Dawno nic sie nie odzywalem, ale dwa dni temu nabylem nowy dupowoz
Modellbezeichnung 530I
Ausführung Europa
Typschlüssel DS62
E-Code E39 (2)
Karosserie Touring
Lenkung rechts
Türen 5
Motor M54 - 3,00l (170kW)
Antrieb Heckantrieb
Getriebe automatisch
Außenfarbe Sterlinggrau Metallic (472)
Innenraum Standardleder/grau (N6TT)
Produktionsdatum 08.02.2002
Werk Dingolfing
Code Serienausstattung Standard Equipment
S202A Steptronic Steptronic
S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension
S266A BMW LM Rad Radialspeiche 48 BMW light alloy wheel, radial spoke 48
S470A Isofix-System Isofix-System
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)
S853A Sprachversion englisch Language version English
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel
S302A Alarmanlage Alarm system
S386A Dachreling Roof railing
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S441A Raucherpaket Smoker package
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S473A Armlehne vorne Armrest front
S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A Regensensor Rain sensor
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer
S773A Edelholzausführung Fine wood trim
S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights
L812A Länderausführung England / Irland NATIONAL VERSION GREAT BRITAIN
S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation
S880A Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English
swietne auto, poki co dwie foty, resza jak znajde czas zeby cos cyknac:
hmm to nie tak do konca. Jest sporo aut 2.0 itd. Fajne 3.0 zy v8 cieko znalesc w dobrej cenie. Mi sie akurat trafila zajebista okazja. Auto naprawde w swietnej kondycji, sa tylko 2 lub 3 pierdoly do zrobienia
rewelacji nie ma, ale jest w super stanie. Zreszta jak sie lekko odkuje to i tak poszukam komfortow.
Pytaie tylko jak dlugo ze mna zostane, bo jest plan na sprzedaz , zreszta kupione na handel, a ze zostala chwiliwo to inna sprawa
Napewno kieroonice zmienie na ta z e46
Łukasz, zmiana felg chyba u nikogo nie wpłyneła dyrastycznie na komfort podróży...
slawo, jak ma zostać u ciebie to przynajmniej pomyśl nad kołem.. trumniak nabierze charakteru po całości
no wlasnie w 528 mam 17 kolo i mnie wkurza bo sie twardo zrobilo, dlatego nie wiem czy chce tracic komfort na rzecz kol...
Do tego jak kolo to i gleba i kolko sie zamyka, a 17 na balonie wyglada strasznie.
Nie wiem czy dlugo ze mna pobedzie, moze wystawie jakas zaporowa cene. Jak sie spreda to ok, jak nie to zostanie
Co do koła co fakt to fakt, Jeśli komfort i przemieszczanie z A do B to nie preferuje więcej niż ori 16" W byłym 530d też myślałem jakieś 17-18" ale jak kolega w takim samym założył 18 i się przejechałem to podziękowałem Fajna sztuka i motorek też klasyczny (bo w końcu R6 i 231PS). Ale co jak co ori kiera przed liftem z multi lepiej mi wchodzi niż po Powodzenia w uskutecznianiu planów
Moje 523i na 15" jest bardzo komfortowe, a że nie latam po torze to mi to jak najbardziej pasuje. Znam ludzi z 5er.pl , którzy jeżdżą na 19" i twierdzą, że jest ok
Co do koła co fakt to fakt, Jeśli komfort i przemieszczanie z A do B to nie preferuje więcej niż ori 16" W byłym 530d też myślałem jakieś 17-18" ale jak kolega w takim samym założył 18 i się przejechałem to podziękowałem Fajna sztuka i motorek też klasyczny (bo w końcu R6 i 231PS). Ale co jak co ori kiera przed liftem z multi lepiej mi wchodzi niż po Powodzenia w uskutecznianiu planów
kiera po lifcie wyglada gorzej,ale jest grubsza, przez co idealnie lezy w lapie. Czytalem cos ze nie da sie wlozyc juz kiery "serca" do auta po lifcie? Wie ktos jak to wyglada?
Moje 523i na 15" jest bardzo komfortowe, a że nie latam po torze to mi to jak najbardziej pasuje. Znam ludzi z 5er.pl , którzy jeżdżą na 19" i twierdzą, że jest ok
haha komfort na 19 ;)mam poki co obie kombice i mam porownanie miedzy ori 16 a 17.
Nie sa to balony ,ani tez jakies placki, a roznice czuc:
Roznica jest ogromna, chodz nie powiem, kusi jakis zawias m-tech lub eibach -30 i kolo 17
kiera po lifcie wyglada gorzej,ale jest grubsza, przez co idealnie lezy w lapie. Czytalem cos ze nie da sie wlozyc juz kiery "serca" do auta po lifcie? Wie ktos jak to wyglada?
da sie zalozyc serducho jak i mpakietowa z okraglą poduszka . serducho musi byc po po wrzesniu 99 czyli 2 nabojowa pasuje p&p
pozdr
_________________ angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
kiera po lifcie wyglada gorzej,ale jest grubsza, przez co idealnie lezy w lapie. Czytalem cos ze nie da sie wlozyc juz kiery "serca" do auta po lifcie? Wie ktos jak to wyglada?
da sie zalozyc serducho jak i mpakietowa z okraglą poduszka . serducho musi byc po po wrzesniu 99 czyli 2 nabojowa pasuje p&p
pozdr
dziekuje Wrona za podpowiedz, sam nie wiem ktora ladniej bedzie wygladac musze pomyslec
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach