Witam wszystkich.
Chciałbym zaprezentować mój nowy nabytek, zakupiony kilka tygodni temu od jednego z forumowiczów. Napewno pamiętacie ją z działu sprzedam auto.
Jest to BMW 325e '87 rok, lekko zmodyfikowana dolotem z 2litrówki, gazem I gen. i drobnymi "poprawkami" stylistycznymi.
Inne opcje auta to: fotele recaro z beżowej (tak jak całe wnętrze) półskóry, tempomat, abs, el. lusterka z podgrzewaniem, komputer pokładowy i roleta na tyle;)
Aktualnie pracuję nad odświeżeniem autka, doprowadzeniem go do nienagannego stanu technicznego oraz modyfikacjami na styl klasyczno-cultowy:)
Oto zdjęcia, jeszcze przed kupnem:
Ostatnio zmieniony przez center 2008-07-28, 22:11, w całości zmieniany 7 razy
Wyglada na zadbana Wywal brewki kompletnie juz nie pasuja a waskiej lampie
Jakies zmiany Gleba
Brewka wyleci w swoim czasie. Jak narazie wymieniłem tylko klocki hamulcowe z przodu i zdążyłem furacza już trochę ubrudzić na naszych miejskich ulicach
Zawias... powiem tak:
H&R 40/40 - myślę, że na początek wystarczy
emaloo napisał/a:
Co masz na myśli mówiąc modyfikacjach klasyczno-cultowych? Raczej ma być klasyk czy cult?
pozdr.
Ehem, klasyczny cult oczywiście, hehe Zobaczymy... od razu mówię, że BBS RS odpada.
Narazie jeżdżę na 15 calowych szprychach ATS (coś a'la BBS) ale brzydki mają lakier.
Ciekawszą felge też już jakąś mam ale bez dystansów nie wejdzie na przód.
RIAL 15" 7J ET12:
Z tyłu pasuje ale jak widać, po założeniu opony może być opcja, że koło będzie za bardzo wystawało
Zakupiłem już dystanse - jutro powinny dotrzeć do mnie - wtedy przymiarka z oponą.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez maerik 2007-04-26, 20:40, w całości zmieniany 2 razy
a po co ci dystanse? tam masz chyba ET okolo 12-13 ? jak zapodasz dystans to jeszcze bardziej ci felga na zewnatrz wyjdzie.
zakladaj zwykle waskie oponki cos ala 195/50 i nie powinno ci nic trzec na tym zawiasie -40/40
ogolnie fajny klasyk/cult sie robi a najlepsze sa te bezowe recaro( a dla bardziej upierdliwych sport size czy jak im tam)
i przemyślałbym sprawe śmigiełek
albo są albo ich nie ma
pozdro
Chyba rozglądnę się za śmigłem na maskę ale nie wiem czy teraz, po zaszpachlowaniu wnęki przez poprzednika, będzie dobrze wyglądało.
Do auta dostałem też śmieszny emblemat na tył: "315"
El Menello napisał/a:
a po co ci dystanse? tam masz chyba ET okolo 12-13 ? jak zapodasz dystans to jeszcze bardziej ci felga na zewnatrz wyjdzie.
zakladaj zwykle waskie oponki cos ala 195/50 i nie powinno ci nic trzec na tym zawiasie -40/40
ogolnie fajny klasyk/cult sie robi a najlepsze sa te bezowe recaro( a dla bardziej upierdliwych sport size czy jak im tam)
acha, dbaj o chromy
Ja, genau - Sportsitze
Bez dystansu na przodzie nie założe felgi ale wystarczy chyba już 5mm. Opony 195/50 już czekają.
Chromy naokoło szyby przedniej i tylniej są do odnowienia bo pod pastikową/silikonową warstwą, zaśniedziały. Jeszcze nie wiem jak sobie z tym poradzę ale damy rade
troche dziwne bo niby niskie ET a obciera ci o kolumne lub zaciski? jakie tam masz ET? obciera raczej powyzej 37
pamietaj o dystansach z kolnierzem. przewaznie 5mm z kolnierzem nie robia. jak zalozysz bez to nie uda ci sie wywazyc kola i beda drgania na kierownicy. mozna z 10mm stoczyc do 5 i zostawic kolnierz
troche dziwne bo niby niskie ET a obciera ci o kolumne lub zaciski? jakie tam masz ET? obciera raczej powyzej 37
pamietaj o dystansach z kolnierzem. przewaznie 5mm z kolnierzem nie robia. jak zalozysz bez to nie uda ci sie wywazyc kola i beda drgania na kierownicy. mozna z 10mm stoczyc do 5 i zostawic kolnierz
Obciera o zacisk. ET nieznane. Dystanse już są ale dziś strasznie zimno i mi się nie chciało kręcić Przy 5mm kołnierz powinien być zbędny (choć jeszcze nie jestem pewny). Jutro po pracy przymierze.
Dziś tylko wyszarpałem gazik, złożyłem tak jak wyszła z fabryki na benzynie i zatankowałem PB wlazło sporo szmalcu do baku.
Zwężka nie była strasznie duża, auto jeździ trochę lepiej ale szału ni ma. Jak wyjeżdżę 1 do 2 baków, to chyba złoże z powrotem gaz na blosie.
Pozdrawiam.
pojezdzij troche na benzynie, przeczyszcza ci sie wtryski i caly uklad.daj czasami jej mocno w pi*de na benzynie. zacznie oddychac malutka po takiej katordze.odczuwalna roznica bedzie po jakims czasie.jak malo jezdzisz to wywal ten gaz do smieci. blos niby ok ale zawsze smierdzi i w aucie i za autem.
sprawdz dokladnie te felgi bo cos mi tu nie gra z tym obcieraniem o zaciski.
sprawdz dokladnie te felgi bo cos mi tu nie gra z tym obcieraniem o zaciski.
Jednak felg nie będzie - wystawały za bardzo, a dystans minimalny to 15mm + kołnierz centrujący. Szkoda bo ładne są.
Tymczasem zdjąłem brewki
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-02-28, 12:53 ]
Dywaniki, które kupiłem też nie pasują - chyba przysłali mi od E36
[ Dodano: 2007-03-23, 10:17 ]
Przednie kierunki zamienione na oryginalnie dymione + ogólny serwis bawarki zrobiony. Jak pogoda się zrobi sensowna pstryknę foty przodu
[ Dodano: 2007-04-28, 00:18 ]
Oto foto ze zlotu pod M1 w Krakowie:
Felunek jeszcze trochę poczeka bo szukam czegoś dogodnego.
Tymczasem fura dostała w międzyczasie blosa, a dziś dzięki sprawnym działaniom kolegi frantica - nowo zakupione olejki namaszczające skrzynię i dyfer oraz kilka innych udogodnień Biegi wchodzą lżej, a i dyferek jakby cichszy!
joł, dziś powoziłem cały dzień tym dyliżansem, kozacka ta eta, silnik pięknie gada, zawias łyka dziury jak bocian żabę, a z CD leci czarna muza, poczułem się jak prawdziwy czarnuch
następny etap to będzie zglebienie i ale myślę że zrobimy to jak Łukasz zapoda jakiś zacny polerowany rant bo obecne felgi są super... na zimówki
ŁADNA WĄSKA LAMPA, dbaj o nią.
Fotele recaro z beżowej półskóry, tempomat, abs, el. lusterka z podgrzewaniem, komputer pokładowy i roleta na tyle, kurna miód malina podoba mi się. Całkiem niezłe wyposażenie jak na e-30 z tego okresu produkcji.
kiream napisał/a:
lekko zmodyfikowana dolotem z 2litrówki
- jak ta przeróbka ma się w porównaniu ze zwykłą etą
_________________ Auta dzielimy na: dobre, bardzo dobre i auta niemieckie,
Auta niemieckie dzielimy na: dobre, bardzo dobre i BMW,
BMW dzielimy: na dobre, bardzo dobre i E-30
- jak ta przeróbka ma się w porównaniu ze zwykłą etą
Nie wiem, bo nie jeździłem seryjną sETĄ w manualu.
Podejrzewam, że dół jest słabszy, a góra lepsza. Przy 5000 obrotów mam wrażenie, że to auto ma pińcet koni a tu tylko 200 obrotów zostaje do odcinki
Na dziś mam nowe fotki trawiaste (z grilla na działce, hehe):
Tylko nie myślcie, że ona taka grzeczna, od kupna załatwiła już 6 gumek:
Teraz trochę sobie ponarzekam, może ktoś będzie miał jakieś części zamienne trochę autko mi się sypię i nie nadążam finansowo z naprawami. Do wymiany jest przekładnia kierownicza (wycieki). Z tyłu wypadają mi oba łączniki stabilizatora i popiskują na nierównościach. Drążek zmiany biegów sobie lata na wszystkie strony, chyba brakuje mu jakichś spręzynek (nie znam się).
Najgorsze i tak przede mną - cieknie sobie trochę olejek spod uszczelki głowicy. W swoim czasie planuję założyć czapkę 325i ale narazie trzyma kasa.
Jest jeszcze wyciek spod czujnika oleju ale to na dniach się naprawi.
No niestety nie zdecydowałem się na RIALe, a to piękne sztunie były... szukam wciąż dobrych felg z parapetem i szprychami!
Z nowości:
Już nie cieknie, bo auto dostało maglownicę z E36. 3,5 obrotu z prawej do lewej to jest to. Ciaśniej i ciężej chodzi niż stara ale za to bardzo precyzyjnie:
Dla zainteresowanych:
Nie robiłem tego sam ale trochę pieprzenia jest.
Maglownica pasuje chyba od każdej E36 - jest raczej taka sama.
Całość polega na odpowiednim spasowaniu przekładni i kolumny kierowniczej, czyli wkładanie i wyciąganie, mierzenie i dopasowywanie. Króciec trzeba obciąć ale nie za bardzo. Krzyżaki należy odpowiednio poprzesuwać.
Aby przekładnia trzymała się tak jak stara należy zastosować podkładki dokładnie 14mm (tyle wyszło u mnie różnicy pomiędzy jedną, a drugą przekładnią).
Hamownia z dość dobrym wynikiem bez zwężki gazu:
Stabilizatory wypadły z tyłu znów i wczoraj w nocy załatwiłem pierwszą swoją felgę o krawężnik na rondzie Beemka to twarde auto
Mam motywację, żeby złożyć auto na 15tkach
_________________ wersja zimowa
Ostatnio zmieniony przez maerik 2007-11-26, 20:07, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach