Wysłany: 2008-11-26, 09:24 Keskin KT4 - Proszę o poradę!!
Witam Ponownie w tym dziale
Wiem, że zadaje dużo pytań, no ale po to jest forum.
Wybrałem już felgi i mam wstępnie zarezerwowane, z tym że dostawca ma mi określić jakie są dostępne ET.
Konfiguracja jest następująca:
- Przód 7,5 x 16 i tutaj są dwa rodzaje ET 20, ET 35 jaka opona na taką felgę i jakie ET będzie pasowało bez stresu ewentualnie jaki dystans dobrać
- Tył 9 x 16 i tutaj również są dwa rodzaje ET 15 i ET 25 z felgą 9 calową mam doświadczenie i wiem, że z ET 15 w moim przypadku obcierać będzie o ranty, więc czy czasem z ET 25 nie będzie tak, ze problem całkowicie zniknie
Bardzo proszę o fachową pomoc, gdyż felgi kupuje nowe i nie chce wtopić kasy
Pozdrawiam
_________________ Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Krakow/Tbg
Wysłany: 2008-11-26, 16:13
a jaka opona na tych 9 calach ? ja mialem 9 cali, et 15 i przy 215/40 nic nie tarlo przy podklepanych rantach
nie wiem czy przy et 25 nie bedzie wadzic felga o wachacz
_________________
Ostatnio zmieniony przez urbi 2008-11-26, 16:14, w całości zmieniany 1 raz
Wina Weiteca sądzę, jest to zawias tapczanowy , tuningowy, dlatego jest tak miekki,
_________________ Uwaga! Zachodzi przy skręcie.
Bilstein B12 on board.
1/4 mili w bmw jest jak lowienie ryb z dziwka...jest fajnie ale nie do tego służy.
www.Fajna-Felga.pl
e34 m60b40 missle car
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2008-11-26, 21:34
miałem AZEV 9/16 et30 i z tyłu było bez żadnego dystansu i nie maiłem wtedy klepanych nadkoli i pięknie się chowało w nadkole, wiec przy et 25 będzie to samo. A przód oczywiście bierz et 20.
Squad, o tym to ja wiem, ale mi on odpowiada w 100%
jasne ok, ale to może być także powodem ocierania.
_________________ Uwaga! Zachodzi przy skręcie.
Bilstein B12 on board.
1/4 mili w bmw jest jak lowienie ryb z dziwka...jest fajnie ale nie do tego służy.
www.Fajna-Felga.pl
e34 m60b40 missle car
Miro, dzięki za info, ale właśnie nie wiem jak to jest z wyprofilowaniem błotników w wąskiej.
tomcat944, ale piszesz odnośnie moich wyżej podanych rozmiarów tak
_________________ Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
Pomógł: 9 razy Dołączył: 28 Cze 2006 Skąd: zielona gora
Wysłany: 2008-11-27, 09:31
hej,
tak.... ja u siebie w iS'ie mialem 7,5J16 ET35 na przodzie i musialem dac 5mm dystansu zeby nie tarlo o lage a i tak to srednio wygladalo... na ET 20 bedzie git...
a co do 9J16 to ja mialem ET25 i bylo ok... nie tarlo ani o blotnik ani o wahacz....
z przodu opona 195/45R16 z tylu 215/40R16...
pozdrawiam...T.
_________________ do Waskiej lampy trzeba dorosnac...
BERCIK - RIP
Możesz jeszcze spróbować zasadzić na tył czyli na 9 cali 195-45 z Uniroyala Rainsporta 1. Jest to guma dość szeroka jak na 195, a węższa od 215/40. Gdzieś mam foty jak to wyglada, poszukam.
_________________ Uwaga! Zachodzi przy skręcie.
Bilstein B12 on board.
1/4 mili w bmw jest jak lowienie ryb z dziwka...jest fajnie ale nie do tego służy.
www.Fajna-Felga.pl
e34 m60b40 missle car
miałem kiedyś Conti 195/40/16 na 9j w Schmidtach na przodzie.... ci co widzieli w BOrsku na zlocie mogą potwierdzi ze wygląda to mało smacznie, nie wspomnę juz o bezpieczeństwie
215/40 to najbardziej optymalna opona na 9j, cho i pewnie odezwą się zaraz głosy sprzeciwu
Czy ktoś może doradzić jak usunąć te śrubki, żeby przygotować te KT4 do malowania ?
Ogólnie tragedia by odkręcić, bo specjalnie ściągnąłem z UK specjalny torx 8mm 10 kątny i okazał się za duży. Są jeszcze 7mm, ale wydaje mi się, że tutaj musiałbym mieć 6mm 10 kątny. Takowych w ogóle nie ma.
Wyczytałem, że niby śrubki to imitacja plastikowe, ale to nie prawda są metalowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach