BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
e90 328xi USA
Autor Wiadomość
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2011-10-14, 09:16   e90 328xi USA

Potrzebuje informacji na temat e90 328xi w wersji USA 2008r, jakie są różnice w osprzęcie USA a europa itp
Ostatnio zmieniony przez ogolny 2011-10-15, 06:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grzesio 
BMW Power



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Kwi 2004
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-15, 12:19   

na pewno inne jest oprogramowanie w komputerze, pamiętam kiedyś kolega sprowadził nowe e90 to w FUSie nie mogli skasować błędów, bo nie mieli oprogramowania
_________________
Pozdrawiam, Grzesiek

E30 325iS '87 M-Technic II http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8560 - sprzedane

E34 530i V8 '94 - http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=31236

E30 318i '88 - http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=36500 - sprzedane

E46 320td '02 Compact - http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=411671




G-STYLE SQUAD* :D
*grupa LANS SQUADu
 
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-10-15, 18:22   

To jak juz jest temat o e90 to skorzystam z okazji :D
Potrzebuje info na temat awaryjnosci i spalania silnikow w e90 320i i 330i.fajnie jak by ktoś miał do czynienia z takimi autami z automatem.
_________________
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-10-15, 18:40   

Stammek86, a co chcesz dokładnie wiedzieć :]

Bo w 320i:
-lubi czasem padać silniczek elektryczny valvetronica
-albo pekają czasem spręzyny od valvetronica
-w przypadku stosowania kiedys oleju Castrol TXT, albo "unikania" przegladow olejowych porafi robic sie w silniku maź, która w skuteczny sposób gubiła sygnały dla wałka rozrzadu
-w roku około 2008 bardzo czesto zdarzało się ze przeskakiwał łańcuch rozrządu na wałku ssacym. Ale max o 90stopni, ale kolizji nigdy nie widziałem.

Co do 330i, to:
-widziałem 3 silniki N52 z korbą na wolności ... :roll:
po za tymi wyjatkami to calkiem wporzadku silnik
-jesli chodzi natomiast o N53, to czasem wymieniałem w nich wtryski z bezpośredniego wtrysku paliwa na gwarancji, ale hitem była pompa wysokiego ciśnienia, którą zrobiłbym jużchyba z zamkniętymi oczami hehe

Ale tak wogóle to całkiem fajne modele ;)
Oczywiście mówie o R6.
Ponieważ 320i to R4 !! !!! :evil:


Spalanie 320i jest masakryczne, tryb miejski w warszawie to okolo 13l/100km!!
Gdzie 330i miewa 14l/100km!!!!!!

Automaty są bardzo fajne i prawie nie zawodne ;)
Czasem sobie podciekaja, ale w 40 minut mozna wyeliminowac wycieki ;)


PZDR!!
LUKAS ;)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2011-10-15, 18:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-10-15, 19:04   

Myslalem ze takie "swieze" auta palą troszkę mniej,to juz m54b30 w e46 jest ekonomiczniejszy :mg:

Najbardziej to mnie interesuje spalanie w miescie i jakie silniki omijać z daleka.

Czym sie rozni N52 od N53? wiem ze 320i to R4

Generalnie to ma być auto dla mojej mamy i codziennych dojazdow do pracy w centrum miasta.Koniecznie musi być automat.
I tak wlasnie sie zastanawiam czego szukać na nastepce e46 z m47n.
Wiem ze zaraz wszyscy powiedzą ze lepiej kupić diesla ale jakoś wole benzyne chociaż na e46 nie mogę narzekać i jak sie trafi jakieś fajne e90 z klekotem to nie mowie nie.
_________________
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-10-15, 19:25   

Z daleka to omijaj 318d.

Reszta jest ok.
Problemy opisałem post wyzej.

