BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nokerman
2012-02-05, 19:31
[E-36] Luk325 ->> S50 3.2l
Autor Wiadomość
urbi 
SilaDrzemieWBemie



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Krakow/Tbg
Wysłany: 2007-01-10, 21:45   




CWAJ BLAK MAMBEN w rzeszowie pod tesko w podrozy do Lorda Lukasza a pozniej na lotnisko do Arlamowa :)
_________________
 
 
 
BMWkowal 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 05 Mar 2006
Skąd: Polska
Wysłany: 2007-01-11, 12:35   

LUK:
Odpalaliśmy ten silnik zanim kupiłeś i trochę nierówno chdził - czy to była jakas pierdoła czy coś poważniejszego?
Co do twojego kolegi to też go znam bo byłem u niego kilka razy po różne rzeczy, min. M50B25 z osprzętem a od tego kabrio co masz silnik to zderzak przedni i kilka innych części. Kabrio było fajne, aż szkoda rozbierać ale co zrobić jak to anglik. No i ta skrzynia 6 manualna- rarytas. Chciałem kupić od niej jeszcze zegary ale miały prędkość w milach a w kilometrach w środku i nie za ładnie to wyglądało. W każdym razie powodzenia w swapie, bo sam ostatnio to przerabiałem przekładając 1.8is na 2.5i.
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-01-11, 18:49   

BMWkowal napisał/a:
LUK:
Odpalaliśmy ten silnik zanim kupiłeś i trochę nierówno chdził - czy to była jakas pierdoła czy coś poważniejszego?
Co do twojego kolegi to też go znam bo byłem u niego kilka razy po różne rzeczy, min. M50B25 z osprzętem a od tego kabrio co masz silnik to zderzak przedni i kilka innych części. Kabrio było fajne, aż szkoda rozbierać ale co zrobić jak to anglik. No i ta skrzynia 6 manualna- rarytas. Chciałem kupić od niej jeszcze zegary ale miały prędkość w milach a w kilometrach w środku i nie za ładnie to wyglądało. W każdym razie powodzenia w swapie, bo sam ostatnio to przerabiałem przekładając 1.8is na 2.5i.


Jesli chodzi o nierowna prace silnika to byla drobnostka . silnik po diagnostyce komputerowej chodzi idealnie rowno.

Swap niby prosta rzecz ale czasochlonna :smile:

[ Dodano: 2007-01-13, 21:29 ]
Korzystajac z wolego podgonilem troszke prace przy autku
Pare fot z prac :



Cale zawieszenie i uklad napedowy z m3 juz na swoim miejscu


Kolumna kierownicy wraz ze stacyjka i immobilizerem tez juz przerzucona z m3




Silnik wraz z nowym sprzeglem i paroma nowymi uszelniaczami skrecony i gotowy do wlozenia.
_________________
 
 
 
urbi 
SilaDrzemieWBemie



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Krakow/Tbg
Wysłany: 2007-01-13, 20:53   

no no prace ostro do przodu. hehe dawno nie widzialialem BCT .. jak zawsze balagan 8)
czekam az silnik bedzie na miejscu ! siema jo i pozdro i powodzenia !
_________________
 
 
 
BMWkowal 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 05 Mar 2006
Skąd: Polska
Wysłany: 2007-01-14, 15:10   

LUK:
Jeśli przykręciłeś już belkę od zawieszenia to silnik razem ze skrzynią ci nie wejdą. Wkładasz najpierw sinik a potem skrzynię. Przedni pas niepotrzebnie odkręcałeś bo silnik bez problemu wchodzi, chyba że cos tam robiłeś.
Na marginesie byłem dzisiaj u naszego wspólnego znajomego i kupiłem dyfer 3,15 z półośkami i wałem i kilka innych rzeczy bo 3,45 był dla mnie za krótki.
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-01-14, 15:24   

BMWkowal napisał/a:
LUK:
Jeśli przykręciłeś już belkę od zawieszenia to silnik razem ze skrzynią ci nie wejdą. Wkładasz najpierw sinik a potem skrzynię. Przedni pas niepotrzebnie odkręcałeś bo silnik bez problemu wchodzi, chyba że cos tam robiłeś.
Na marginesie byłem dzisiaj u naszego wspólnego znajomego i kupiłem dyfer 3,15 z półośkami i wałem i kilka innych rzeczy bo 3,45 był dla mnie za krótki.


