w dieslu" na co dzień a e30 rzeźbiłem w wolnej chwili.

czas mijał projekt szedł wolno do przodu - na dzień dzisiejszy autko przedstawia się następująco:

buda odratowana od rostu - aktualnie kiedy piszę te słowa przygotowuje się w lakierni do malowania
auto odchudzone: środek out, fotele to dwa kubły plus pasy szelkowe przednie błotniki i maska z żywicy
o sztywność dbają rozpórki od Nakrętki i zawieszenie mts 60/40
hamują markowe tarcze i układ hamulcowy z 325 (tył tarcze)
pod maską harcuje m30b35 przekładane u malchana - staraliśmy sie bez drutexu a wiec chłodnica nowa z 324td, łapy by Potegat, wał napędowy to diesel z małym krzyżakiem i założona alu redukcja z małego na duży - skrzynia m30, wentylator przed chłodnicą z 735 aku w bagażniku, układ chłodzenia zachowany ze zbiornikiem na podszybiu itp.
żeby pojazd w miarę wyglądał kręcą się 4 sztuki 16x9 by powertech na 215/40/16
do wypalenia zakładam 15stki

początki



takie tam ze swapa







felgi


a tutaj na lakierni




autko praktycznie na ukończeniu wiec się nudno zrobiło - sprzedałem golfa bo się zaczął podsypywać i wieczory spędzałem w necie poszukując czegoś fajnego na co dzień. Po raz kolejny założenie było proste - "pojemne auto na dłuższe wyjazdy ekonomiczne i tanie"

kiepsko realizuje te założenia bo wyszło mi z tego e32 730i v8 :D
miało być czarne i w automacie a jest wiśniowy manual ;-P
pojazd ma fajny wypas nawet jak na 7er
skóra drewno wspoma 2x airbag klima dwustrefowa pełna elektryka łącznie z fotelami zagłówkami intensywne zmywanie itd itd. generalnie tęsknię tylko za automatem i tempomatem - ale trudno nie można mieć wszystkiego.
pojazd ogarnąłem z wiejskich przeróbek wymieniłem szybę czołową z podgrzewaniem polakierowałem dach bo złaził klar - na razie nie dzieją się jakieś drogie rzeczy wiec użytkuje spokojnie na co dzień.

foto komisowe





a tutaj już po zmianach (kosmetyka wiec mało widać)






felgi na lato


aktualnie czekam na e30 i oczywiście gromadzę dalej graty na lato bo 7 stoi aktualnie na 15stkach a to przystoi tylko w zimę ;-)
niedawno wyszarpałem letnią felgę 8.5x18 przód i 10x18 na tył rondell 0058 - powinno zagrać ładnie
pozostało ogarnąć zawieszenie tzn wysokość bo luzów brak ale trzeb zrobić klin i dobrze zgrać z porządnie naciągniętymi oponami których też aktualnie poszukuję.

na teraz tyle wypocin - wrócę do domku to wrzucę zdjęcia tej całej graciarni
tymczasem pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na drodze.
Bartek
_________________
było:
e30 m20b20 touring
z3 m44b18 roadster

jest:
e30 m30b35 drift coupe
e32 m60b30 daily drive
Ostatnio zmieniony przez venom82 2013-12-16, 19:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
artek320e30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 10 Lut 2008
Skąd: NOWY DWóR MAZOWIECKI
Wysłany: 2014-01-08, 20:25   

siema. bardzo fajna galeria miło się czyta i ogląda a co do aut tylko pozazdrościć ale najbardziej mi się podoba 7er jest w przepięknym kolorze miałem w takim e39 po polerce lakieru wyglądała mega za....iście . bezawaryjności
_________________
BMW 523 E39
 
 
 
Horex 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 04 Sty 2014
Skąd: RMI
Wysłany: 2014-01-11, 11:18   

Śmigałeś już może na tym MTSie w e30?
 
 
 
venom82 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 16 Gru 2013
Skąd: śląskie
Wysłany: 2014-01-20, 09:08   

Horex napisał/a:
Śmigałeś już może na tym MTSie w e30?


czy smigałem to trudno powiedziec - pojezdizlem moze ze 100km wiec mało. Było ok.
W Z3 miałem gwint mts z e36 i tutaj był problem z tyłem bo jak założyłem regulacje i skreciłem na maxa to stala 2cm wyzej niz seria - po założeniu samej sprężyny siadła jak trzeba. Co do wrażeń z gwintu mts to myśle ze jest to produkt adekwatny do ceny.
_________________
było:
e30 m20b20 touring
z3 m44b18 roadster

jest:
e30 m30b35 drift coupe
e32 m60b30 daily drive
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16