BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nokerman
2012-02-05, 19:31
[E30] mafia --> 328i M-Technic I
Autor Wiadomość
mafia 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
80's motorsport



Dołączył: 25 Cze 2008
Skąd: Pszczyna/Krk
Wysłany: 2008-08-14, 14:06   [E30] mafia --> 328i M-Technic I

Witam społeczność forumową. Forum czytuję od dłuższego czasu, rozmachem projektów i stanem wiedzy piszących przebija większość innych mi znanych for, toteż bez żenady dołożę swój projekcik. Samochód i jego modyfikacje mają historię pełną wzlotów i upadków, długą i zawiłą w cholere, także podzielę ją na etapy dla porządku. Także drodze koledzy, jeśli jesteście pasjonatami bmw i modelu e30 ułóżcie się wygodniej, wyciągnijcie nogi przed siebie, otwórzcie piwo i przystąpcie do czytania. Jeśli jednak nie jesteście, odrazu zamknijcie to okno bo padniecie z nudów po 1szych pięciu linijkach. A ostrzegam że linijek tych będzie sporo. Praktycznie mała opowieść posklejana z moich postów z różnych forów w 1 całość i uzupełniona czasem jakimiś uwagami z perspektywy czasu.

Wersja na 6tego marca:
Więc... model 324d z 86 roku o oryginalnym przebiegu 137tys. km, jest ze mna od kwietnia ubiegłego roku, jestem 2gim właścicielem w ogóle, 1szym przez 21 lat była moja rodzina w Niemczech. Auto przyjechało do Polski jako swoisty obraz nędzy, znaczy troche rudej, zmatowiałe chromy i lakier, rozwalony i zaniedbany środek, zawiecha do wymiany itp.
Jeśli chodzi o wyposażenie to oprócz tego co miały wszystkie czyli elektr. lusterka to gołodupiec kompletny był. Ale taki kompletny :) Jedyny plus jaki miała to buda nigdy nie bita (jedyna stłuczka w historii) i silnik igła. A no i brązowe szyby. Ale zakochałem sie z miejsca :) Klasyczny, ponadczasowy i z duszą a do tego praktyczny :cool2: W rodzinie każdy ma swoje auto więc traktuje swoje jako zabawke i pieszczocha, używane głównie do szkoły, na zajęcia i inne takie tam bzdety jakie zalicza typowy maturzysta. Zanim samochód zaczął być modyfikowany, został doprowadzony do stanu technicznego nie budzącego żadnych zastrzeżeń. I tak miało zostać, miał być zwykłym e30 do jazdy na codzień dla małolata, jednak cały czas wymyślałem sobie kolejne usprawnienia które bym chciał wykonać, a mając je za sobą rozglądałem się za następnymi. I tak samochód dostał nową tapicerkę, halogeny, mtecha etc etc.... A ja odkryłem w sobie pasję.

Z rzeczy przeze mnie zrobionych:
- generalny remont blacharki, konserwacja nad i podwozia + nowe emblematy z aso i tylni zderzak, chromy od nowa pochromowane
- nowy lakier, tzn. ori bronzitbeige metallic położony od nowa
- remont mechaniczny, znaczy filtry, płyny, zbieżności, geometrie, zawiecha nowa etc.
- nowa przednia szyba zamówiona w aso, stara pęknięta
- nowe wycieraczki :mrgreen:
- dołożony centralny zamek drzwi + bagażnik
- alarm
- halogeny
wnętrze było zielone, wiec środek został przestylizowany
- zielona podłoga wyleciała, wleciała szara (ale sie ku :cen: przy tym narobiłem)
- Obszycie foteli, boczków i kanapy czarno-kremowa skóra (dobrana do podsufitki i koloru auta)
- zrobione skromne audio (ori maskownice na tweetery czekaja na zamontowanie ale nie mam czasu)
- elektryczne szyby na przód (przy okazji robienia boczków
- kiera mt1 obszyta od nowa na oryginał
- BBS'y 15tki z nowymi znaczkami z aso
- konwersja z bębnów na tarcze z tyłu
- dołożony pełen aeropakiet (kupić to nierozwalone to masakra jakaś...)
- mtechowe zaczepy holownicze odebrane z aso dzisiaj, beda na dniach
- ramki na tablice rejestracyjna z aso bmw, fajny efekt i to za darmo :)

to chyba póki co tyle bedzie :mrgreen: żadnych zmian wizualnych już nie planuje, ew. -3,5cm spreżyny jakieś ale wiecej na pewno nie bo wysmagam sie pyta po czole jak se urwe dokładeczki cieżkim kosztem zdobyte na jakims kraweżniku.

Z planów:
- wspomaganie :bag:
- podmiana szkieł w lampach z przodu
- sukcesywne dokładanie wypasu, oprócz tych waszych obc bo lubie ten zegarek wskazówkowy. W planach pełna elektryka na szyby + ew. grzane sportsitze, ale to dalekosieżnie, może klima
- najbliższe plany to uturbianie wolnossaka, konwersja pełna na td znaczy. Wie ktoś czy graty z mojego sa te same co w td? wogole jak ktos ma jakies poszlaki to prosze o info :mrgreen: Celuje w 130-140 koni.

Bardzo żałuję że nie mam zdjęć z samego początku, ale przepadły w niebyt chyba... Najwcześniejsze jakie mam już z mtechem.
Foty:












Wersja na 1 czerwca 2008:
zaszło kilka zmian ostatnimi czasy, z małą glebą na czele. kilka fot poglądowych (niech nikogo nie dziwi dziwny kolor plastików w środku - przekłamanie aparatu):













Lista zmian:
- czerwone springi H&R'a -40mm
- zakupione po ciężkich walkach ori tweetery, wyciągnięte zostały z nich stare głośniki i wpakowane moje gwizdki alpine'a. zgodnie z ideą całego samochodu - wygląda klasycznie, kopie :cenzura: masakrycznie.
- dołożne ori haki holownicze mtechowe, nabyte w aso.
- gałka zmiany biegów mtech 2, niestety. jakby ktoś widział mtech 1 gałke na sprzedaż to dajcie cynk :)
- zdjęte szkła z reflektorów, wyczyszczone i uszczelnione.

to chyba by było na tyle ze zmian dokonanych. muszę powiedzieć ze na sportowych springach auto po prostu jest nie do poznania, prowadzi się jak po sznurku i to na seryjnych amorach. test odbywał się na serpentynach w szczyrku zapier... jadąc w dół także wiem co mówie :) wiem też że zdałoby sie zająć hamulcami z przodu :mrgreen:
a no i "efektu kozy" nie odnotowano.

Plan do wykonania:
- hamulce przednie (ogólne czyszczenie plus nowy płyn, tarcze i klocki). Szukałem przewodów w oplocie stalowym ale jedyne co znalazłem do e30 to blackdiamond za 7 stów więc odkładam na później :shock:
- jeśli się trafi zestaw bilsteinów b6 używek to wezme, ale jeśli bede skazany na nówki to też na później.
- muszę kupić nową dokladke tylnia mtecha bo ta jest krzywa i nie do naprawienia okazało sie.
- dystanse na tył.
- swap na benzyne prawdopodobnie, 150 w opcji m50b20 juz 170 kucy w opcji m52b25. zależy od wielu czynników.

No i mały update z 6 czerwca - tylni mtech wraz ze zderzakiem, wszystko w stanie nienaruszonym przez korki lpg i inne kraweżniki leży w moim garażu.

Wersja na 27 lipca 2008:
No i stało się, ktoś mi zajebał dekielek z felgi jeden :roll: nosz kur :cen: jeszcze moge zrozumieć jakby mi zajebali wszystkie 4 ale jeden???? Mine miałem jak w ukrytej kamerze chyba. :cen: :cen: :cen: :cen: I teraz znowu, szukać jednego dekla do kupienia i znowu zamawiać emblemat w aso i czekać na niego 2 tyg. Szlag mnie trafi. Więc chyba przechodzę na opcje bez dekli.

Ogólnie to dużo się dzieje wokół auta ostatnio więc podbiję temat. W trakcie wykonywania jest:
- stabilizator na tył
- małe mody mechaniki plus swap na duża i mocna benzyne (a zaczynałem plany od is'a :mrgreen: ) Efekty będą za jakieś 2 tygodnie bo prace ruszają na początku tygodnia, części poza maglem z e36 są już u mojego człowieka.

auto dostało nową dokładkę na tył razem z mocowaniami zderzaka. oczywiście razem z naklejką mtechnika :) w końcu wszystko jest proste i spasowane jak trzeba. polakierowałem też ramki reflektorów w czarny mat bo się o to już prosiły. dobry efekt.

co do planów na najbliższe tygodnie i miesiace:
- tarcze hamulcowe ori bmw (mocno polecane) plus jakieś klocki i ew. przewody.
- ogarnięcie mocowania przedniej dokładki bo też jest chałpnicze fest.
- rozpórki przód i tył

no i w co sam w to nie wierze, zdecydowałem sie na tuningowy akcent i szukam jakiegoś fajnego emblematu na grila w klimacie lat 80tych :lol: jak ktoś słyszał albo widział coś takiego do sprzedania to proszę o cynk. jak nie uda mi się znaleźć nic ciekawego to sobie zamówie emke w aso po prostu.

Wersja na 14 sierpnia 2008:
zgodnie z zapowiedzią krótka historia z tego co się działo ostatnimi czasy.

Generalnie moje 324d..... jest dalej moim 324d, tylko że już tylko z wierzchu :mrgreen: samochód dostał m52b28 z airboxem Simota i legitymuje się teraz mocą 195,9 km i 271 nm. Trzeba dodać że w czasie hamowania było ponad 30 stopni więc realny wynik jest pewnie odrobinę lepszy.

Kilka zdjęć:
w sumie to mi zawsze zwisał ten dizel:


pusta komora, o dziwo w stanie w sumie idealnym:


proszę się nie śmiać z majtkowego różu bo się zemścimy :smile: :


wszystko zaczyna mieć ręce i nogi:


hamowanie efektu końcowego:


efekt finalny z lewej:


efekt finalny z prawej:


powered by M-Garage:


już po wszystkim:


wykres z hamowni:

nie powiedzielibyście nie? chłopacy z golfów też długo nie mogą rozkminić o co chodzi :)

generalnie rzecz ujmując auto jedzie jak wściekłe, pięknie przy tym rycząc, sapiąc i bekając.

W zakresie przeróbek znajduje się:
- m52b28 z sondami, ewsem i wszystkim
- cały osprzęt, skrzynia, sprzęgło i wydech też są z e36 328.
- przeróbka dizla na benzynę, włączając w to zegary.
- podwójne serwo pompy hamulcowej z ix'a e30.
- airbox simota.
- dołożone wspomaganie.
Wszystko zrobione profesjonalnie i bez drutu przez m-garage luka325, którego szczerze polecam. Chłopak jest naprawde dobry w tym co robi, dba sobie o klienta i ceni dobrą opinię. Jeśli ktoś z rejonu południa chce poprawiać swoje bmw to tylko u niego bo bliżej niż on żadnego lepszego nie ma. Zresztą dalej chyba też nie :wink: Służe kontaktem jakby co. Dzielnie tolerował moje chore pomysły krecenie nosem, telefony o dużej częstotliwości i tysiące pytań które lubię zadawać, a efekt mnie po prostu podniecił :]

Wracając do samochodu, zrobione już 600km od soboty i wszystko pięknie śmiga. Przy normalnej jeździe pali 10l :mrgreen: To chyba tyle, będę na zlocie bmw team śląsk w rydułtowach to kto będzie chciał to zobaczy na żywo.

Teraz zaczyna się najpiękniejszy etap, czyli podstawowe przeróbki które chciałem wykonać zostały zrobione, teraz zostaje dopieszczanie detali milimetr po milimetrze. A ja zawsze znajdę coś czego brakuje, nie jest ori albo mogłoby wyglądać lepiej :wink:

Plany na szybko:
- założyć w końcu ten pieprzony stabilizator na tył
- myślę nad black hella...
- detale, detale, detale no i dokładanie bajeru (klima sportsitze ew recaro etc)
- rozpórki bo dalej nie mam
- ogarnięcie końcówek wydechu na jakieś dyskretniejsze

Aha, znaczek 324d na tylniej klapie oczywiście został :lol: Nie pamiętam czy wspomniałem o tym wcześniej, ale auto z zewnątrz ma wyglądać seryjnie i klasycznie.

Mam nadzieje że miło spędziliście czas przy lekturze. Piszcie, komentujcie, zadawajcie pytania. Byle nie w stylu "czemu nie ma brewek" :]

Pozdrawiam serdecznie,
Wojtek Pruszkowski vel mafia.
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2012-02-05, 16:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2008-08-14, 14:26   

No Wojtku troszke sie opisales. Auto naprawde w idealnym stanie .Widac ze wlozyles w nia duuzo serca czasu i pieniedzy . Najlepsze e30 jakie robilem.

Ciesze sie ze Ci sie podoba. :wink:
_________________
Ostatnio zmieniony przez luk325 2008-08-14, 14:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2008-08-14, 14:39   

naprawdę ładny i szybki samochód, a ja - właściciel aktualnie 316 w automacie - zwyczajnie i po ludzku bez zawiści Ci zazdroszczę :)

Trzymaj fason, nie sprzedawaj, nie dokładaj głupot.
Witam w klubie fanów e30tkowej klasyki :spoko:
_________________
Weteran
 
 
 
urbi 
SilaDrzemieWBemie



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Krakow/Tbg
Wysłany: 2008-08-14, 15:02   

piekne auto ! :) super zrobione e30 ! pogratulowac :) seryjnie ze smakiem !
_________________
 
 
 
kafarek 
Master of desaster



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: Tczew
Wysłany: 2008-08-14, 15:07   

Łukasz napisał/a:
Witam w klubie fanów e30tkowej klasyki :spoko:


Dokładnie :]

Kolego mafia.. Auto malina i kolor ładny - taki niepozorny :] Ciekaw jestem osiągów drogowych.. akcelerometr itp.. Sam się szykuje finansowo do swapa swojego touringa , jak Bóg da to na m52b28, jak nie to b25.. Ciekawi nie rozwiązanie zbiornika paliwa i pompy paliwowej... To jest to samo PB i Diesel?
_________________

 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2008-08-14, 15:15   

Piękny mocny klasyk
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
bono20002 
W.G.M.



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2008-08-14, 15:47   

Miro twoja przecież nie gorsza ;)

Jak na maturzystę to spore kieszonkowe musisz mieć :lol: :lol:

A tak nawiasem..śliczne autko... bo wąska lampa :D
_________________
Wszystko do e30 504-413-297
 
 
 
Norbi 



Dołączył: 20 Lut 2007
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-08-14, 16:06   

Jak patrze na twoje auto to juz tesknnie za swoim Mtech. Piekny masz kolorek i Mtech 1 robi swoje :spoko:

Silnik tez zacny i przy simocie fajnie buczy powyzej 5rpm, wiem bo tez mam taki :mg:

Pozdr
_________________
Czy z młodych gniewnych pozostali juz tylko starzy wk...wieni?
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2008-08-14, 16:14   

widze że naklejka m garage sobie leży ;) fajne auto ze zdjęć mogę pochwalić i za blacharke lakierowanie jak i za swapa, powodzenaia dalej
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-08-14, 17:33   

Piękne klasyczne auto, silniczek malinowy :spoko: Jak dla mnie jedno z najładniejszych aut na forum :beer:
_________________


E30 + E91
 
 
 
mafia 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
80's motorsport



Dołączył: 25 Cze 2008
Skąd: Pszczyna/Krk
Wysłany: 2008-08-14, 17:37   

@kafarek, licznik, pompa i przewody do wymiany, bak został.
@bono, dżentelmeni o kasie nie rozmawiają (szczególnie na forum). dżentelmeni ją po prostu mają. ucz sie na pamieć.
pomijam fakt że nie jestem już maturzystą tylko studentem 1go roku politechniki krakowskiej :P

dzięki wszystkim za budujące komentarze.

@miro, :beer: chyba jedyne dwa mtechy 1 w sedanie z b28 w kraju :lol:
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2008-08-14, 17:42   

mafia napisał/a:
@miro, :beer: chyba jedyne dwa mtechy 1 w sedanie z b28 w kraju :lol:
Nie mów chop. Po prostu na tym forum a ile ich może być w polsce nie wiadomo
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-14, 20:28   

mafia napisał/a:

@miro, :beer: chyba jedyne dwa mtechy 1 w sedanie z b28 w kraju :lol:


Marzyciel :gwizd:

Gratuluję całego projektu ! Wszystko zrobione zgodnie ze sztuką :spoko:
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
Sobek 
german style



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2005
Skąd: PZL, Wernhout
Wysłany: 2008-08-14, 23:10   

No rozpisales sie ufff szok :) ale dalem rady....
Poprostu wielki szacun... auto powala :) wszystko tak jak powinno byc...
Pozdroo :drunk:
_________________
(OO=[][]=OO) Bayerische Motoren Werke
 
 
 
reso 
WĄSKA NA MT II



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2007
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-08-15, 09:28   

No super robota, wiadomo jak to u Luka :]

Zostałeś przy seryjnm moście ?
_________________

SPRZEDAM KOMPLETNY SILNIK ZE SKRZYNIA I OSPRZĘTEM M20B20 (Z MOJEGO CABRIO) TANIO!!!!
Ostatnio zmieniony przez reso 2008-08-15, 09:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mackillus316i 
M52TuB25 D2 Racing



Dołączył: 14 Lip 2007
Skąd: Poznań/Inowrocław
Wysłany: 2008-08-15, 10:44   

Gratuluje :spoko:
Piękny niepozorny klasyk
Konkretne podejście do autka

Lubię takie projekty :wink:
_________________
I ♥ E30

 
 
 
Pietrek 
Inspektor Gadżet



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Cze 2006
Skąd: Czeladź - Piaski
Wysłany: 2008-08-15, 11:17   

Świetne auto ! Zakres zmian naprawde godny :spoko:

PS. Gdzie chromowałeś zderzaki ? Jaki koszt ?
 
 
 
mafia 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
80's motorsport



Dołączył: 25 Cze 2008
Skąd: Pszczyna/Krk
Wysłany: 2008-08-15, 12:19   

@Pietrek, chromowałem w zakładzie w mojej mieścinie, koszt nieduży. Nie pamiętam już dokładnie bo to grubo ponad rok temu było.

@Reso, no właśnie zostałem przy seryjnym (3,45 w małej głowie) i jest dramat w trasie trochę. Rozglądam się za czymś dłuższym żeby można było jechać 140 i nie palić 100/100 :] A ty jak u siebie masz?
 
 
 
reso 
WĄSKA NA MT II



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2007
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-08-15, 15:42   

Ja mam szpere 3.25 i v-max ok 218-20 wg.GPSu. Jak chcesz żeby było oszczędnie to zakładaj 2.93(taki ma seryjne 328), najlepiej 3.15 ale to już nie do wyrwania w normalnej kasie:)
_________________

SPRZEDAM KOMPLETNY SILNIK ZE SKRZYNIA I OSPRZĘTEM M20B20 (Z MOJEGO CABRIO) TANIO!!!!
 
 
bono20002 
W.G.M.



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2008-08-20, 07:58   

mafia napisał/a:
@kafarek, licznik, pompa i przewody do wymiany, bak został.
@bono, dżentelmeni o kasie nie rozmawiają (szczególnie na forum). dżentelmeni ją po prostu mają. ucz sie na pamieć.
pomijam fakt że nie jestem już maturzystą tylko studentem 1go roku politechniki krakowskiej :P

dzięki wszystkim za budujące komentarze.

@miro, :beer: chyba jedyne dwa mtechy 1 w sedanie z b28 w kraju :lol:



:lol: :lol:

nie ucz sie lepiej na pamięć bo na politechnice polegniesz albo czeka Cię dłuuugi pierwszy rok ;)

a to z kasą....z kiciorem kolego :)

pzdr
 
 
 
Tymon 



Dołączył: 26 Lip 2006
Skąd: Śląsk-Mikołów
Wysłany: 2008-08-22, 14:35   

mafia, Gratuluje autka, naprawdę śliczna sztuka :spoko:
_________________
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
 
 
Gniewek89 
Na razie teoretyk.



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-08-22, 15:57   

fajna furka tylko to odnowione wnętrze nie wiem czemu ale jakoś nie widzi mi się.
Może kolorystyka , hmm sam nie wiem
Opowiedz lepiej o killach jakie bez wątpienia siejesz na drodze bo na bank kazdy VAG 1.9tdi ciąć się chce :mg:
 
 
 
mafia 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
80's motorsport



Dołączył: 25 Cze 2008
Skąd: Pszczyna/Krk
Wysłany: 2008-08-22, 17:09   

samochód szuka nowego właściciela:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=664240036

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez mafia 2009-06-16, 14:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
radial 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-26, 22:45   

I znalazł nowego właściciela :D

pozdrawiam
 
 
GSGREGOR 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Sty 2009
Skąd: STASZÓW
Wysłany: 2009-10-26, 23:12   

pewnie szykujesz cos noewgo jeżeli sprzedałes taki piękny wóz ,:]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 17