Spokojnie , nie pierwszy silnik wkladamy do bmw :wink:
Silnik ze skrzynia elegancko wchodzi jak jest belka .
My zawsze wkladamy silnik ze skrzynia bo nie chce nam sie meczyc z przykrecaniem skrzyni pod autem a 2 kg ona nie wazy.
ps. dlaczego zmieniasz dyfer? na 3,45 lepiej przyspiesza.
_________________
 
 
 
BMWkowal 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 05 Mar 2006
Skąd: Polska
Wysłany: 2007-01-14, 15:44   

Co do silnika jak masz sposób to ok. A na 3,45 lepiej przyspiesza ale ja dużo jeżdżę na trasie i praktycznie cały czas mam 4,5-5 tys obr. Jakbym miał skrzynie 6 to dyfra nie zmieniałbym a tak to musze zrezygnować z lepszego przyspieszenia na rzecz spadku obrotów silnika w całym zakresie. Jakbyś słyszał gdzieś o skrzyni 6 z E36 to biorę od ręki. Przy okazji jak wiesz jakie twoja skrzynia ma przełożenia, zwłaszcza na 5 i 6 biegu to napisz.
 
 
świr E-36 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Wrz 2004
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-01-14, 16:11   

Zgadza się silnik łącznie ze skrzynią wchodzi i jest o wiele lepiej gdyż skręcanie później skrzyni do silnika jest tragiczne pod autem, zważywszy że ciężko tam ręke wcisnąć a co dopiero klucze(a do tego mniejsze większe). Ja u siebie mam dyfer ze szperą 3.45 przy silniku 2.5 i przyspieszenie jest super bo zdrowe 328 dostaje na starcie, ale niestety później trace na 400m długość auta.


Mam takie pytanko, o ile się nie myle to teraz będziesz miał dwie sondy lambda, jak wygląda rozwiązanie tego problemu gdyż zastanawiam się nad kolektorem wydechowym(barany) od M3 u siebie i jak to rozwiązać. Chce najpierw wsadzić kolektor potem jakiś program zrobić, aby to fajnie chodziło.
Powodzenia w pracach bo wiem ile jest roboty sam przez to przechodziłem.

Pozdrawiam
_________________
Świr to Świr
 
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-01-14, 23:00   

BMWkowal napisał/a:
Co do silnika jak masz sposób to ok. A na 3,45 lepiej przyspiesza ale ja dużo jeżdżę na trasie i praktycznie cały czas mam 4,5-5 tys obr. Jakbym miał skrzynie 6 to dyfra nie zmieniałbym a tak to musze zrezygnować z lepszego przyspieszenia na rzecz spadku obrotów silnika w całym zakresie. Jakbyś słyszał gdzieś o skrzyni 6 z E36 to biorę od ręki. Przy okazji jak wiesz jakie twoja skrzynia ma przełożenia, zwłaszcza na 5 i 6 biegu to napisz.


co do skrzyni 6cio biegowej to pasuje od e46 koszt ok 1200-1500zl . przy tej modyfikacji musisz skrocic wal reszta pasi.

Odezwij sie tez do tego kolesia ma cala e36 m 3.2 na czesci moze kupisz od niego skrzynie
link: http://moto.allegro.pl/it...6_sedan_m3.html


świr E-36 napisał/a:
.Mam takie pytanko, o ile się nie myle to teraz będziesz miał dwie sondy lambda, jak wygląda rozwiązanie tego problemu gdyż zastanawiam się nad kolektorem wydechowym(barany) od M3 u siebie i jak to rozwiązać. Chce najpierw wsadzić kolektor potem jakiś program zrobić, aby to fajnie chodziło.


W kolektorze od m3 3.0 nie ma miejsc na sondy a w kolektorze od m3 3.2 sa miejsca na sondy wiec lepiej kup od 3.0.
rozwiazaniem dla jednej sondy w 2u rurowum wydechu jest zastosowanie x-pipe'a lub wadzenie sondy w jedna z rur (tansze rozwiazanie i tez sie sprawdza).
_________________
Ostatnio zmieniony przez luk325 2007-01-18, 19:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
BMWkowal 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 05 Mar 2006
Skąd: Polska
Wysłany: 2007-01-15, 08:36   

Skontaktuję się z sprzedawcą a skrócić wał (bo to miałeś na myśli) to nie problem.
A co do dwóch sond to można przecież zastosować kompa od jakiegos M52.
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-01-21, 20:25   

Silnik siedzi juz w ramie . Weze wodne dopasowane. Magiel zalozony (nie ma na foto).
Zostalo zalozyc kolektor ssacy , zmodernizowac ukl. paliwowy , zamontowc ukl. wydechowy no i poskladac przod autka. Na koniec podpiecie ewuesu i JAZDA!

Foto ze srody.



_________________
 
 
 
puz 
swapownik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2007-01-21, 22:50   

auto ladne no i projekt konkreto :brawo:
_________________
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-01-22, 11:54   

Mi się wizualnie bardzo podoba :) Czarne, lekkie, mocne. Bedziesz musiał zamieścić filmy jak się odpycha...
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
BARABUS 
WHEEL MODIFICATION



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2007-01-22, 14:45   

Kujon napisał/a:
cholera zazdrośc mi dupe ściska :wink: :mg:


... a to dziwne bo mi też :cry:

naprawde pełen podziw... to się nazywa swap 8)

KOZAK :]
_________________
ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !! !

-------->>>> WWW.BARABUS.PL <<<<---------
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2007-01-31, 12:05   

Piotr_1 napisał/a:
Mi się wizualnie bardzo podoba :) Czarne, lekkie, mocne. Bedziesz musiał zamieścić filmy jak się odpycha...

skladaj i dawaj bo cos czuje ze powoli konczysz :wink:
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
urbi 
SilaDrzemieWBemie



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Krakow/Tbg
Wysłany: 2007-02-01, 21:43   













_________________
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2007-02-02, 13:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-02-01, 21:52   

Na poczatku dzieki dla urbiego za "szybkie " wrzucenie.

Autko dzis zostalo skonczone !! jest prawie gotowe do jazdy (brakuje linki gazu).
Foto z czwartu wiec nie wszystko bylo jeszcze wtedy zrobione.
Najwiecej czasu zajelo nam podpiecie EWSu i odpalenie silnika.
Pierwotnie autko mialo byc dane do fachowca na podlaczenie ewsu i odpalenie ale niestety krzykna 1 tys zl . wkur... sie i postanowilem ze sami odpalimy... i sie udalo .
Silnik pracuje jak marzenie. Problemy byly jeszcze przy "przerzuceniu" wiazki na prawa stone gdyz silnik jest z anglika.
Ze stony mechanicznej wszystko poszla jak po masle.

Niedlugo pare fot "w ruchu".
_________________
 
 
 
Przemass 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Wrz 2005
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-02-01, 22:48   

wielkie brawa za pracę i umiejętności
_________________
 
 
 
Menel 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2007-02-01, 23:48   

Cytat:
Pierwotnie autko mialo byc dane do fachowca na podlaczenie ewsu i odpalenie ale niestety krzykna 1 tys zl . wkur... sie i postanowilem ze sami odpalimy... i sie udalo .
Silnik pracuje jak marzenie

bardzo dobrze ze nie daliscie zarobic jakiemus lamusowi za robote ktora wykonaliscie sami.
:spoko:
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
marekfl 
Scyzoryk



Dołączył: 10 Mar 2006
Skąd: Kielce - Scyzoryk
Wysłany: 2007-02-02, 06:31   

Siemka
Też mi się marzy żeby zrobić coś takiego z moja e30 :-D może nie aż taki silnik ale żeby zrobić samemu 8)
Bezecenne przeżycie :wink:

:beer: :beer: :beer: :beer: :drunk:
_________________
 
 
 
ADC 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: B-tow
Wysłany: 2007-02-02, 07:35   

No to teraz czekamy na relacje i jakis filmik :D
_________________
Drzwiami trzasnal
Gdy zmrok miasto pokryl ...
 
 
 
tomcat944 
mental ill



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Cze 2006
Skąd: zielona gora
Wysłany: 2007-02-02, 13:02   

hej,
no to bedzie wiadomo do kogo udarzac po rady przy wsadzaniu takiego silniczka do e30.... hihihi... mam nadzieje, ze podzielisz sie informacjami....
gratuluje SWAPu i BMW - jest super.... :twisted:
_________________
do Waskiej lampy trzeba dorosnac...
BERCIK - RIP
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2007-02-02, 13:50   

moje zdanie znasz :D czekam teraz na te obiecane zdjecia z "ruchu" :wink:
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2007-02-02, 14:04   

nie ma co najszybsiejsze auto na forum :)
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
emaloo 



Dołączył: 28 Maj 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-02-02, 14:20   

Oj będzie zamiatać... Zazdroszcze :roll:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 17