BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Drżenie przy hamowaniu
Autor Wiadomość
KUKI 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 11:36   Drżenie przy hamowaniu

drży całe auto i kierownica przy hamowaniu wymieniłem z przodu wszystko co sie a wachacze drążki magiel tarcze z klockami z tyłu tarcze i klocki całe mcpersony sczeki hamulcowe , na geometri tez byłem wszystkie parametry są w normie zbieżnośc kąty pochylenia i powoli zaczyna mnie to denerwowac
_________________
BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-31, 11:53   

podobny temat
 
 
KUKI 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 13:00   

W sumie tak tylko tam też nie ma odpowiedzi na moj problem :( koła i opony też zmieniałem wał i podpore oraz elementy gumowe też
_________________
BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-31, 13:28   

w tamtym wątku henry napisał/a:
Witam ! Niedawno okryłem to zjawisko u siebie. To nie koła , nie sworznie i końcówki układu kierowniczego . W moim przypadku to zużyte tuleje w tzw. "maglownicy" - trzeba je wymienic. Akurat pokazywali niedawno na TVN Turbo jak sie to robi .PZDR - henry

jeśli to nie to, to niestety ja nie wiem

ale przychodzi mi na myśl coś takiego, że skoro masz problem z układem hamulcowym, to problm raczej nie tkwi w zawieszeniu - może serwo :?: :idea:
 
 
zyggy
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 13:41   

A sprawdzałeś bicie tarcz po założeniu nowych?
Problemem mogą być też zużyte tulejki i prowadnice zacisków.
 
 
KUKI 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 13:59   

mam drugą identyczna na czesci bo dostała w dupe i ona super sie prowadziła nic nie drgało itp. i własnie z niej całe zawieszenie wszystko przełożyłem
_________________
BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
 
 
 
czaja 



Dołączył: 24 Lis 2004
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-05-31, 17:39   

przerabiałem temat. Kupiłem auto w którym kiera drżała dosc mocno przy hamowaniu, powód- tarcze tył.pozdr
 
 
BARABUS 
WHEEL MODIFICATION



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2006-05-31, 17:51   

tylko i wyłącznie nierówne tarcze !! ! nawet jeżeli były toczone to i tak bedą biły.... bo rzdko który tokaż zrobi to jak należy, naprawde miałem taki przypadek w ojca Espero, tarcze stoczone , a przy hamowaniu nie szło kiery utrzymac tak drżało !! !
A jak nie były toczone to sa po prostu krzywe, np od przegrzania
_________________
ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !! !

-------->>>> WWW.BARABUS.PL <<<<---------
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-31, 18:24   

nie czytacie?
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2006-05-31, 19:16   

barabus napisał/a:
tylko i wyłącznie nierówne tarcze !! ! nawet jeżeli były toczone to i tak bedą biły.... bo rzdko który tokaż zrobi to jak należy, naprawde miałem taki przypadek w ojca Espero, tarcze stoczone , a przy hamowaniu nie szło kiery utrzymac tak drżało !! !
A jak nie były toczone to sa po prostu krzywe, np od przegrzania


no musze powiedziec ze znam takich fachowcow co potrafia przetoczyc tarcze przemocowujac je co jest bledem bo powinno sie przetoczyc z jednego mocowania ... ale do niektorych to nie dociera :?
 
 
 
boolee34 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 22 Mar 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2006-05-31, 20:18   

Ja u siebie w swojej tez mam ten problem miedzy 80-100 km/h. Poniżej lub powyzej tej predkosci problemu nie ma, nic nie drży, ewentualnie lekko przy chamowaniu jak tarcze sie nagrzeją. Gosciu ktory ma swoj serwis BMW powiedział mi że będe miał ten problem do puki do puty nie kupię oryginalnych tarcz BMW (koszt koło 700 pln) więc teraz zbieram na tarcze. Jeśli chodzi o tarcze BREMBO to już kilku kumpli powiedziało mi że się przejechało na nich, w sensie że pokrzywiły się tak jak mi. Jest jeszcze jedna kwestia, odsadzenia felgi ET. Na zimowych laczkach problemu trzesienia nie miałem, dopiero po założeniu letnich R17 225/45 pojawiło się trzensienie. Ja jeszcze zastanawiam się nad jednym, nad wymianą piast, bo jeśli będą choć lekko skoszone (od jakiegoś przyrżnięcia zimą w krawężnik) to wydaje mi się że też może drżeć kierownica.
_________________
to co nas nie zabija, umacnia nas
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-05-31, 23:44   

ze nowe nie znaczy ze musza byc proste!!! znajomy do corolii 2000r zapodal brembo (nie sportowe zwyczajne cywilne ) po 4 dniach i 2 ostrych hamowaniach tarcze tak zaczole walic ze cała kierwonica szarpalo ze az łapy bolały!! zareklamowal dostal 2 komplet i co tym razem.....7 dni i to samo!! a jakie tarcze kupiles??

[ Dodano: Czw Cze 01, 2006 12:45 am ]
a co do tarcz cena w salonie tarcz do e30 to całe 190zl za sztuke komplet klocków 180zl wiec nie przesadzajcie z tymi cenami :PPP

[ Dodano: Czw Cze 01, 2006 12:47 am ]
a oczywiscie mowilem o cenach wentylowanych zobaczcie sobie na str bmw sa aktualnie promocje dosc dobre:))

[ Dodano: Czw Cze 01, 2006 12:50 am ]
http://www.bmw-partnerzy.pl/katalog/tarcze/
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
jarek_kos2 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Białystok
Wysłany: 2006-06-01, 07:10   

Ja rowniez mialem podobny problem w swojej e30 i za kazdym razem pomagala wymaiana drązków kierowniczych.
 
 
 
007 


Dołączył: 13 Wrz 2004
Skąd: prawy brzeg
Wysłany: 2006-06-03, 18:40   

jarek_kos2: no ale chyba mowimy o drzeniu przy hamowaniu :?
KUKI: a łozyska tam masz napewno dobre?
Mialem kiedys Corolke w ktorej wystapil taki problem i gdyby nie przypadkowe moje odkrycie dt lozysk pewno stracil bym majatek na tarcze. 8)
_________________
Pozdrawiam z krainy WWL
Daniel
 
 
 
jarek_kos2 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Białystok
Wysłany: 2006-06-04, 21:41   

Wiem ze rozmowa jsto odrzeniu przy chamowaniu.Ja mialem zuzyte koncówki drazka kierowniczego i krzywe tarcze.I wlasnie przy hamowaniu drzala mi kierownica.I po wymianie drazkow bylo znacznie lepiej ale dopiero jak zmienilem tarcze drzenia ustalo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11