Mam pytani orientuje sie ktoś z Was gdzie w E34 silnik M50 94r znajduje sie korektor siły hamowania bo hamulce na tescie wyszły mi ze tył i przód biorą z taką samą siłą !
_________________ BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
Tak ma być. Korektor działa dopiero wtedy, gdy podczas rzeczywistego hamowania samochód pochyla się. Jeśli miałbyś popsuty korektor, to przy każdym mocniejszym hamowaniu tylne koła piszczałyby.
duchX [Usunięty]
Wysłany: 2006-05-31, 10:14
rozdzial mocy hamowania 50/50 chlopie ty widzisz co piszesz prosze cos wiesz masz wiedze ale nie pisz taki truskawka korektor sily hamowania dziala w momencie obciazenia tylu auta !! a nie w momencie podnoszenia sie tylu w gore przy hamowaniu !!
rozdzial mocy hamowania 50/50 chlopie ty widzisz co piszesz prosze cos wiesz masz wiedze ale nie pisz taki truskawka korektor sily hamowania dziala w momencie obciazenia tylu auta !! a nie w momencie podnoszenia sie tylu w gore przy hamowaniu !!
Na podstawie wyników z badań technicznych można ocenić potencjalną skuteczność hamowania poszczególnych kół, a nie proporcje siły hamowania przedniej i tylnej osi. Korektor siły hamowania reguluje ciśnienie w układzie hamulcowym tylnej osi zarówno przy dociążeniu jak i przy odciążeniu tylnej osi.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Wrz 2004 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 12:54
idac od zacisków: przednie przewody chamulcowe wchodza na pompe ABS a tylnie łącza sie w jeden i też idzie do pompy ABS z pompy ABS-u wychodzą dwa przeody na pompe hamulcową przytwierdzoną do serwa . Wiec moze ten korektor siły hamowania jest ukryty w pompie hamulcowej albo ABS
_________________ BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
hmm w wiekszosci aut jest przy tylniej osi podlaczonu do stabilizatora belki itp (e30 np ma za pompom hebli zaraz kolo filtra paliwa w komorze silnika) nie wiem zobacz na kanale zgaduje tylko z doswiadczenia z innymi autami
_________________ bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Wrz 2004 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 20:35
dzis byłem w serwise BMW i gadałem z technikiem i mówił że za rozdział sił jest odpowiedzialna pompa abs a na badaniu technicznym przy obnizonym przod -40 i tył -15 wjeżdzając tylna osią na rolki znajduje sie ona nizej a czujniki abs daja sygnał ze tylko tylnie koła sie krecą wiec siła jest przekazana na tył bynajmiej tak mi to wytłumaczyli i mówil mi zebym wyjechał sobie na piaskową droge i wcisną hebel i zobacze , i faktycznie przód blokuje a tył zwalnia . czyli reasumujac ćwoki ze stacji diagnostycznej mnie w błąd sprawdzili ,
_________________ BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
hehehe to ja mialem kapitalny remont zawiechy po nim pojechalem na przeglad zaraz (heble tez byly nowe) to sie doczepil ze nie chamowaly ....trudno zeby nowe tarcze i klocki po 10 km hamowaly!! a bez rzegladu nie chcialem jezdzic!! a co najlepsze niedokrecilem przedniego zacisku (oblewalem z kumplami zakonczenie remontu w garazu i jakos tak te 2 ostatnie sróby ulecialy ) i zaciska odkrecil sie po wyjechaniu z bramy a na przegladzie byl luzny i latal jak smród po gaciach to tego nie zauwazyl!!!!jednym slowem przekonalem sie ze te całe przeglady to jedna wielka sciema nic nie poprawiajaca bezpieczenstwa!!
_________________ bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
cypis0 : z doswiadczenia wiem ze gdyby kazdy diagnosta sprawdzal wszystko wg przepisow to 70% aut musialo by przechodzic kapitalne remonty zawieszen, hamulcy itp etc. to raz
a dwa to fakt ze do niedawna aby miec uprawnienia diagnosty szlo sie na kurs, egzamin i voala a teraz przepisy ulegly zmianie a co za tym idzie z czasem powinna sie zmienic jakos wykonywanych przegladow (bynajmniej w tym kierunku mialo to zmierzac)
KUKI: widze ze nękają cie problemy hamulcowe. Jesli nadal nie chodzą poprawnie to moze warto bylo by podjechac do warsztatu w ktorym robia tylko BMW. Nie mowie tu o ASO (szkoda slow) ale np o garazu klubowym (lub cos w tym stylu). Sadze ze tam dowiesz sie wiecej niz na diagnostyce a nawet w ASO
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach