Wysłany: 2006-05-23, 23:03 zasysa przewód od płynu ! problem rozwiazany
znalazłem przyczyne grzania sie mojej niuni otuz powyzej 4,5 tys obrotów zweza sie przewód gumowy ten co idzie górą przy rozdzielaczu zapłonu z jedej strony idzie do dołu jest chyba do pompy a z drugiej przed termostatem
nie zawsze sie tak dzieje ale czasami go całkim składa ze sie robi niedrozny
kurce co moze byc układ odpowietrzony , termostat zmieniony przed zimą , wszystki przewody sa gorące wiec układ drożny
wiec skad pompa wytwaza takie podcisnienie zeby spłaszczać przewód ?
na wolnych obrotach autko sie nie grzeje ponad norme
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Paź 2004 Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2006-05-24, 09:52
a plynu ubywa???? jak tak to uszczelka, jak nie to moze ten waz jest zapchany lub chlodnica!!!! albo poprostu waz jest do kitu!!
pozdro
w ukladzie powinno byc cisnienie ltore wlasnie weze powinno robic twarde a nie zasysac waz
no ale jak moze byc uszczelka kiedy płynu nie ubywa
jak uszczelka padnie to idzie cisnienie i wywala przez korek i pozatym mozna znalaść tu i tam majonez a tego u mnie niema
a ja mam problem ze sie na obrotach pompa wody robi podciśnienie ze zgniata wąż
chłodnica jak by była zapchana to pewnie by nie chłodziła i by była zimna a jest cała gorąca
termostat tez wykluczam bo ten wąz niema z nim nic wspólnego pozatym dzieje sie tez to prz zimnym silniku wiec jak termostat jest zamkniety
stawiam ze w albo w bloku cos sie zapchało albo ........... no niewiem
[ Dodano: Sro Maj 24, 2006 9:24 pm ]
ale czy jezdzac na płynie mogło cos sie zapchac kamieniem ??? kamień to chyba od wody i to z kranu a płyn to alkochol
Według mnie jesli uszczelka pod głowicą to weże puchną i płyn wywala przez któryś z weży który właśnie pękł od dużego ciśnienia. Proponuję pozdejmować węże z układu i go dobrze przedmuchać wodą pod ćiśnieniem, łacznie z chłodnicą, np. karcherem + płyn
a nie wiem czy dobrze trafiam ale mysle moze o korku od chlodnicy nie ma tej dziurki moze jest zapchana i nie zasysa powietrza bo nie ma skad i dla tego splaszcza ta rurke
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Gru 2004 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-05-26, 05:58
W/g książek jednym z obiawów i nawet najczęstszym jest trafiona uszczelka. Ja w poprzedniej beemce dokładnie tak miałem. Płynu nie ubywało a działo się tak jak wyżej. A faktycznie przyczyną było przegrznie przez zarośniętą miedzianą chłodnicę.
no jednak niektórzy mieli racje przepalona uszczelka pod głowica od strony wydechu na pierwszym i troszke na szóstym zaciagało płyn do cylindra i wywalało wydechem
głowice sprawdzałem naszczęście cała splanowali i jutro odbieram z serwwisu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach