BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[M20] wymiana pierscieni tłokowych w B25
Autor Wiadomość
Miki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2004
Skąd: z kreskówki ;)
Wysłany: 2007-06-13, 07:30   [M20] wymiana pierscieni tłokowych w B25

chce wymienić pierścienie tłokowe w m20b25, czy to ma sens?
przy okazji uszczelniacze zaworowe i symering walu przedni. czy to ma sens? chodzi mi o wymianę samych pierscieni czy wo-gole warto?

nie chce narazie robic calego remontu bo na to nie mam kasy wiec prosze o sensowne info czy warto sie w to bawic i przy okazji ocenic stan reszty bebechow silnika czy poczekac (tylko sam nie wiem ile...) dolewać ciągle olej i tak śmigać aż jakimś przypadkiem wpadnie większa ilość wolnej gotówki
_________________
www.bmw-e30.pl
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2010-11-27, 16:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
David_KRK 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 07 Lip 2006
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-06-13, 08:02   

Czy wystarczy czy nie to się dowiesz dopiero jak pomierzysz tłoki i cylindy.

W każdym razie weź pod uwagę, że nawet przy wymianie samych pierścieni trzeba zrobić honowanie, a później przy składaniu wypadało by dać nowe panewki (tu też kwestia czy jeszcze nominalne dadzą radę) i uszczelkę pod głowicę. No i głowicę leciutko splanować.
Do tego takie drobiazgi jak olej + filtr, i pewnie niedługo kolejna wymiana po dotarciu i ułożeniu pierścieni.

Trochę bez sensu to robić na dwa razy - ja bym poczekał i zrobił kapitalkę po całości, albo szukaj innego serducha.
 
 
Miki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2004
Skąd: z kreskówki ;)
Wysłany: 2007-06-13, 08:49   

inny silnik odpada- wole zrobic i wiedziec co mam a nie pojezdzic dajmy na to pol roku i znow... wymiana pierscieni+uszczelniacze+czesci+olej to mysle ze bym sie wyrobil w 1000zl
_________________
www.bmw-e30.pl
 
 
jaqub 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Mar 2005
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2007-06-13, 08:57   

nie ma sensu rozkladac tego na raty... jesli robic to pocalosci... poki co mozesz zalac jakis zalepiacz typu ceramizer (xeramic) i miec nadzieje ze jeszcze troche polata... ile Ci lyka tego oleju?
_________________
GABINET NEUROLOGICZNY LUBLIN:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
 
Miki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2004
Skąd: z kreskówki ;)
Wysłany: 2007-06-13, 10:39   

srednio litr dolewam na 600-1000km , na lpg ma120KM
_________________
www.bmw-e30.pl
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2007-06-13, 11:46   

no to juz troche lyka - jezeli nie ma wyciekow to remoncik ci nie ominie :( ale rob wszystko na raz bo pozniej bedziesz zalowal jak cos sie sypnie a moglo byc zrobione.
 
 
 
Miki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2004
Skąd: z kreskówki ;)
Wysłany: 2007-06-13, 13:19   

cieknie z symeringu walu przedniego i to calkiem calkiem bo pod autem sa slady oleju

dzis dowiadywalem sie o ceny czesci na pierwszy szlif,tak aby wiedziec co mnie ewentualnie czeka. biorac na firme w Czechach czesci od Kolbenschmidta wychodzi ok3tys za panewki gł+korby, tłoki kompletne i tulejki korbowodu czyli calkiem duze pieniadze ;/ do tego robocizna dojdzie + uszczelki + olej + rozrzad + inne pierdółki wiec koszty ogromne ale wtedy wszytsko jest na R1 na tip top

jest tez mozliwosc ze wcale niekoniecznie trzeba np szlifowac blok ale coz to sie okaze dopiero po rozbebeszeniu
_________________
www.bmw-e30.pl
 
 
jaqub 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Mar 2005
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2007-06-13, 20:49   

tak czy siak okaze sie jak bedzie silnik na wierzchu... i wg mnie nie ma co wyciagac, rzezbic w kupie wkladac zpowrotem a pozniej znowu to samo bo beda sie koszty powielac... to co zrobilbys za pierwszym razem musialbys w wiekszosci wymienic tez za drugim... zalej jakis uszczelniacz i smigaj az bedziesz mial hajs...
_________________
GABINET NEUROLOGICZNY LUBLIN:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
 
ANDRZEJ-BIELAK 
Biała Może Więcej



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Wrz 2006
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 2007-06-14, 06:00   

Miki a czemu chcesz wymieniać całe tłoki :?: :?: :?:
Miki napisał/a:
Kolbenschmidta
dobra firma, u Hubercika panewki korby i główne były właśnie z tej firmy, nie wiem czy były wcześniej zmieniane, teraz całość założył na częściach firmy MAHLE. Wiesz gdzie można je kupić :D
_________________
Auta dzielimy na: dobre, bardzo dobre i auta niemieckie,
Auta niemieckie dzielimy na: dobre, bardzo dobre i BMW,
BMW dzielimy: na dobre, bardzo dobre i E-30
 
 
Miki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2004
Skąd: z kreskówki ;)
Wysłany: 2007-06-14, 07:09   

Andrzej a jak robic szlif to czemu nie cale?
_________________
www.bmw-e30.pl
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-06-14, 12:40   

A jakie są ceny samych nowych pierścieni do wymiany bez szlifu?
I jakie są ceny uszczelniaczy zaworowych?

W ilu % przypadków konieczny jeszt szlif cylinrów i czy wcześniejszy remont w porę (wymiana pierścieni) jest w stanie takiej konieczności zapobiec??

Pytam, ponieważ z odmy mi wali spalinami mocno, z rurki od bagnetu poziomu oleju też dymią spaliny (z intensywnością jakby woda parowała z wyłączonego już czajnika, podobnie otwotru wlewu oleju). Oleju nie bierze jeszcze tak ekstremalnie, może około 0,5 litra/1000km przy jeździe średnio agresywnej. motor m20b25.

I tu się zastanawiam czy warto już remontować.
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Miki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2004
Skąd: z kreskówki ;)
Wysłany: 2007-06-14, 14:49   

Piotr_1 napisał/a:
A jakie są ceny samych nowych pierścieni do wymiany bez szlifu?
I jakie są ceny uszczelniaczy zaworowych?



perscienie Kolbenschmidta nominał komplet na 6cyl ok300zl
uszczelniacze hmm roznie od ok15zł szt
_________________
www.bmw-e30.pl
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2007-06-14, 14:54   

uszczelniacz zaworowy ok.2 zł - to akurat najtańsza część w głowicy...
nie mogę właśnie znaleźć cen pierścieni tłokowych...
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
mucha 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2005
Skąd: kwidzyn
Wysłany: 2007-06-14, 16:07   

tutaj jest troche klamotow : http://www.czesci-silnikowe.abc24.pl/default.asp
 
 
 
Miki 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2004
Skąd: z kreskówki ;)
Wysłany: 2007-06-15, 10:58   

podjalem decyzje
auto na koniec czerwca-poczatek lipca idzie do warsztatu. po rozmowie z gosciem ktory bedzie to robil ustalilismy ze co do wymiany bedzie wiadomo po zdjeciu glowicy wczesniej nie ma co za bardzo gdybac. napewno wymienie :
panewki nawet jesli jeszcze nie czas bo ich zakup to akurat stosunkowo niewielkie koszta,
uszczelniacze zaworowe bo mysle ze w glowicy wiecej nic nie trzeba robic gdyz w listopadzie byla zmieniana
symeringi walu
Co do reszty to sie okaze co trzeba... oby tylko same pierscienie wystarczyly. Robocizna zamknac sie powinna w najgorszym prypadku w 1000zl wiec chyba nie az tak strasznie co?
_________________
www.bmw-e30.pl
 
 
ocelot103 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Wrz 2008
Skąd: mielec
Wysłany: 2010-11-27, 09:37   

ello i jakie rezultaty remontu ??
_________________
stolarz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 17