BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] maerik ->> 325e
Autor Wiadomość
maerik 



Dołączył: 08 Lut 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-02-21, 14:30   [E30] maerik ->> 325e

Witam wszystkich.
Chciałbym zaprezentować mój nowy nabytek, zakupiony kilka tygodni temu od jednego z forumowiczów. Napewno pamiętacie ją z działu sprzedam auto.
Jest to BMW 325e '87 rok, lekko zmodyfikowana dolotem z 2litrówki, gazem I gen. i drobnymi "poprawkami" stylistycznymi.
Inne opcje auta to: fotele recaro z beżowej (tak jak całe wnętrze) półskóry, tempomat, abs, el. lusterka z podgrzewaniem, komputer pokładowy i roleta na tyle;)
Aktualnie pracuję nad odświeżeniem autka, doprowadzeniem go do nienagannego stanu technicznego oraz modyfikacjami na styl klasyczno-cultowy:)
Oto zdjęcia, jeszcze przed kupnem:
Ostatnio zmieniony przez center 2008-07-28, 22:11, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
 
Mlody 
%-)



Dołączył: 08 Lis 2006
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2007-02-21, 14:49   

Wyglada na zadbana :wink: Wywal brewki kompletnie juz nie pasuja a waskiej lampie :roll:

Jakies zmiany :?: :?: Gleba :?: :?:
 
 
 
emaloo 



Dołączył: 28 Maj 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-02-21, 15:18   

Gratuluje zakupu! Brewki out bo w ogóle nie pasują... Co masz na myśli mówiąc modyfikacjach klasyczno-cultowych? Raczej ma być klasyk czy cult? :roll:
pozdr.
 
 
 
casus maximus 
MOTORSPORT PROMOTION



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-02-21, 15:37   

ladny samochodzik. kolor ladny ale tak jak juz ktos mowil wywal brewki. zobaczysz bedzie jeszcze ladniejsza. jakies ladne kolo tez by sie przydalo.
_________________
Rear Wheels Drive Klub - serdecznie zapraszamy
 
 
 
emaloo 



Dołączył: 28 Maj 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-02-21, 15:47   

Najlepiej ładne cultowe koło (wiecie co mam na myśli) :wink:
 
 
 
CyRyL 



Dołączył: 22 Paź 2005
Skąd: Kutno
Wysłany: 2007-02-21, 17:46   

ładne autko :spoko:
tak jak przedmowcy brewki out :!:
i przemyślałbym sprawe śmigiełek :roll:
albo są albo ich nie ma :idea:

pozdro
 
 
 
maerik 



Dołączył: 08 Lut 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-02-21, 18:38   

///M napisał/a:
Wyglada na zadbana :wink: Wywal brewki kompletnie juz nie pasuja a waskiej lampie :roll:
Jakies zmiany :?: :?: Gleba :?: :?:


Brewka wyleci w swoim czasie. Jak narazie wymieniłem tylko klocki hamulcowe z przodu i zdążyłem furacza już trochę ubrudzić na naszych miejskich ulicach :P
Zawias... powiem tak:
H&R 40/40 - myślę, że na początek wystarczy


emaloo napisał/a:
Co masz na myśli mówiąc modyfikacjach klasyczno-cultowych? Raczej ma być klasyk czy cult? :roll:
pozdr.


Ehem, klasyczny cult oczywiście, hehe :spoko: Zobaczymy... od razu mówię, że BBS RS odpada.
Narazie jeżdżę na 15 calowych szprychach ATS (coś a'la BBS) ale brzydki mają lakier.
Ciekawszą felge też już jakąś mam ale bez dystansów nie wejdzie na przód.
RIAL 15" 7J ET12:

Z tyłu pasuje ale jak widać, po założeniu opony może być opcja, że koło będzie za bardzo wystawało ;/
Zakupiłem już dystanse - jutro powinny dotrzeć do mnie - wtedy przymiarka z oponą.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez maerik 2007-04-26, 20:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Adi 
urzędas



Dołączył: 29 Sie 2005
Skąd: Hindenburg OS
Wysłany: 2007-02-21, 19:46   

Ładna jest :D
Fele miodzio, dobrze będzie wyglądać :spoko:
_________________

zielony potworek, mała czarna dziewiętnastka i zielona z plecakiem
 
 
 
Yakuzatti 


Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Bytom/Katowice
Wysłany: 2007-02-21, 20:36   

Idziesz w swietnym kierunku! :)

podoba mi sie !
 
 
Pawel-e30 



Dołączył: 17 Kwi 2004
Skąd: Wawa-Grochów
Wysłany: 2007-02-21, 21:20   

Znajoma z Legnicy kiedyś z Wawy :D

Dobra sztuka :brawo:
_________________
Pomoc Drogowa 24h.
665-29-29-01
 
 
 
Menel 



Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2007-02-21, 21:32   

a po co ci dystanse? tam masz chyba ET okolo 12-13 ? jak zapodasz dystans to jeszcze bardziej ci felga na zewnatrz wyjdzie.
zakladaj zwykle waskie oponki cos ala 195/50 i nie powinno ci nic trzec na tym zawiasie -40/40

ogolnie fajny klasyk/cult sie robi a najlepsze sa te bezowe recaro( a dla bardziej upierdliwych sport size czy jak im tam) :spoko:

acha, dbaj o chromy :wink:
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
maerik 



Dołączył: 08 Lut 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-02-21, 21:56   

Dzięki za komentarze i opinie :beer:

CyRyL napisał/a:

i przemyślałbym sprawe śmigiełek :roll:
albo są albo ich nie ma :idea:
pozdro


Chyba rozglądnę się za śmigłem na maskę ale nie wiem czy teraz, po zaszpachlowaniu wnęki przez poprzednika, będzie dobrze wyglądało.
Do auta dostałem też śmieszny emblemat na tył: "315" :]

El Menello napisał/a:
a po co ci dystanse? tam masz chyba ET okolo 12-13 ? jak zapodasz dystans to jeszcze bardziej ci felga na zewnatrz wyjdzie.
zakladaj zwykle waskie oponki cos ala 195/50 i nie powinno ci nic trzec na tym zawiasie -40/40

ogolnie fajny klasyk/cult sie robi a najlepsze sa te bezowe recaro( a dla bardziej upierdliwych sport size czy jak im tam) :spoko:

acha, dbaj o chromy :wink:


Ja, genau - Sportsitze :spoko:
Bez dystansu na przodzie nie założe felgi ale wystarczy chyba już 5mm. Opony 195/50 już czekają.
Chromy naokoło szyby przedniej i tylniej są do odnowienia bo pod pastikową/silikonową warstwą, zaśniedziały. Jeszcze nie wiem jak sobie z tym poradzę ale damy rade :wink:
 
 
 
Menel 



Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2007-02-21, 22:17   

troche dziwne bo niby niskie ET a obciera ci o kolumne lub zaciski? jakie tam masz ET? obciera raczej powyzej 37 ;/
pamietaj o dystansach z kolnierzem. przewaznie 5mm z kolnierzem nie robia. jak zalozysz bez to nie uda ci sie wywazyc kola i beda drgania na kierownicy. mozna z 10mm stoczyc do 5 i zostawic kolnierz :drunk:
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
maerik 



Dołączył: 08 Lut 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-02-23, 01:57   

El Menello napisał/a:
troche dziwne bo niby niskie ET a obciera ci o kolumne lub zaciski? jakie tam masz ET? obciera raczej powyzej 37 ;/
pamietaj o dystansach z kolnierzem. przewaznie 5mm z kolnierzem nie robia. jak zalozysz bez to nie uda ci sie wywazyc kola i beda drgania na kierownicy. mozna z 10mm stoczyc do 5 i zostawic kolnierz :drunk:


Obciera o zacisk. ET nieznane. Dystanse już są ale dziś strasznie zimno i mi się nie chciało kręcić :P Przy 5mm kołnierz powinien być zbędny (choć jeszcze nie jestem pewny). Jutro po pracy przymierze.
Dziś tylko wyszarpałem gazik, złożyłem tak jak wyszła z fabryki na benzynie i zatankowałem PB :help: wlazło sporo szmalcu do baku.
Zwężka nie była strasznie duża, auto jeździ trochę lepiej ale szału ni ma. Jak wyjeżdżę 1 do 2 baków, to chyba złoże z powrotem gaz na blosie.
Pozdrawiam.

P.S.
Jeszcze dywaniki kupiłem czarne, gumowe :roll:
 
 
 
Menel 



Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2007-02-23, 22:43   

pojezdzij troche na benzynie, przeczyszcza ci sie wtryski i caly uklad.daj czasami jej mocno w pi*de na benzynie. zacznie oddychac malutka po takiej katordze.odczuwalna roznica bedzie po jakims czasie.jak malo jezdzisz to wywal ten gaz do smieci. blos niby ok ale zawsze smierdzi i w aucie i za autem.
sprawdz dokladnie te felgi bo cos mi tu nie gra z tym obcieraniem o zaciski.
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
maerik 



Dołączył: 08 Lut 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-02-26, 20:05   

El Menello napisał/a:
sprawdz dokladnie te felgi bo cos mi tu nie gra z tym obcieraniem o zaciski.


Jednak felg nie będzie - wystawały za bardzo, a dystans minimalny to 15mm + kołnierz centrujący. Szkoda bo ładne są.
Tymczasem zdjąłem brewki :roll:
Pozdrawiam :spoko:

[ Dodano: 2007-02-28, 12:53 ]
Dywaniki, które kupiłem też nie pasują - chyba przysłali mi od E36 ;/

[ Dodano: 2007-03-23, 10:17 ]
Przednie kierunki zamienione na oryginalnie dymione + ogólny serwis bawarki zrobiony. Jak pogoda się zrobi sensowna pstryknę foty przodu :spoko:

[ Dodano: 2007-04-28, 00:18 ]
Oto foto ze zlotu pod M1 w Krakowie:


Felunek jeszcze trochę poczeka bo szukam czegoś dogodnego.
Tymczasem fura dostała w międzyczasie blosa, a dziś dzięki sprawnym działaniom kolegi frantica - nowo zakupione olejki namaszczające skrzynię i dyfer oraz kilka innych udogodnień :jupi: Biegi wchodzą lżej, a i dyferek jakby cichszy! :spoko:
 
 
 
frantic 



Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-04-27, 23:38   

joł, dziś powoziłem cały dzień tym dyliżansem, kozacka ta eta, silnik pięknie gada, zawias łyka dziury jak bocian żabę, a z CD leci czarna muza, poczułem się jak prawdziwy czarnuch :D

następny etap to będzie zglebienie i ale myślę że zrobimy to jak Łukasz zapoda jakiś zacny polerowany rant bo obecne felgi są super... na zimówki :mg:
_________________
///Cracov Lans Squad - BBS fahrer///

 
 
 
ANDRZEJ-BIELAK 
Biała Może Więcej



Dołączył: 04 Wrz 2006
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 2007-04-28, 19:12   

ŁADNA WĄSKA LAMPA, dbaj o nią. :spoko:
Fotele recaro z beżowej półskóry, tempomat, abs, el. lusterka z podgrzewaniem, komputer pokładowy i roleta na tyle, kurna miód malina podoba mi się. Całkiem niezłe wyposażenie jak na e-30 z tego okresu produkcji.
kiream napisał/a:
lekko zmodyfikowana dolotem z 2litrówki
- jak ta przeróbka ma się w porównaniu ze zwykłą etą :?: :?: :?:
_________________
Auta dzielimy na: dobre, bardzo dobre i auta niemieckie,
Auta niemieckie dzielimy na: dobre, bardzo dobre i BMW,
BMW dzielimy: na dobre, bardzo dobre i E-30
 
 
remigiuszl 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 16 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-04-28, 19:46   

Bez brewek zaraz ciekawsza :) Piekna sztuke dorwales:) Jestem ciekaw jak bedzie wygladala jak ja dopiescisz do konca po swojej mysli :)
Pozdro :)
_________________
http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=22391
 
