Za wolne obroty jako tako odpowiada silniczek krokowy, ale jeżeli masz problem z obrotami to przyczyn może być znacznie wiele i nie koniecznie to będzie krokowy.
Adam86, uważam że wyczerpał odpowiedź maksymalnie, ale tygrysek, na przyszłość pisz odrazu o jaki silnik chodzi.
Ponieważ układ zapłonowy był różny, w M10 i w M40, to że jest to 1,6 E30 to mało.
Bo tak samo może tobyć gaźnik stara wąska lampa, lub wielopunkt wtrysk nowa wąska lampa lub szeroka.
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
po pierwsze nie moze utrzymac wolnych obrotów, faluje na wolnych obrotach, jak załozyłem chcwile nowe kable to przez pewien czas było ok, po drugie czasami przy jezdzie zaczyna szarpan np gdy jedzie sie przez dłuzy czas na stałych obrotach i zwolni co powoduje spadek obrotów, po ponownym dodaniu gazu i zwiększeniu obrotów szarpie, dodam ze po załozeniu tychc kabli chwile było dobrze a po trzecie jeszcze ostatnio zdaza sie mu ze po dłuzszej jezdzie około godzinnej nie chce od razu zapalic dopiero gdy odczeka sie kilka minut to zapali bez problemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach