proszę nie komentować, opłaca się czy nie to sprawa dyskusyjna a w moim przypadku koszty będą znikome - około 1000,1200 pln, a za takie pieniądze nie kupię m50 albo m52.
kolo od 2.0 i 2.7 sa identyczne tylko byly dwie dlugosci paskow i dwa rodzaje kolek dobrze obejrzyj klin i kolko bo przey podniesieniu stopnia sprezania te elementy potrafia przestac wspolpracowac byly juz dwa takie przypadki. co do reszty to jest odpowiedni temacik na forum.
_________________ bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
taki ot maly nie masz mozliwosci z 2,5 glowicy wstawic??bylo by lepiej chyba??tak jak kolega pisal byly 2 paski eta ma standardowo na 127zebów, zobacz z jakiej wersji masz glowice i porównaj i to ci da odpowiedz czy kolko zmieniac na ete czy nie. Na odleglosc bez dodatkowych danych (nr glowicy rok produkcji itp ) praktycznie nie do odpowiedzenia:((
_________________ bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2006-05-28, 23:32
czy na przełomie wszystkich lat 82-93 kółka rozrządu czymś się różniły? NAjwyższy st spręzania był w ecie i wynosił 10,2:1 ... skoro takie ciśnienie wpust wytrzymuje no to chyba można się bawić ... Poza tym czy Sosena przypadek był pojedynczy czy komuś jeszcze zarzyło się zerwanie tego klinu? Bo mi to śmierdzi... Chyba że wpust był uszkodzony...
Dominik jak gdyby nigdy nic złożył etę z czapą 2,0 na takich gratach że miał spalanie stukowe na zwykłej 98 ... i co ... i bangla....
so WTF?
Ja bym kładł nacisk na prześwit tłok-zawór ... czyli plastelina and testing na starej uszczelce ... choc do tej pory było kilku takich co się tym nie głowili, złożyli do kupy i śmigają
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Kwi 2004 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-05-29, 12:24
U mnie zatarł się wałek rozrządu, jakieś coś (kamyczek albo coś) z jakiegoś kanału poszło na wałek razem z olejem podczas uruchomienia samochodu, także to była przyczyna zerwania kółka rozrządu. Wałek tak się zatarł że miałem problemy wyjąć go z głowicy.
_________________ Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz
kolka z tego co wynika byly takie same pasek ma tez 127 zebów wiec nie powinno byc problemu:)) (przy kółku ety jest adnotacja ze bylo do 12.86r tylko) nie wiem jaka zmiane wprowadzili przy kulku 320i ze szlo cały czas jedno. skladaj do kupy ustawiaj rozrzad i odpal. głowica jest ta sama (głowny blok ...no prawie ta sama) wiec zawory nie powinny sie spotkac. jak masz wszystko to sie bierz za robote bo ja spasowalem z tym ze wzgledów ekonomicznych:(( potem tylko strojenie i smigac:)) tak pytanie dolot kompa itp zakladasz z jakiej wersji ?
_________________ bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
kolek byly dwa rodzaje jedno metalowe tak jak by tloczone z blachy a drugie odlew zeliwny. Czaja pisalem o innym przypadku ale ciesze sie ze i Twoje autko smiga
_________________ bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach