Coś się dzieje! Mam nadzieje że będzie zainteresowanie bo sam w najbliższym czasie będe się starał o auto do punktowania do licencji i na pewno chciałbym w przyszłości startować w takich zawodach! Wzmianka o jednakowym ogumieniu mi się podoba ale dla każdego przedziału pojemnościowego dobrze aby była inna max szerokość.
Będzie na co patrzeć
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Super pomysł. Bardzo mi się podoba Żeby tylko z kaską się wyrobić ahhh
Obawiam się jednego, że w klasie powyzej 1600ccm znowu bedzie problem z Nami Beemkowiczami, typu ja mam iSa ja 320i a ja 325i... Ciekawe co z tym zrobi pomysłodawca imprezy. Wszyscy do jednego wora
PZDR!
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
pomysl fajny ale jestem ciekaw ile kosztuje przygotowanie samochodu, ubrania itp. ( moze ktos to juz liczyl? ), jezeli ktos wie to prosze rowniez o podanie kosztow startu w rajdzie PZMot. Wydaje mi sie, ze jednak malo to nie bedzie i to jest glowna przeszkoda
W założeniach piszą że wpisowe max. 700zł, czyli 700zł trzeba liczyć. Sport nie jest tani, ale raz, dwa razy w roku przynajmniej się najeździsz Bo na żadnym kręciole nie masz takich długich odcinków ani prędkości. Chyba lepiej mieć dobrze przygotowane auto dla własnego bezpieczeństwa. Co do różnic pomiędzy 320i 318is i 325i to jakoś nie widzę przeszkód I tak lepszy kierowca wygra słabszym samochodem (lepszy czytaj np. Jurek ) Bez kitu, trzy zakręty lepiej przejechane i już nadrobione niedobory mocy.
hmmmm podoba mi sie!!! czyli jak z tymi kosztami moze ktos znajacy temat przyblizyc sprawe zbudowania takiego auta (pomijajac kwestie samego zakupu auta) no i oczywiscie startu w imprezie? czy takie hybrydy jak moje czy Buniego beda mogly startowac?
Musisz startowac w KJSach pozniej zdac egzamin, mniejewiecej tak to przebiega. Niemam licencji. Ostatnio byl jakis kurs na licencje w AK Kielce. Kosztowal chyba okolo 700zł.
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Fotele bimarco sprint 659 zł 1318 zł
Klatka 2000 zł ( nie wiem dokładnie )
System gaszenia 1595zł ( omp)
wyłącznik prądu 200 zł ( ?)
zapinki na maskę i jakieś inne zabawki powiedzmy z 500 zł dodatkowo .
Suma 5613 zł
Samochód np bmw 318is 5000 tys zł
Zrobienie silnika od podstaw 6000 tys zł ( nie mówie tu o jakiś kutych tłokach czy cuda wiankach .
Obspawanie całego auta 2000 zł ( strzelam )
Zawias 1500 zł
rozpórki 500 zł
szpera 1500 zł
Robocizna 3000 zł ( mówie tu o warsztacie z górnej półki a nie p. Kaziu )
Suma 19 500 zł
Całosć 33 548 zł
Zaje..scie tani sport To co policzyłem to ceny detaliczne . Ceny spisałem ze sklepu który jest na stronie Hoga.pl I wszystko ma homologację FIA.
Natomiast nie wiem gdzie szukać uzywanych strojów i używanych foteli i innych zabawek . Jeżeli o czymś zapomniałem to poprawcie mnie ! Sądze ze da sie tu zaoszczędzić jakieś z 5000 tys. Na samochodzie nie da sie oszczedzić , na klatce obspawaniu tez nie da się . Mozna by nie modernizować silnika wiec jakby tu mozna tez znaleść jakięś wyjscie . tak czy śmiak 20 000 jak nic .
[ Dodano: 2006-11-09, 09:48 ]
LUKAS napisał/a:
"Tani" sport, jak dla kogo
Felix czemu podales przy detalach dwie ceny w zł? Czy to moze mialo byc Euro i zł
Np cena jest podana za 1 kask a tych kasków musisz kupić dwa . I tanio to to nie jest
Felix, to co podales to chyba do startow w pucharze PZM, tutaj maja byc inne wymagania:
Cytat:
Dozwolone ma być używanie strojów, foteli oraz pasów z utraconą homologacją, wymagane są zwykłe gaśnice, zaś wyłącznik prądu jest tylko zalecany.
Wyposazenie z utracona homologacja jest sporo tansze - moga to byc produkty starsze i uzywane . Tylko faktycznie troche trudniej z zakupem, ale mozna dosc mocno zejsc z tej kwoty ktora podales. Pozatym wszystko liczysz razy 2 - niby dobrze bo sa 2 osoby w zalodze, ale przeciez to sie rozklada na 2 osoby, wiec realnie na glowewyjdzie o polowe mniej.
puz napisał/a:
Cytat:
Panowie pamietacie że to dego trzeba mieć licencję ...
Bruner normalnie to kierowca PLACI jeszcze pilotowi za starty, tak wiec z tym dzieleniem kosztow na 2 ta ja bym byl ostrozny. Wydaje mi sie, ze ten Puchar RWD ma byc podlaczony do PZMot tak wiec koszt startu to: wpisowe - 700 zl, paliwo ( zapoznanie z trasa + rajd to pewnie wyjdzie z 300km ), opony, noclegi dla kierowcy, pilota i jakiejs ekipy serwisowej, wlasnie ta ekipa serwisowa, jakis samochod serwisowy, klocki, tarcze, oleje itp. jakies male "obcierki", tak mysle, ze mniej jak 2000-3000 zl za jeden start to nie ma co liczyc ( i to tak na "biednie" ) . Kupno samochodu i jego przygotowanie to co najmniej 20 000 zl ( wiem ile kosztowalo mnie zrobienie "Mandaryny" a z chomologowanyc czesci to mam tam tylo pasy i kierownice ). A i aby bylo jasne, sam pomysl jest SUPER ! Trzeba tylko jakos tak to zorganizowac aby koszty jakos ograniczyc ( czytalem gdzies na innym forum o zorganizowaniu III Ligi, cos pomiedzy KJS a PZMot i moze to jest wlasnie to co nam jest potrzebne? ). Wystarczy popatrzec na frekfencje na SuperOES czy ALT
Andrzeju, w PZMocie sytuacje, że piloci jeżdżą za kasę są spotykane niezwykle rzadko. To nie ta liga. Jeżeli chodzi o liczenie wszystkiego x2 to też mocno naciągane, bo nikt nie będzie sponsorował pilotowi ubranka. Podstawowym kosztem będzie zakup i przygotowanie samochodu. Ale to robi się raz, a potem jeździ się przez co najmniej 1 sezon. Z rozmów ze znajomymi kierowcami z PPZM wiem, że jak się dobrze zepniesz i nie będziesz miał przygód ze sprzętem, to eliminację PPZM da się zamknąć w 3-4 tys. Oczywiście, że nie będzie to nigdy tak tani sport jak szachy ale i tak cenowo będzie znacznie lepiej niż przymierzanie się do jakiejś mocniejszej klasy obecnie jeżdżącej.
Pancin w sumie masz racje ale 3-4 tys. za jedna eliminacje to i tak nie jest malo i trzeba to brac pod uwage. Przygotowanie samochodu niech to bedzie 20 tys. do tego 5 eliminacji to kolejne 20 tys. i to moim zdaniem minimum za pierwszy rok a jak znam zycie to bedzie wiecej ( a gdzie treningi, jakies dzwony? ).
joko ze mam juz jakies doswiadczenie to np. na zapoznaniu 2 lata temu do rajdu subaru ktory jest w krakowie (ja tez jestem z krakowa) zrobilem 500KM przy regulaminowych 3 przejazdach na takie zawody zaloga wyjezdza we srode lub czwartek z samego rana a serwis najdalej w piatek rano ma byc na miejscu co do samych zawodow to licze w seryjnym Isie 220tys przebiegu:) spalanie na OS 15L dojazdowka10L pozatym nigdy nie wracalem z zawodow w sobote bo jest to niebezpieczne pozatym wypadalo by przelac gardlo jakims plynem:)i wtedy (u mnie zazwyczaj ) powrot konczyl sie w niedziele w nocy:)
pozatym jak sie jedzie np. 400KM na zawody to wypada cos zobaczyc w tej okolicy a nie odrazu do domu:)
powiem tak nie majac 20tys na auto i kolejnych przynajmniej 10 na kilka startow to nie dotylal bym sie nawet tego tematu
dzwonil do mnie kolega klementowicz i mowil ze ostatnie zawody kosztowaly go blisko 12 tys i wierze w to ze tak bylo(dzwonek)
w zawodach moga startowac tylko auta zgodne z homologacja i zadne swapy, przeszczepy nie wchodza w gre. jak macie jakies pytania to zapraszam
ps. dlatego startowalem w wyscigach gorskich ze brakuje mi kilku zlotych i czasu by startowac w rajdach ...ale faktem jest ze nigdy sie z nich nie wylecze...:((
_________________ dobra no zmienie ta Aniee30.. nich Ci bedzie Piotrek,cobys nie smial sie ze mnie zabardzo:)
dlatego startowalem w wyscigach gorskich ze brakuje mi kilku zlotych i czasu by startowac w rajdach
Mozesz napisac jak to wyglada od strony finansowej? Duzo tansza zabawa niz rajdy? Powiedzmy ze dla E30 318is jak juz mowimy o tanim sciganiu. Jakie sa wymogi wzgledem sprzetu i kierowcy?
wymogi praktycznie takie same nie trzeba miec sustemu gasniczego nie trzeba 2go fotela pasow , natomiast koszu samego uczestnictwa inny
mianowicie wpisowe 400zl za 2 rundy
wyjazd w piatek powrot w niedziele
paliwo czesci laweta bus
spanie i flaszka dla chlopakow za pomoc(ja jezdzilem w skladzie ok 3 os)
suma ok 1000-1200 za jeden weekend wiec ok 1/3 tego co rajd a sprzet wogle sie nie zuzywa(przez caly sezon wymienilem koncowke i galke w zawiasie, i zkonczylem 1kpl. opon(700zl szt. nowe) wiec nie ma dramatu
_________________ dobra no zmienie ta Aniee30.. nich Ci bedzie Piotrek,cobys nie smial sie ze mnie zabardzo:)
[ Dodano: 2006-12-10, 16:17 ]
puchar jedzie na1005 wpisowe takie jak wszyscy 1000 albo 1400,nie trzeba systemu gasniczego, reszta taka jak inni opony seryjne zapraszam wszystkich chetnych
_________________ dobra no zmienie ta Aniee30.. nich Ci bedzie Piotrek,cobys nie smial sie ze mnie zabardzo:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach