BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Inicjatywa Pucharu RWD !!!
Autor Wiadomość
SmasherE30 
Coś tam wiem



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2006-11-07, 21:42   Inicjatywa Pucharu RWD !!!

KLIK :idea:

Coś się dzieje! Mam nadzieje że będzie zainteresowanie bo sam w najbliższym czasie będe się starał o auto do punktowania do licencji i na pewno chciałbym w przyszłości startować w takich zawodach! Wzmianka o jednakowym ogumieniu mi się podoba ale dla każdego przedziału pojemnościowego dobrze aby była inna max szerokość.

Będzie na co patrzeć :twisted:
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-11-07, 21:48   

:D brzmi miło :D
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2006-11-08, 00:05   

Super pomysł. Bardzo mi się podoba :) Żeby tylko z kaską się wyrobić ahhh :roll:

Obawiam się jednego, że w klasie powyzej 1600ccm znowu bedzie problem z Nami Beemkowiczami, typu ja mam iSa ja 320i a ja 325i... :? Ciekawe co z tym zrobi pomysłodawca imprezy. Wszyscy do jednego wora :?: :?

PZDR!
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
buni 



Dołączył: 21 Kwi 2005
Skąd: WAWA
Wysłany: 2006-11-08, 19:28   

a ja 3.0d :) :) ..

pomysl fajny i ...super inicjatywa
_________________
Lotus Exige 420KM/800kg
BMW E36 318is 180KM/190Nm
 
 
Felix BMW 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 17 Lip 2006
Skąd: Białystok
Wysłany: 2006-11-08, 21:24   

Coś czuje że jak coś to Isami trza startować . Kurcze oby wypaliło :wink: :wink:
 
 
 
buni 



Dołączył: 21 Kwi 2005
Skąd: WAWA
Wysłany: 2006-11-08, 22:15   

oby wypalilo... :!: :!: :!:
_________________
Lotus Exige 420KM/800kg
BMW E36 318is 180KM/190Nm
 
 
Andrzej540 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-08, 22:22   

pomysl fajny ale jestem ciekaw ile kosztuje przygotowanie samochodu, ubrania itp. ( moze ktos to juz liczyl? ), jezeli ktos wie to prosze rowniez o podanie kosztow startu w rajdzie PZMot. Wydaje mi sie, ze jednak malo to nie bedzie i to jest glowna przeszkoda :(
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-11-08, 22:57   

W założeniach piszą że wpisowe max. 700zł, czyli 700zł trzeba liczyć. Sport nie jest tani, ale raz, dwa razy w roku przynajmniej się najeździsz :) Bo na żadnym kręciole nie masz takich długich odcinków ani prędkości. Chyba lepiej mieć dobrze przygotowane auto dla własnego bezpieczeństwa. Co do różnic pomiędzy 320i 318is i 325i to jakoś nie widzę przeszkód :> I tak lepszy kierowca wygra słabszym samochodem (lepszy czytaj np. Jurek :) ) Bez kitu, trzy zakręty lepiej przejechane i już nadrobione niedobory mocy.
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
puz 
swapownik



Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2006-11-08, 23:36   

hmmmm podoba mi sie!!! czyli jak z tymi kosztami moze ktos znajacy temat przyblizyc sprawe zbudowania takiego auta (pomijajac kwestie samego zakupu auta) no i oczywiscie startu w imprezie? czy takie hybrydy jak moje czy Buniego beda mogly startowac?
_________________
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2006-11-08, 23:49   

Panowie pamietacie że to dego trzeba mieć licencję ...
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
puz 
swapownik



Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2006-11-09, 09:31   

Cytat:
Panowie pamietacie że to dego trzeba mieć licencję ...

fakt :? jak takową można zdobyć, gdzie i ile?
_________________
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2006-11-09, 09:44   

Musisz startowac w KJSach pozniej zdac egzamin, mniejewiecej tak to przebiega. Niemam licencji. Ostatnio byl jakis kurs na licencje w AK Kielce. Kosztowal chyba okolo 700zł.
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Felix BMW 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 17 Lip 2006
Skąd: Białystok
Wysłany: 2006-11-09, 10:42   

Kask z Fia 1132 zł czyli 2264zł
Interkomy 765zł
Balaklawa 109 zł 218 zł
golf 279 zł 558 zł
Rękawice ( kierowca ) 230 zł
kalesony 199 zł 398 zł
skarpety 59 zł 118 zł
kombinezon 1199 zł 2398 zł
Buty 743zł 1486 zł

Suma 8435 zł

Fotele bimarco sprint 659 zł 1318 zł
Klatka 2000 zł ( nie wiem dokładnie )
System gaszenia 1595zł ( omp)
wyłącznik prądu 200 zł ( ?? ?)
zapinki na maskę i jakieś inne zabawki powiedzmy z 500 zł dodatkowo .

Suma 5613 zł

Samochód np bmw 318is 5000 tys zł
Zrobienie silnika od podstaw 6000 tys zł ( nie mówie tu o jakiś kutych tłokach czy cuda wiankach .
Obspawanie całego auta 2000 zł ( strzelam )
Zawias 1500 zł
rozpórki 500 zł
szpera 1500 zł

Robocizna 3000 zł ( mówie tu o warsztacie z górnej półki a nie p. Kaziu )

Suma 19 500 zł


Całosć :mrgreen: :mrgreen: 33 548 zł :shock: :shock:

Zaje..scie tani sport :? To co policzyłem to ceny detaliczne . Ceny spisałem ze sklepu który jest na stronie Hoga.pl I wszystko ma homologację FIA.
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2006-11-09, 10:47   

"Tani" sport, jak dla kogo :(

Felix czemu podales przy detalach dwie ceny w zł? Czy to moze mialo byc Euro i zł :?:
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Felix BMW 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 17 Lip 2006
Skąd: Białystok
Wysłany: 2006-11-09, 10:47   

Natomiast nie wiem gdzie szukać uzywanych strojów i używanych foteli i innych zabawek . Jeżeli o czymś zapomniałem to poprawcie mnie !! ! :? Sądze ze da sie tu zaoszczędzić jakieś z 5000 tys. Na samochodzie nie da sie oszczedzić , na klatce obspawaniu tez nie da się . Mozna by nie modernizować silnika wiec jakby tu mozna tez znaleść jakięś wyjscie . tak czy śmiak 20 000 jak nic . :roll:

[ Dodano: 2006-11-09, 09:48 ]
LUKAS napisał/a:
"Tani" sport, jak dla kogo :(

Felix czemu podales przy detalach dwie ceny w zł? Czy to moze mialo byc Euro i zł :?:


Np cena jest podana za 1 kask a tych kasków musisz kupić dwa . :wink: I tanio to to nie jest :evil:
 
 
 
Bruner 



Dołączył: 16 Lip 2004
Skąd: Tczew
Wysłany: 2006-11-09, 12:12   

Felix, to co podales to chyba do startow w pucharze PZM, tutaj maja byc inne wymagania:
Cytat:
Dozwolone ma być używanie strojów, foteli oraz pasów z utraconą homologacją, wymagane są zwykłe gaśnice, zaś wyłącznik prądu jest tylko zalecany.

Wyposazenie z utracona homologacja jest sporo tansze - moga to byc produkty starsze i uzywane . Tylko faktycznie troche trudniej z zakupem, ale mozna dosc mocno zejsc z tej kwoty ktora podales. Pozatym wszystko liczysz razy 2 - niby dobrze bo sa 2 osoby w zalodze, ale przeciez to sie rozklada na 2 osoby, wiec realnie na glowewyjdzie o polowe mniej.

puz napisał/a:
Cytat:
Panowie pamietacie że to dego trzeba mieć licencję ...

fakt :? jak takową można zdobyć, gdzie i ile?

Tu masz regulamin wydawania licencji:
http://www.pzm.pl/regulam...ajowej_2006.pdf
_________________
E30 318is '90
było:
E46 318i Touring '04
E30 318i Touring '92
E30 325e '86
E30 320i '90
 
 
 
Andrzej540 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-09, 21:46   

Bruner normalnie to kierowca PLACI jeszcze pilotowi za starty, tak wiec z tym dzieleniem kosztow na 2 ta ja bym byl ostrozny. Wydaje mi sie, ze ten Puchar RWD ma byc podlaczony do PZMot tak wiec koszt startu to: wpisowe - 700 zl, paliwo ( zapoznanie z trasa + rajd to pewnie wyjdzie z 300km ), opony, noclegi dla kierowcy, pilota i jakiejs ekipy serwisowej, wlasnie ta ekipa serwisowa, jakis samochod serwisowy, klocki, tarcze, oleje itp. jakies male "obcierki", tak mysle, ze mniej jak 2000-3000 zl za jeden start to nie ma co liczyc ( i to tak na "biednie" ) :( . Kupno samochodu i jego przygotowanie to co najmniej 20 000 zl ( wiem ile kosztowalo mnie zrobienie "Mandaryny" a z chomologowanyc czesci to mam tam tylo pasy i kierownice !! ). A i aby bylo jasne, sam pomysl jest SUPER ! Trzeba tylko jakos tak to zorganizowac aby koszty jakos ograniczyc ( czytalem gdzies na innym forum o zorganizowaniu III Ligi, cos pomiedzy KJS a PZMot i moze to jest wlasnie to co nam jest potrzebne? ). Wystarczy popatrzec na frekfencje na SuperOES czy ALT !!
 
 
Pancin 



Dołączył: 05 Lis 2004
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2006-11-09, 22:23   

Andrzeju, w PZMocie sytuacje, że piloci jeżdżą za kasę są spotykane niezwykle rzadko. To nie ta liga. Jeżeli chodzi o liczenie wszystkiego x2 to też mocno naciągane, bo nikt nie będzie sponsorował pilotowi ubranka. Podstawowym kosztem będzie zakup i przygotowanie samochodu. Ale to robi się raz, a potem jeździ się przez co najmniej 1 sezon. Z rozmów ze znajomymi kierowcami z PPZM wiem, że jak się dobrze zepniesz i nie będziesz miał przygód ze sprzętem, to eliminację PPZM da się zamknąć w 3-4 tys. Oczywiście, że nie będzie to nigdy tak tani sport jak szachy :wink: ale i tak cenowo będzie znacznie lepiej niż przymierzanie się do jakiejś mocniejszej klasy obecnie jeżdżącej.
_________________
=== PANCIN ===
pełnoletnie 325e
 
 
 
Andrzej540 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Cze 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-10, 09:08   

Pancin w sumie masz racje ale 3-4 tys. za jedna eliminacje to i tak nie jest malo i trzeba to brac pod uwage. Przygotowanie samochodu niech to bedzie 20 tys. do tego 5 eliminacji to kolejne 20 tys. i to moim zdaniem minimum za pierwszy rok a jak znam zycie to bedzie wiecej ( a gdzie treningi, jakies dzwony? ).
 
 
jurek 


Dołączył: 11 Maj 2005
Skąd: krakow
Wysłany: 2006-11-10, 19:13   

joko ze mam juz jakies doswiadczenie to np. na zapoznaniu 2 lata temu do rajdu subaru ktory jest w krakowie (ja tez jestem z krakowa) zrobilem 500KM przy regulaminowych 3 przejazdach na takie zawody zaloga wyjezdza we srode lub czwartek z samego rana a serwis najdalej w piatek rano ma byc na miejscu co do samych zawodow to licze w seryjnym Isie 220tys przebiegu:) spalanie na OS 15L dojazdowka10L pozatym nigdy nie wracalem z zawodow w sobote bo jest to niebezpieczne pozatym wypadalo by przelac gardlo jakims plynem:)i wtedy (u mnie zazwyczaj ) powrot konczyl sie w niedziele w nocy:)
pozatym jak sie jedzie np. 400KM na zawody to wypada cos zobaczyc w tej okolicy a nie odrazu do domu:)

powiem tak nie majac 20tys na auto i kolejnych przynajmniej 10 na kilka startow to nie dotylal bym sie nawet tego tematu

dzwonil do mnie kolega klementowicz i mowil ze ostatnie zawody kosztowaly go blisko 12 tys i wierze w to ze tak bylo(dzwonek)


w zawodach moga startowac tylko auta zgodne z homologacja i zadne swapy, przeszczepy nie wchodza w gre. jak macie jakies pytania to zapraszam

ps. dlatego startowalem w wyscigach gorskich ze brakuje mi kilku zlotych i czasu by startowac w rajdach ...ale faktem jest ze nigdy sie z nich nie wylecze...:((
_________________
dobra no zmienie ta Aniee30.. nich Ci bedzie Piotrek,cobys nie smial sie ze mnie zabardzo:)
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-11-10, 20:45   

:) czyli jeednak drogo
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Bruner 



Dołączył: 16 Lip 2004
Skąd: Tczew
Wysłany: 2006-11-10, 20:54   

jurek napisał/a:
dlatego startowalem w wyscigach gorskich ze brakuje mi kilku zlotych i czasu by startowac w rajdach

Mozesz napisac jak to wyglada od strony finansowej? Duzo tansza zabawa niz rajdy? Powiedzmy ze dla E30 318is jak juz mowimy o tanim sciganiu. Jakie sa wymogi wzgledem sprzetu i kierowcy?
_________________
E30 318is '90
było:
E46 318i Touring '04
E30 318i Touring '92
E30 325e '86
E30 320i '90
 
 
 
jurek 


Dołączył: 11 Maj 2005
Skąd: krakow
Wysłany: 2006-11-11, 18:00   

wymogi praktycznie takie same nie trzeba miec sustemu gasniczego nie trzeba 2go fotela pasow , natomiast koszu samego uczestnictwa inny
mianowicie wpisowe 400zl za 2 rundy
wyjazd w piatek powrot w niedziele
paliwo czesci laweta bus
spanie i flaszka dla chlopakow za pomoc(ja jezdzilem w skladzie ok 3 os)
suma ok 1000-1200 za jeden weekend wiec ok 1/3 tego co rajd a sprzet wogle sie nie zuzywa(przez caly sezon wymienilem koncowke i galke w zawiasie, i zkonczylem 1kpl. opon(700zl szt. nowe) wiec nie ma dramatu
_________________
dobra no zmienie ta Aniee30.. nich Ci bedzie Piotrek,cobys nie smial sie ze mnie zabardzo:)
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-11-12, 20:11   

A w jakich miejscach odbywają się eliminacje (miejscowości). Pewno trzeba się przeprowadzić do Krakowa :)
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
jurek 


Dołączył: 11 Maj 2005
Skąd: krakow
Wysłany: 2006-11-13, 19:21   

http://www.pzm.pl/sporty....endarz&idkal=14


kalendarz w tym roku

[ Dodano: 2006-12-10, 16:17 ]
puchar jedzie na1005 wpisowe takie jak wszyscy 1000 albo 1400,nie trzeba systemu gasniczego, reszta taka jak inni opony seryjne zapraszam wszystkich chetnych
_________________
dobra no zmienie ta Aniee30.. nich Ci bedzie Piotrek,cobys nie smial sie ze mnie zabardzo:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16