Co do roznic miedzy N52 a N53 to roznica jest zasadnicza, N52 ma tradycyjny układ wtryskowy, a N53 ma bezposredni wtrysk paliwa (mowie oczywiscie o benzynie).
Kolejna duza roznica to taka że N52 ma Valvetronic, a N53 juz go nie ma.
Generalnie N53 jest bardziej usterkowy od N52, włąsnie poprzez swoj bezposredni wtrysk.
N52 ma magnezowo aluminiową skrzynię korbową.

Jesli chcesz ekonomi to bierz 320d, ALe tylko M47, odbuść sobie N47 silnik.
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-10-15, 21:47   

jest jeszcze coś takiego jak N52n...czym sie rozni od N52?

Czy naprawy valvetronika w N52 to jakieś kosmiczne pieniadze? naprawy bezposredniego wtrysku w N53 to kosztowana zabawa?

Raczej celuje w auta od rocznika 2007 w gore wiec z tego co patrze na realoem to juz są N53 i N47 silniki.
_________________
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-10-15, 22:01   

Valvetronic w N52 zabardzosie nie psuł, moze dlatego ze sprzedano tego mniej jak N43/N46, ale nowy nastawnik to koszt 800zł.

Jesli chodzi o wtrysk N53, to jesli padaja wtryski to jakos dziwnei sie zawsze sklada ze parami albo trujkami, a w efekcie po miesiacu mamy komplet 6 nowych wtryskow, gdzie jeden kosztuje 700zł, wiec nawet bez tragedi w porownaniu do Diesli.
Ale pompa wysokiego ciśnienia, to już koszt prawie 1500zł.
Plus oczywiście późniejsze przyuczenie, a tego byle jaki elektryk nie zrobi...

N52n to najmocniejsze, 272 konne 3 litry montowane E70, tzw. 3.0si, poprzednik Bi-turbo 35i.
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-10-15, 22:31   

Widze ze na prawde duzo wiesz :spoko: i wielkie dzieki za podzielenie sie tą wiedzą :beer:

Podsumowując wiem juz ze n43/46 podarować sobie ze wzgledu na spalanie.
Najlepszy wybor to n52 ale z n53 tragedi tez nie ma bo z tego co piszesz koszty czesci nie sa kosmiczne.

Jezeli chodzi o klekoty to najlepiej m47 (szkoda tylko ze szły do poczatku 07r)
I przegladajac realoem wnisokuje ze 330d do prawie konca 08r miało M57 wiec też byłby to dobry wybór.
_________________
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-10-15, 22:41   

Stammek86 napisał/a:
Widze ze na prawde duzo wiesz i wielkie dzieki za podzielenie sie tą wiedzą

Troche z tym mam doczynienia ... ;)
Ciesze sie że mogłem coś naświetlić temat, bo jednak o nowych modelach wiedza bywa różna...

Stammek86 napisał/a:
Jezeli chodzi o klekoty to najlepiej m47 (szkoda tylko ze szły do poczatku 07r)

Dokładnie, a N47 niepolecam z uwagi na 2 argumenty:
-głośna praca układu korbowo-tłokowego, robiliśmy to na gwarancjach, ale po jakimś przebiegu i tak znowu silnik ogólnie pracował głośno ... :|
-druga sprawa to rozrząd umiejszczony z tyłu silnika, czyli od strony skrzyni biegów, w teorii taki silnik ma lepiej wyważony układ korbowo-tłokowy i równiej pracuje (chociaż tutaj mimo to są po obu stronach wału korbowego wałki wyrównoważające prace silnika).
A w praktyce oznacza takie rozwiazanie nic innego jak mega ciezki dostep do pompy wysokiego ciśnienia, która napędzana jest przecież od rozrzadu. Naszczescie narazie nie padają :D

PZDR!!
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2011-10-15, 22:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-10-19, 16:08   

Może temat jest stary ale na forum nic innego nie znalazłem.

Czy ktoś jest w stanie opisać mi silniki N42/3/5/6 ? czym one się różnią i który jest lepszy.

Jedyne co wiem to że n43 ma wtrysk bezpośredni i że jest z nim trochę kłopotów. Montowany w e90 i e8X(seria 1)

Pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17