BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E34 z silnikiem 2,7 ETA
Autor Wiadomość
mkkudel 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Lis 2013
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-02-18, 18:05   E34 z silnikiem 2,7 ETA

Witam wszystkich forumowiczów.

Ciężko mi znaleźć w mojej małej mieścinie osoby która zna się na rzeczy więc postanowiłem tutaj poszukać kogoś kto jest w stanie mi doradzić lecz muszę się trochę rozpisać, a mianowicie :

2 lata temu okazyjnie od pewnego mechanika zakupiłem bmw e34 89r.
Pod maską znajduję się 2,7 ETA przełożona z E30 do tej E34 według sprzedającego posiadała ona wówczas 160-170KM ponieważ coś tam modyfikował. Rzeczywiście dało się to odczuć (zwykłe 520 nie miały za bardzo szans). Auto posiada instalacje LPG BRC z 2004roku no i jak wiadomo auto na gazie nie chodziło tak "fajnie" jak na benzynie(dżwięk,przyśpieszenie ,choć paliła tylko 12l/100km). Auta nie katowałem,nie paliłem "gumy" ani nic z tych rzeczy. Z braku funduszy na drobne remonty (po roku użytkowania wiadomo trzeba coś w końcu porobić) padnięcie rozrusznika, odstawiłem auto do garażu i tak stało przez jakies 365~~dni ( pamiętam bo w walentynki rok temu ostatni raz wjeżdżałem do garażu). Odezwał się do mnie w.w mechanik od którego ją kupiłem z propozycja odkupienia jej pod warunkiem ze panewki i podłoga będzie w takim stanie kiedy gdy mi ją sprzedawał. Auto po wyprowadzeniu z garażu(łatwo nie było gdyż hamulce się zastały) po przepchaniu około 4-5 metrów auto odpaliło za 1 razem. Przejechał się nią ,pojechał na warsztat do znajomego, razem sprawdzili i okazało się że panewki i podłoga są w porządku.

Pytania mam następujące :
Ile według was można za nią wziąć ?
Czy opłaca się ją sprzedawać ? (nie ukrywam że zacząłem czytać o tych silnikach i interesować się bardziej) doprowadzenie auta do stanu takiego aby nikt się nie mógł przyczepić to koszt około 2000zł tak zaśpiewał gość który przejrzał ją na wylot , zmienienie instalacji na sekwencyjną to max 3000zł. Czyli razem około 5500zł.
Przynajmniej będę wiedział co jest w aucie zrobionego , a kupić inne i "poznawać" je na nowo to nie zawsze wychodzi dobrze.
Ostatnio zmieniony przez mkkudel 2014-02-18, 18:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-02-18, 18:42   

Ceny e34 to indywidualne podejście- zależy od egzemplarza ,bez oględzin to wróżenie z fusów :wink:

Ja bym nie sprzedawał. Jeśli nadwozie jest ok. resztę da się ogarnąć,części nie są takie drogie i dostępność dobrych zamienników jest ogromna.
Co do ety miałem kiedyś zwykłą w e30 i był to samochód którym najprzyjemniej mi się jeździło.Jestem fanem Nm i taka charakterystyka silnika przypadła mi do gustu.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
mkkudel 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Lis 2013
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-02-20, 21:48   

Dzięki za odpowiedź.
Racja, teraz dużo łatwiej o dostęp do naprawdę dobrych zamienników za dobre pieniądze.
Fakt,przyjemnie się jeździ.:)

Po ukończeniu "remontu" podzielę się efektem końcowym. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16