 
 
maerik 



Dołączył: 08 Lut 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-05-09, 14:28   

ANDRZEJ-BIELAK napisał/a:
kiream napisał/a:
lekko zmodyfikowana dolotem z 2litrówki
- jak ta przeróbka ma się w porównaniu ze zwykłą etą :?: :?: :?:


Nie wiem, bo nie jeździłem seryjną sETĄ w manualu.
Podejrzewam, że dół jest słabszy, a góra lepsza. Przy 5000 obrotów mam wrażenie, że to auto ma pińcet koni a tu tylko 200 obrotów zostaje do odcinki :lol:

Na dziś mam nowe fotki trawiaste (z grilla na działce, hehe):


Tylko nie myślcie, że ona taka grzeczna, od kupna załatwiła już 6 gumek:


Teraz trochę sobie ponarzekam, może ktoś będzie miał jakieś części zamienne -> trochę autko mi się sypię i nie nadążam finansowo z naprawami. Do wymiany jest przekładnia kierownicza (wycieki). Z tyłu wypadają mi oba łączniki stabilizatora i popiskują na nierównościach. Drążek zmiany biegów sobie lata na wszystkie strony, chyba brakuje mu jakichś spręzynek (nie znam się).
Najgorsze i tak przede mną - cieknie sobie trochę olejek spod uszczelki głowicy. W swoim czasie planuję założyć czapkę 325i ale narazie trzyma kasa.
Jest jeszcze wyciek spod czujnika oleju ale to na dniach się naprawi.
_________________

wersja zimowa
 
 
 
lesiek 
Wojciech


Dołączył: 05 Kwi 2007
Skąd: Mielec/Tiel
Wysłany: 2007-05-09, 16:34   

Widzielm ja na zywo w krk, jest ladna, ale bez rewelacji, oceniam na :spoko:
_________________
"...Zbyt pokręcony by żyć, zbyt rzadki by umrzeć...."

E46 320i 1999r - Sedes
E46 325Ci 2001r - Cabrios
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2007-05-09, 20:25   

k....czekam na takie auto......ładna, felgi też w dobrym kierunku :idea:
_________________
Weteran
 
 
 
maerik 



Dołączył: 08 Lut 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-06-11, 11:18   

Łukasz napisał/a:
felgi też w dobrym kierunku :idea:

No niestety nie zdecydowałem się na RIALe, a to piękne sztunie były... szukam wciąż dobrych felg z parapetem i szprychami!

Z nowości:
Już nie cieknie, bo auto dostało maglownicę z E36. 3,5 obrotu z prawej do lewej to jest to. Ciaśniej i ciężej chodzi niż stara ale za to bardzo precyzyjnie:

Dla zainteresowanych:
Nie robiłem tego sam ale trochę pieprzenia jest.
Maglownica pasuje chyba od każdej E36 - jest raczej taka sama.
Całość polega na odpowiednim spasowaniu przekładni i kolumny kierowniczej, czyli wkładanie i wyciąganie, mierzenie i dopasowywanie. Króciec trzeba obciąć ale nie za bardzo. Krzyżaki należy odpowiednio poprzesuwać.
Aby przekładnia trzymała się tak jak stara należy zastosować podkładki dokładnie 14mm (tyle wyszło u mnie różnicy pomiędzy jedną, a drugą przekładnią).

Hamownia z dość dobrym wynikiem bez zwężki gazu:


Stabilizatory wypadły z tyłu znów :? i wczoraj w nocy załatwiłem pierwszą swoją felgę o krawężnik na rondzie :| Beemka to twarde auto :spoko:
Mam motywację, żeby złożyć auto na 15tkach ;]
_________________

wersja zimowa
Ostatnio zmieniony przez maerik 2007-11-26, 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
maciekab 



Dołączył: 11 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-06-11, 20:31   

fajna bryczka :D no nic dodac nic ujac :P :spoko:
_________________
Moja Bunia 530i ;) http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=23170
 
 
 
Mlody 
%-)



Dołączył: 08 Lis 2006
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2007-07-28, 08:42   

Jakies nowe modyfikacje :?: :?: :roll:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16