BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
M20B20 nie pali za pierwszym i przerywa na zimnym
Autor Wiadomość
guti4 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 31 Gru 2012
Skąd: Pstrążna
Wysłany: 2014-02-07, 22:41   M20B20 nie pali za pierwszym i przerywa na zimnym

Witam szukałem ale nie mogłem znaleźć rozwiązania mojego problemu. Mam e30 M20B20 z LPG 2 gen. BRC, mój problem polega na tym że silnik na zimnym nie pali za pierwszym na PB ani na LPG, gdy już zapali to na PB nie można wkręcić na obroty bo zgaśnie a na LPG powyżej 3000 przerywa. Gdy silnik się zagrzeje to na LPG działa bez problemu a na PB nadal gaśnie.
Dodam że przepływka zapewne miała wybuch ale nie widać by była uszkodzona. Za pomoc z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony przez guti4 2014-02-08, 00:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2014-02-08, 05:41   

1.Silniczek krokowy
2.Przepływka ( sprawdź czy się nie wytarły ścieżki od potencjometru)
3.Szczelność dolotu
4.Jakość paliwa
 
 
guti4 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 31 Gru 2012
Skąd: Pstrążna
Wysłany: 2014-02-08, 13:53   

Dzięki jak będe miał troche czasu to sprawdzę. Paliwo raczej odpada dolot też jest szczelny sprawdzę przekływke i silniczek krokowy
Ostatnio zmieniony przez guti4 2014-02-08, 13:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzesiekd111 
e30 maniack



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Skąd: jaworzno
Wysłany: 2014-02-08, 19:43   

ogolny napisał/a:
1.Silniczek krokowy
2.Przepływka ( sprawdź czy się nie wytarły ścieżki od potencjometru)
3.Szczelność dolotu
4.Jakość paliwa

5 regulator ciśnienia paliwa (dotyczy tylko problemu z pb)
 
 
 
guti4 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 31 Gru 2012
Skąd: Pstrążna
Wysłany: 2014-02-09, 13:09   

silnik krokowy jest ok regulator ciśnienia paliwa też co do przepływki ścieżki nie są wytarte ale nie jestem pewien czy jest sprawna. Zaważyłem że na PB jak dodaje gazu bardzo delikatnie to wchodzi na obroty ale gdy dodam troszke za szybko to się dławi i jeśli nie odpuszczę pedału to zgaśnie
 
 
ogolny 
SEX AMBULANCE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Sty 2006
Skąd: KRA
Wysłany: 2014-02-10, 16:41   

A jak wolne obroty?
 
 
guti4 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 31 Gru 2012
Skąd: Pstrążna
Wysłany: 2014-02-10, 16:54   

Na wolnych nic nie faluje tylko na PB są troszke wyzsze niz na LPG. Zamówiłem przepływomierz jak wymienie to zobacze czy to coś dało.

[ Dodano: 2014-02-17, 14:42 ]
Wymieniłem przepływke i wszystko OK dzieki za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16