BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
korektor siły hamowania - E34 M50 [mod edit]
Autor Wiadomość
KUKI 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 08:02   korektor siły hamowania - E34 M50 [mod edit]

Mam pytani orientuje sie ktoś z Was gdzie w E34 silnik M50 94r znajduje sie korektor siły hamowania ?? bo hamulce na tescie wyszły mi ze tył i przód biorą z taką samą siłą !
_________________
BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
 
 
 
zyggy
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 10:01   

Tak ma być. Korektor działa dopiero wtedy, gdy podczas rzeczywistego hamowania samochód pochyla się. Jeśli miałbyś popsuty korektor, to przy każdym mocniejszym hamowaniu tylne koła piszczałyby.
 
 
duchX
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-31, 10:14   

rozdzial mocy hamowania 50/50 chlopie ty widzisz co piszesz prosze cos wiesz masz wiedze ale nie pisz taki truskawka korektor sily hamowania dziala w momencie obciazenia tylu auta !! !! a nie w momencie podnoszenia sie tylu w gore przy hamowaniu !! !!
 
 
KUKI 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 10:37   

na testerze wyszło po 2900 Nm +/- 50Nm na karzde koło przednie i tylnie i mam wydruk z tego testu i moje pytanie jak to naprawic ??
_________________
BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
 
 
 
zyggy
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 12:24   

x_e_o_n napisał/a:
rozdzial mocy hamowania 50/50 chlopie ty widzisz co piszesz prosze cos wiesz masz wiedze ale nie pisz taki truskawka korektor sily hamowania dziala w momencie obciazenia tylu auta !! !! a nie w momencie podnoszenia sie tylu w gore przy hamowaniu !! !!


Na podstawie wyników z badań technicznych można ocenić potencjalną skuteczność hamowania poszczególnych kół, a nie proporcje siły hamowania przedniej i tylnej osi. Korektor siły hamowania reguluje ciśnienie w układzie hamulcowym tylnej osi zarówno przy dociążeniu jak i przy odciążeniu tylnej osi.
 
 
KUKI 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 12:54   

idac od zacisków: przednie przewody chamulcowe wchodza na pompe ABS a tylnie łącza sie w jeden i też idzie do pompy ABS z pompy ABS-u wychodzą dwa przeody na pompe hamulcową przytwierdzoną do serwa . Wiec moze ten korektor siły hamowania jest ukryty w pompie hamulcowej albo ABS ??
_________________
BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-05-31, 16:26   

hmm w wiekszosci aut jest przy tylniej osi podlaczonu do stabilizatora belki itp (e30 np ma za pompom hebli zaraz kolo filtra paliwa w komorze silnika) nie wiem zobacz na kanale zgaduje tylko z doswiadczenia z innymi autami
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
KUKI 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 20:35   

dzis byłem w serwise BMW i gadałem z technikiem i mówił że za rozdział sił jest odpowiedzialna pompa abs a na badaniu technicznym przy obnizonym przod -40 i tył -15 wjeżdzając tylna osią na rolki znajduje sie ona nizej a czujniki abs daja sygnał ze tylko tylnie koła sie krecą wiec siła jest przekazana na tył bynajmiej tak mi to wytłumaczyli i mówil mi zebym wyjechał sobie na piaskową droge i wcisną hebel i zobacze , i faktycznie przód blokuje a tył zwalnia . czyli reasumujac ćwoki ze stacji diagnostycznej mnie w błąd sprawdzili ,
_________________
BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-05-31, 23:31   

hehehe to ja mialem kapitalny remont zawiechy po nim pojechalem na przeglad zaraz (heble tez byly nowe) to sie doczepil ze nie chamowaly ....trudno zeby nowe tarcze i klocki po 10 km hamowaly!! a bez rzegladu nie chcialem jezdzic!! a co najlepsze niedokrecilem przedniego zacisku (oblewalem z kumplami zakonczenie remontu w garazu i jakos tak te 2 ostatnie sróby ulecialy ) i zaciska odkrecil sie po wyjechaniu z bramy a na przegladzie byl luzny i latal jak smród po gaciach to tego nie zauwazyl!!!!jednym slowem przekonalem sie ze te całe przeglady to jedna wielka sciema nic nie poprawiajaca bezpieczenstwa!!
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
007 


Dołączył: 13 Wrz 2004
Skąd: prawy brzeg
Wysłany: 2006-06-04, 16:37   

cypis0 : z doswiadczenia wiem ze gdyby kazdy diagnosta sprawdzal wszystko wg przepisow to 70% aut musialo by przechodzic kapitalne remonty zawieszen, hamulcy itp etc. to raz
a dwa to fakt ze do niedawna aby miec uprawnienia diagnosty szlo sie na kurs, egzamin i voala a teraz przepisy ulegly zmianie a co za tym idzie z czasem powinna sie zmienic jakos wykonywanych przegladow (bynajmniej w tym kierunku mialo to zmierzac)
KUKI: widze ze nękają cie problemy hamulcowe. Jesli nadal nie chodzą poprawnie to moze warto bylo by podjechac do warsztatu w ktorym robia tylko BMW. Nie mowie tu o ASO (szkoda slow) ale np o garazu klubowym (lub cos w tym stylu). Sadze ze tam dowiesz sie wiecej niz na diagnostyce a nawet w ASO :twisted:
_________________
Pozdrawiam z krainy WWL
Daniel
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15