Powoli kończę pracę nad przygotowaniem mojego iesa do sezonu 2009, więc żeby nie zaśmiecać innych tematów wrzucę tu kilka fotek.
Miałem pare miejsc gdzie rudy już atakował, szczególnie od spodu, więc trzeba było całość poproawić i polakierować, a jak już lakierować to przy rozbiórce i składaniu wymieniło się to i owo
W pierwszej kolejności zabraliśmy się za poskładanie zawiasu do kupy. Przednia belka została wypiaskowana, spawy zostaly wzmocnione, bo w poprzedniej urwało mi się ucho trzymające silnik, w tej już się nie urwie
Tylnia belka też wypiaskowana i polakierowana
Całość poskładaliśmy na tulejach Powerflexa, oporzednie które miałem od Jurka niestety nie wytrzymały szutrowych oesów i popękały
Przewody hamulcowe i paliwowe poprowadziłem w kabinie
Reszta niedługo
ps. przem:
1 - nie jeździłem jeszcze z tym wynalzkiem więc nie wiem jak będzie sie zachowywać.
2 - da się zrobić tam zastrzał, musisz wtedy przesunąć skrzynkę z bezpiecznikami lekko w kierunku osi auta
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2009-01-22, 20:26
Fajny projekt i dobre podejście do tematu
Trzymaj tak dalej
Opisuj tu wszystko i zdawaj foto relacje
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Pod maską niestety nie mam dużego wyboru, przepisy w rajdach są rygorystyczne, także pod maską leży już M42.
Zawiasy mam 2 zależnie od nawierzchni:
asfalt - B6 + czerwone H&R
szuter - B6 + spręzyny od 325
Przednie amory zostawiłem ustawione seryjnie a tylnie mam utwardzone o kilkanaście procent, bo strasznie dobijało mi na hopach na szutrze.
Hamulce wg homologacji masz albo seryjne albo z pływającą tarczą co kosztuje majątek, więc zostaję przy serii. Tylko przednie klocki mam Ferodo Racing DS3000 (te z opiłkami metalu - fajny ekekt w nocy ), na szuter zakładam zwykłe i spokojnie dają radę.
W weekend wrzuce fotki, bo mam już silnik, wszystko odpalone i działa
pozdrawiam
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
no to ładnie wtedy planujesz swoją furke, mam takie prywatne pytanko jeżeli mogę zadać,
rajdy fajna sprawa, każdy by chciał uczestniczyc i jezdzic a jak to wygląda ze strony finansowej? jest to wgl opółacalne? zwrócą się chociaz te koszty co pakujesz w fure czy robisz to tylko dla czystej przyjemnosci i pasji?
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
pabello, jesli masz sponsora to kasa idzie w starty wiec i tak auto zregoly szykujesz z własnego budzetu.
I tak generalnie ścigamy się o wiaderko śliwek ...
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Pomógł: 10 razy Dołączył: 17 Lut 2006 Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2009-01-25, 09:31
ile i skąd wałeczki ? jeszcze coś bylo dlubniete ? jakies odczucia ?
wentylator z czego ? i jak podlaczony ?
projekt bardzo mi sie podoba , a jak sprawa z biegami , jakis ss czy dłuższy drążek ?
_________________ Jaworzno Lans Squad
sprzedam krzyże do bh jak oryginały
pw lub gg
324dA
pabello, jesli masz sponsora to kasa idzie w starty wiec i tak auto zregoly szykujesz z własnego budzetu.
I tak generalnie ścigamy się o wiaderko śliwek ...
dobre śliwki nie są złe
dzięki za odpowiedz
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Jak to wygląda z kasą to już Lukas wyjaśnił. Maksymalnie da sie z tego wyciągnąc...tyle co nic
1. Wentylator kupiony na allegro. Opel Vectra A. Koszt 40-60 pln + jakies tam kabelki, bezpiecznik, przekaźnik, włącznik.
Całość wyszła mnie pewnie z 70 pln.
Działa to bardzo prosto. "-" jest podłączony do budy a "+" do przekaźnika, który podaje napięcie bezpośrednio z aku (przez bezpiecznik oczywiście). Po drodze po stronie "małego" prądu jest jest włącznik i to wsio.
Musze jeszcze dorobić włącznik automatyczny, który załączał by wentyl przy odpowiedniej temperaturze. W chłodnicy po stronie przeciwnej do zbiornika płytnu jest jakiś otwór zaślepiony, ktoś może orientuje się jaki tam jest gwint i od czego włąccznik by pasował? Chodzi mi o jakiś zwykły zwierający styki przy odpowiedniej temperaturze.
2. Wałki ściądniete stąd: http://www.xlraceparts.co...hafts-484-p.asp
Ciężko powiedzieć ile dały bo nie bylem jeszcze na hamowni. Napewno czuć że auto się zbiera lepiej, ale ile w tym zasługi przełożenia a ile wałków tego nie wiem.
3. Biegi seryjne, ale jakis SS będzie, tylko jeszcze nie zdecydowałem się jaki, może taki od Z3 o jakim była ostatnio dyskusja na forum.
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
Wszystko wygląda naprawdę super, Ja niestety żeby ciąć koszta tylko niezbędne naprawy przed sezonem i mam nadzieje że coś tam pociśniemy, a Taki remont jak Złomek może na sezon 2010
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach