Na tylnej kanapie leży pewnie 2.5 24V, no ale w sedanie przewozić silnik
jak sie nie ma czym a trase trzeba zrobic szybko i daleka to nie ma wyiscia i chyba tylko w tym sedan ma pewna przewage nad coupe 8) a motor nic szczegulnego wymieniam na troche nowszy o mniejszym przebiegu mam nadzieje ze dluzej polata
jak dla mnie to 1.6 po chipowaniu wygląda na mocny
no stary masz oko jak to zrobiles kos musial ci to wszystko powiedziec
[ Dodano: 2007-02-08, 10:57 ]
[quote="Kujon"]a ja już wiem [/quota]
a od kogo moze od kolegi z wioski albo blefowałes niestety kolega Łukasz wykrzyczal wszystko na głos i po zabawie
Na tylnej kanapie leży pewnie 2.5 24V, no ale w sedanie przewozić silnik
jak sie nie ma czym a trase trzeba zrobic szybko i daleka to nie ma wyiscia i chyba tylko w tym sedan ma pewna przewage nad coupe 8) a motor nic szczegulnego wymieniam na troche nowszy o mniejszym przebiegu mam nadzieje ze dluzej polata
W sumie też jechałem po nowy silnik tylko że Caddym , a przewaga sedana nad coupe chyba żadna siedzenia mam też składane i dzielone, no chyba że w sedanie jest szerzej
O fajny silnik sam myślałem o takowym ale troche przeraziłem się komplikacji i mam co mam, fajny wybór i życzę powodzenia w pracach
Swir co z toba - miales zrobic cale swoje foto story od pcozatku jak budowales auto i nic. Nie moge sie doczekac na ten zderzak typu monster z pierwszego stadium
BTW "Wyciekly" juz jakies nowe fotki (procz tych dwoch) twojej czerwonej diablicy na Brockach ?
O fajny silnik sam myślałem o takowym ale troche przeraziłem się komplikacji i mam co mam, fajny wybór i życzę powodzenia w pracach
Swir co z toba - miales zrobic cale swoje foto story od pcozatku jak budowales auto i nic. Nie moge sie doczekac na ten zderzak typu monster z pierwszego stadium
BTW "Wyciekly" juz jakies nowe fotki (procz tych dwoch) twojej czerwonej diablicy na Brockach ?
Spoko spoko wszystko będzie tylko czekam na jakąś ładną pogodę i na felgi gdyż są w malowaniu(wiadomo trzeba odświeżyć lakier).
Jeździ jak jeździ nic nadzwyczajnego dziś zrobiłem obudowę filtra może będzie lepiej ciągnęła nie ssąc ciepłego powietrza
Blacha na złomie 3zł .izolacja termiczna ma zatrzymywać 90 procent ciepła ciekawe 3żł i uszczelka na wierzch i pod spod
Uszczelka ładnie przylega posmarowałem ja pasta po zamknięciu maski ładnie odbiła się na wygłuszeniu na niej jak myslicie da to cos?
co tu pisać kupiłem motor okazało się ze to co innego niz. kupiłem miał być od e46 a jest od e39 zanim go włożyłem wysłałem kompa do Niemiec zrobiono mi program niby na 250 koni dąłem barany od m3 e36 bo te kolektory seryjne. to straszna porażka nie to co w e36 wydech przelotowy z 325 ale już praktycznie sprzedany teraz czekam na tłumiki i będę powoli dziubal wydech jak skończę to pojadę na rolki i zobaczę co wypluje pierwszego dnia na 18 calowych felgach 225opona z 3 osobami w środku udało się zapiąć 5,58 na g-techu ruszając z jałowego 1000 obr. bo inaczej miel start ogólnie jak zmiele to wychodzi 6,00 miałem mocne 2,5 tu jest różnica ale czy jest tak wielka żeby opłacało się w to bawić powiem tyle ze za te pieniądze można by mieć m50 z turbina 400 konne
Pomógł: 11 razy Dołączył: 22 Mar 2005 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2007-02-23, 17:42
luk325 napisał/a:
my z danielem jestesmy dzentelmeny i sie midzy bmw nie scigamy co najwyzej przeciw japoni no i TDI
daniel325 napisał/a:
chyba za wszelka cen będziemy unikać tej konfrontacji. bo potem z naszymi charakterami możemy się nie odzywać do siebie a ostatni dość często gadamy
ciekawy jestem po prostu ktory z WAS wybral lepsza droge...
tzn czy kultowy Mpower okaze sie lepszy czy M54B30
inaczej nowe przeciw staremu
tak jak pisalem wczesniej auta sa bardzo porownywalne... oj bedzie ciekawie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach