Pieknie sie prezentuje na tej szerokiej stalówce, plus za tylko przod m techa i spojler na klape, widział bym ja troche nizej zwłaszcza tył i bez zółtych zacisków, poza tym jest miazga, bardzo ciekawe wnetrze
MATTIM coś fajnego-musi robić to wrażenie na ulicy
Moim zdaniem powinieneś ściągnąć front-spoiler, wiem, że przód jak jeszcze zjedziez to przy tym profilu opony i przy 15" auto usiądzie na misce ale tył mógłby pójśc w kierunku ziemii
A ja myślałem, że twój wóz to ten z awatarka-bo jest MEGA
Dlaczego jest dyfer 3.25 czy ta 320stka jedzie wogóle
_________________ Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
dobrze wyglada niewiele różni sie od mojej . przód mamy taki sam i tylna lotke nie pod kolor auta
wnetrze jak dla mnie masakra.kolor wogule nie pasuje.nie wiem jak to wyglada na żywo ale do czarnego nie pasuje ... no i ja chyba nie mógłbym jezdzic na innych fotelach jak sportsize
koła pomalowałbym na czarno. mialem seryjne srebrne ale po pomalowaniu na czarno wyglada lepiej
no i zmien dyfer na taki o odpowiednim przełożeniu bo nie wyobrazam sobie jak mozna jezdzic na takim długim.jak mialem 3.73 i zmieniłem na 3.91 to poczulem ze auto zrobilo sie żwawsze to u ciebie efekt bedzie podobny
_________________ Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka
Fajny ten gokard ,robi wrazenie. Ile kosztowaly Cie fele Na tym dyfrze chyba kompletnie nie ma jazdy , nie wyprzedzaja Cie maluchy U mnie na 3.45 byla tragedia
_________________
Ostatnio zmieniony przez Mlody 2008-05-22, 09:45, w całości zmieniany 1 raz
aleście sie tego dyfra uczepili jedzie jedzie, ale mam w garażu 4,10 ale wyje strasznie, moze jak bedzie chwila to go wrzuce na jakis czas. pozatym przy takiej glebie obowiązuje styl jazdy emeryta
myślałem że skrytykujecie moje fele a tu widze optymizm hehe koszt 170 zł + przeróbka 280zł + lakierowanie własnoreczne 22zł... hehe
obnizenie tyłu to priorytet w tej chwili, pozniej wrzuce fotki jak to wyglada od strony technicznej bo z tyłu jest juz sama sprezyna bez gwintu (kto pomoze załatwic dorobienie spręzyn na tył??) a z przodu sie amor skonczył
pozatym te koła sa naprawde małe (i takie było załozenie bo nie lubie duzych kół) np. od 215/40/16 są o poznad 2 cm mniejsze a to sporo biorac pod uwage przeswit miedzy opona a błotnikiem...
cos jeszcze wykombinuje... obecnie jest około -80 moze -90 ale gwintu jeszcze sporo
tyłu mtech (a juz napewno progów) nie bedzie
no lotka musi tez byc polakierowana
pozatym patrząc na projekty na forum mój jest naprawde nieskopudżetowy, narazie jeszcze nie pracuje wiec brak kasy boli, a sami wiecie ile to hobby kosztuje...
wszytko w tym aucie zrobiłem sam, gratów tez szukam po okazjach i jakos to idzie
Jak już ktoś pisał surowo i nisko. Dla mnie bardzo oryginalny styl. Dobry pomysł miałeś z tą felgą! Na pewno pozytywnie wyróżnia się na tle innych E30-stek.
Co do kasy i dalszych modów to spokojnie, na pewno dasz radę. Ważne, że wiesz co chcesz.
P.s
Nie ma jak to CIN
Trzeba się wreszcie ustawić gdzieś jakos.
Pzdr
luki w nadkolach sa rażące jedynie z tyłu, z przodu na żywo jest ok, wg. mnie przynajmniej
z tyłu narazie jest tak:
musze znalesc kogos kto mi dorobi taka sama sprezyne tylko o połowe krótsza, wtedy bede mogł zapodac tulejke z gwintem i bedzie regulacja tak jak z przodu
FELGEN nie ma to tamto, żeby kot kury ...........
Jak się da to falc daj w polere
Nie mogę się napatrzeć na twój avatar MATTIM jak możesz wklej foty tego auta jak masz ale większe jasna sprawa
_________________ Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach