BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
blok ETA + głowica 2.0- pytanie do praktyków
Autor Wiadomość
el-viz 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: z nikąd
Wysłany: 2006-05-26, 14:35   blok ETA + głowica 2.0- pytanie do praktyków

************************
Ostatnio zmieniony przez el-viz 2007-03-11, 23:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-05-26, 14:38   

przemysl to za nim zaczniesz budowac :lol:

proponowal bym ci wsadzic jakis nowszej generacji silnik :wink:

Przepraktykowalem temat i gra nie warta swieczki :wink:
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-05-26, 14:46   

o ile dobrze pamiętam to miałęm kółko rozrządu od 2.0
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2006-05-26, 15:40   

Pawel-e30 napisał/a:
przemysl to za nim zaczniesz budowac :lol:

proponowal bym ci wsadzic jakis nowszej generacji silnik :wink:

Przepraktykowalem temat i gra nie warta swieczki :wink:


dlaczego nie wart? koszty nie sa duze a przyrosty znaczne
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
el-viz 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: z nikąd
Wysłany: 2006-05-26, 19:20   

proszę nie komentować, opłaca się czy nie to sprawa dyskusyjna a w moim przypadku koszty będą znikome - około 1000,1200 pln, a za takie pieniądze nie kupię m50 albo m52.
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-05-26, 20:08   

tak jest, prosto i konkretnie postawione pytanie i potrzeba konkretnej odpowiedzi zamiast dyskusji, niech ktoś potwierdzi moją odpowiedź.
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-26, 20:34   

rozszerz Paweł swoją wypowiedź jeśli możesz - zwłaszcza jeśli nie chodziło Ci tylko o kaskę


a za jakiś czas się wyczyści o ile temat nie zostanie zapomniany :wink:
 
 
el-viz 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: z nikąd
Wysłany: 2006-05-27, 14:19   

dodam małe wyjaśnienie:kupiłem kompletny dół silnika 2.7 ale nie mam niestety głowicy i nie mogę porównać kół rozrządu stąd moje pytanie.
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2006-05-27, 22:14   

kupiles dol od starej ety czy od superety?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
el-viz 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: z nikąd
Wysłany: 2006-05-27, 22:34   

eta
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2006-05-28, 00:44   

kolo od 2.0 i 2.7 sa identyczne tylko byly dwie dlugosci paskow i dwa rodzaje kolek dobrze obejrzyj klin i kolko bo przey podniesieniu stopnia sprezania te elementy potrafia przestac wspolpracowac byly juz dwa takie przypadki. co do reszty to jest odpowiedni temacik na forum.
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
el-viz 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: z nikąd
Wysłany: 2006-05-28, 09:21   

ok. dzięki
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-05-28, 22:07   

taki ot maly nie masz mozliwosci z 2,5 glowicy wstawic??bylo by lepiej chyba??tak jak kolega pisal byly 2 paski eta ma standardowo na 127zebów, zobacz z jakiej wersji masz glowice i porównaj i to ci da odpowiedz czy kolko zmieniac na ete czy nie. Na odleglosc bez dodatkowych danych (nr glowicy rok produkcji itp ) praktycznie nie do odpowiedzenia:((
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-05-28, 22:08   

cypis nie wprowadzaj zamentu :wink:

Kolega ma stara ete wiec daje glowice od 2.0 zeby doprezyc silnik. jak wstawi glowice od 2.5 so starej ety to odprezy silnik :wink:
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2006-05-28, 23:32   

czy na przełomie wszystkich lat 82-93 kółka rozrządu czymś się różniły? NAjwyższy st spręzania był w ecie i wynosił 10,2:1 ... skoro takie ciśnienie wpust wytrzymuje no to chyba można się bawić ... Poza tym czy Sosena przypadek był pojedynczy czy komuś jeszcze zarzyło się zerwanie tego klinu? Bo mi to śmierdzi... Chyba że wpust był uszkodzony...
Dominik jak gdyby nigdy nic złożył etę z czapą 2,0 na takich gratach że miał spalanie stukowe na zwykłej 98 ... i co ... i bangla....

so WTF?

Ja bym kładł nacisk na prześwit tłok-zawór ... czyli plastelina and testing na starej uszczelce ... choc do tej pory było kilku takich co się tym nie głowili, złożyli do kupy i śmigają :lol:
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2006-05-29, 06:25   

niestety moj znajomy mial przypadek Sosena klin caly tlo kolko rozbilo :/ poszlo nowe koleczko za 80zl i autko juz pare tysi zrobilo
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
Pawel-e30 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2006-05-29, 06:45   

Mojemu znajomemu w m20b20 też ścieło ten klin jak ma jeszcze koło to zrobie foto :wink:
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
czaja 



Dołączył: 24 Lis 2004
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-05-29, 11:58   

Geprad , potwierdzam, ecina nadal smiga.

Przy calej przeróbce kładłbym nacisk na wysterowanie czasem wtrysku jak i zapłonem,a to bedzie najdroższe.
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-05-29, 12:24   

U mnie zatarł się wałek rozrządu, jakieś coś (kamyczek albo coś) z jakiegoś kanału poszło na wałek razem z olejem podczas uruchomienia samochodu, także to była przyczyna zerwania kółka rozrządu. Wałek tak się zatarł że miałem problemy wyjąć go z głowicy.
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-05-29, 15:32   

kolka z tego co wynika byly takie same pasek ma tez 127 zebów wiec nie powinno byc problemu:)) (przy kółku ety jest adnotacja ze bylo do 12.86r tylko) nie wiem jaka zmiane wprowadzili przy kulku 320i ze szlo cały czas jedno. skladaj do kupy ustawiaj rozrzad i odpal. głowica jest ta sama (głowny blok ...no prawie ta sama) wiec zawory nie powinny sie spotkac. jak masz wszystko to sie bierz za robote bo ja spasowalem z tym ze wzgledów ekonomicznych:(( potem tylko strojenie i smigac:)) tak pytanie dolot kompa itp zakladasz z jakiej wersji ?? ?
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
el-viz 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: z nikąd
Wysłany: 2006-05-29, 19:24   

było w pierwszym poście :lol:
wszystko jest z mojego auta.kupiłem tylko blok
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2006-05-29, 19:45   

kolek byly dwa rodzaje jedno metalowe tak jak by tloczone z blachy a drugie odlew zeliwny. Czaja pisalem o innym przypadku ale ciesze sie ze i Twoje autko smiga :)
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16