To musi zależeć od jakości tarcz-materiału, konkretnie żeliwa. Od jednorodności struktury, która ma wpływ na to czy rozszerzalność cieplna będzie szkodiwa czy nie, oraz rodzaju dodatków w stopie, które wpływają na wielkość rozszerzalności cieplnej. Na pewno tarcza tarczy nie równa.
To musi zależeć od jakości tarcz-materiału, konkretnie żeliwa. Od jednorodności struktury, która ma wpływ na to czy rozszerzalność cieplna będzie szkodiwa czy nie, oraz rodzaju dodatków w stopie, które wpływają na wielkość rozszerzalności cieplnej. Na pewno tarcza tarczy nie równa.
Bez takich tekstów z Polibudy . Jak są gorące to się wygną raczej i tyle. Chyba, że są very special wyczyn max 8)
dzisiaj w automaniaku byl skrot z rajdu nie wiem jakiego, ale tez przelatywali przez water splasha i rozne dziwne rzeczy sie dzialy w rajdowkach, brakowalo pradu, urywaly sie wentylatory, auto zaczynalo chodzic na 3 cylindrach itd..
wiec jesli rajdowki stworzone do takich rzeczy sobie nie radza, to co dopiero standart jakby wpadl w taka wode niefortunnie..
niemniej zdjecie profeska..
Relacja była z Rzeszowskiego. Tam jest bardzo głęboki i stromo najeżdżany watersplash. I zwyczajnie nie da się go przejechać szybko bo wpadasz pod ostrym kątem w taką ilość wody, że żadne auto tego nie wytrzymuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach