Wysłany: 2013-11-04, 17:48 Przekładka 2.0 E34 do E36
Robię przekładkę 2.0 z E34 do e36 (stary silnik kaput)od razu mówię że moje e36 bylo już swapowane na 2.0 silnik tylko z e36 i pytanie czy wiązka będzie pasowała ?, to samo tyczy się komputera czy będę go musiał wymieniać czy wystarczy go ustawić ?. I ogólnie jak to wszystko podłączyć ? i jeszcze w starej wiązce nie mam kabla który wpina się do kolektorów, to jest jakiś czujnik ?
Niżej fotka zaznaczone na czerwono od czego to jest ? i trzy to potrzebne.
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?p=612848
Pomóżcie
Ostatnio zmieniony przez max1201 2013-11-04, 19:26, w całości zmieniany 4 razy
Raczej bez wanosa, blok silnika nie jest aluminiowy i wlew oleju przy szybie(z tego stwierdziłem że bez). Stary silnik raczej wanosa nie miał bo kopa dostawał dopiero od 4tysi+++
Ostatnio zmieniony przez max1201 2013-11-04, 18:32, w całości zmieniany 1 raz
Dokładnie tak jak napisałem, ale jeszcze jedno pytanie mam czy misa olejowa z tego starego silnika będzie pasowała ? i czy dużo jest roboty z przekładaniem tego no i oczywiście czy muszę ją przełożyć ?, aa i o jaki ,,słupek" Ci chodzi ?
I jeszcze tak na szybko ma ktoś może schemat elektryki ? bo kosteczki wsystko pasuje tylko które z którą podłączyć .BO jest kilka identycznych i mam problem z tym
Ostatnio zmieniony przez max1201 2013-11-05, 07:29, w całości zmieniany 1 raz
Przełożyłem mise olejową ze starego silnika a co do pompy to wystarczyło przekręcić taką rurkę z filtrem a nie zmieniać całą pompę .I w ogóle Cie nie rozumiem po co zmieniać blok i głowić ? Jaki to ma sens w ogóle jak to jest prawie cały silnik xD??. Póki co silnik wsadziłem do budy i wszystko wyskręcałem jutro będę podpinał i jak odpali to wrzucę filmik jak to cacuszko pali i jezdzi
PS: co do wtyczek to jest problem bo sa 4 kostki po 3piny i raczej nie jest bez różnicy gdzie sobie je podepnę o to mi chodziło
Ostatnio zmieniony przez max1201 2013-11-05, 19:01, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-06, 06:43
max1201 napisał/a:
.I w ogóle Cie nie rozumiem po co zmieniać blok i głowić ? Jaki to ma sens w ogóle jak to jest prawie cały silnik xD??
Chcesz zmienić silnik to napisałem Ci żebyś sobie zmienił sam silnik zostawiając stary osprzęt. Jeżeli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, to widocznie musisz jeszcze raz przejść szkołę podstawową i gimbazę, bo nie podziałały. Chyba że nie przeszedłeś, wcale bym się nie zdziwił xd.
Inteligencą nie świecisz bo piszesz jak czysty gimbaziak mnie to nie rusza. Mam jeszcze jeden problem, w tym silniku z e34 są jakieś dodatkowe czujniki z kostkami na 3piny, są one centralnie pod kolektorami ssącymi od czego to jest
Nie rozumiem po co starasz sie sam to zrobic skoro nie masz zielonego pojecia o tym. Nie obraz sie ale chyba lepszym wyjsciem bylo by zawiez to do jakiegos mechesa dac 300-400zl i miec z glowy. Zero problemu i klopotu. No ale jak sie juz tak upierasz to najlepiej wrzuc zdjecia. Jezeli miales m50b20 bez vanosa i taki sam silnik wkladasz z e34 to wszystko powinno pasowac poza misa olejowa i ta rurka z filtrem od smoka.Koledze Cypisek, chodzilo ze jesli nie masz jakies czujnika w starym silniku a w nowym jest, to caly osprzet czyli alternator, kolektor ssacy, przepustnice i inne rzeczy przy ktorych sa czujniki przeloz od starego padnietego silnika ktory byl w aucie.
Niestety mnie na to nie stać żeby targać na lawecie dwa auta do mechanika który policzy sobie za wyciągnięcie dwóch silników i za włożenie tego jednego w jednym zakładzie powiedzieli mi że za wszystko około 1100zł ;00 w innych po 900-1000zł ..Ja to zrobiłem sam wszystko za zerowe koszta.O przekręcaniu czujników dobrze mówisz bo zacząłem to robić wczoraj . Ale wrzucę fotki tych dwóch bo na starym tego nie ma w ogóle.
[ Dodano: 2013-11-07, 12:20 ]
Zdjecie tych czujników.Kijowa strona bo trzeba pobrać ale to zajmuje minute i zdjecie w bardzo dobrej rozdzielczości widać jak ulał
http://przeklej.org/file/...0131107.003.jpg
Ten dolny zaznaczony kolkiem wyglada na czujnik spalania stukowego. Wiec jezeli zostawiasz wiazke ze starego silnika poprostu przekrec ten czujnik a jezeli idzie z nowego i go nie ma to sie nie ma czy stresowac. Z tego co rozumiem zostawiasz wiazke z poprzedniego silnika wiec poszukaj miejsca powinno byc na ten czujnik i go poprostu przekrec. To drugie widac tylko kostke ale obstawiam (jezeli pamiec mnie nie myli ) ze jest to taki sam czujnik wiec tez go przekrec. Miejsce na nie powinno byc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach