Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Wrz 2004 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 11:36 Drżenie przy hamowaniu
drży całe auto i kierownica przy hamowaniu wymieniłem z przodu wszystko co sie a wachacze drążki magiel tarcze z klockami z tyłu tarcze i klocki całe mcpersony sczeki hamulcowe , na geometri tez byłem wszystkie parametry są w normie zbieżnośc kąty pochylenia i powoli zaczyna mnie to denerwowac
_________________ BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Wrz 2004 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-31, 13:00
W sumie tak tylko tam też nie ma odpowiedzi na moj problem koła i opony też zmieniałem wał i podpore oraz elementy gumowe też
_________________ BYŁO 525 M-technic / AC Schnitzer Bilstein B8
JEST 525 TDS Kinderwagen
duchPW [Usunięty]
Wysłany: 2006-05-31, 13:28
w tamtym wątku henry napisał/a:
Witam ! Niedawno okryłem to zjawisko u siebie. To nie koła , nie sworznie i końcówki układu kierowniczego . W moim przypadku to zużyte tuleje w tzw. "maglownicy" - trzeba je wymienic. Akurat pokazywali niedawno na TVN Turbo jak sie to robi .PZDR - henry
jeśli to nie to, to niestety ja nie wiem
ale przychodzi mi na myśl coś takiego, że skoro masz problem z układem hamulcowym, to problm raczej nie tkwi w zawieszeniu - może serwo
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2006-05-31, 17:51
tylko i wyłącznie nierówne tarcze ! nawet jeżeli były toczone to i tak bedą biły.... bo rzdko który tokaż zrobi to jak należy, naprawde miałem taki przypadek w ojca Espero, tarcze stoczone , a przy hamowaniu nie szło kiery utrzymac tak drżało !
A jak nie były toczone to sa po prostu krzywe, np od przegrzania
_________________ ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !
tylko i wyłącznie nierówne tarcze ! nawet jeżeli były toczone to i tak bedą biły.... bo rzdko który tokaż zrobi to jak należy, naprawde miałem taki przypadek w ojca Espero, tarcze stoczone , a przy hamowaniu nie szło kiery utrzymac tak drżało !
A jak nie były toczone to sa po prostu krzywe, np od przegrzania
no musze powiedziec ze znam takich fachowcow co potrafia przetoczyc tarcze przemocowujac je co jest bledem bo powinno sie przetoczyc z jednego mocowania ... ale do niektorych to nie dociera
Ja u siebie w swojej tez mam ten problem miedzy 80-100 km/h. Poniżej lub powyzej tej predkosci problemu nie ma, nic nie drży, ewentualnie lekko przy chamowaniu jak tarcze sie nagrzeją. Gosciu ktory ma swoj serwis BMW powiedział mi że będe miał ten problem do puki do puty nie kupię oryginalnych tarcz BMW (koszt koło 700 pln) więc teraz zbieram na tarcze. Jeśli chodzi o tarcze BREMBO to już kilku kumpli powiedziało mi że się przejechało na nich, w sensie że pokrzywiły się tak jak mi. Jest jeszcze jedna kwestia, odsadzenia felgi ET. Na zimowych laczkach problemu trzesienia nie miałem, dopiero po założeniu letnich R17 225/45 pojawiło się trzensienie. Ja jeszcze zastanawiam się nad jednym, nad wymianą piast, bo jeśli będą choć lekko skoszone (od jakiegoś przyrżnięcia zimą w krawężnik) to wydaje mi się że też może drżeć kierownica.
_________________ to co nas nie zabija, umacnia nas
ze nowe nie znaczy ze musza byc proste!!! znajomy do corolii 2000r zapodal brembo (nie sportowe zwyczajne cywilne ) po 4 dniach i 2 ostrych hamowaniach tarcze tak zaczole walic ze cała kierwonica szarpalo ze az łapy bolały!! zareklamowal dostal 2 komplet i co tym razem.....7 dni i to samo!! a jakie tarcze kupiles??
[ Dodano: Czw Cze 01, 2006 12:45 am ]
a co do tarcz cena w salonie tarcz do e30 to całe 190zl za sztuke komplet klocków 180zl wiec nie przesadzajcie z tymi cenami :PPP
[ Dodano: Czw Cze 01, 2006 12:47 am ]
a oczywiscie mowilem o cenach wentylowanych zobaczcie sobie na str bmw sa aktualnie promocje dosc dobre:))
jarek_kos2: no ale chyba mowimy o drzeniu przy hamowaniu
KUKI: a łozyska tam masz napewno dobre?
Mialem kiedys Corolke w ktorej wystapil taki problem i gdyby nie przypadkowe moje odkrycie dt lozysk pewno stracil bym majatek na tarcze. 8)
Wiem ze rozmowa jsto odrzeniu przy chamowaniu.Ja mialem zuzyte koncówki drazka kierowniczego i krzywe tarcze.I wlasnie przy hamowaniu drzala mi kierownica.I po wymianie drazkow bylo znacznie lepiej ale dopiero jak zmienilem tarcze drzenia ustalo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach