BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Złomek [E30] 318is
Autor Wiadomość
złomek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 19 Gru 2006
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2009-01-22, 17:25   Złomek [E30] 318is

Powoli kończę pracę nad przygotowaniem mojego iesa do sezonu 2009, więc żeby nie zaśmiecać innych tematów wrzucę tu kilka fotek.

Miałem pare miejsc gdzie rudy już atakował, szczególnie od spodu, więc trzeba było całość poproawić i polakierować, a jak już lakierować to przy rozbiórce i składaniu wymieniło się to i owo :)


W pierwszej kolejności zabraliśmy się za poskładanie zawiasu do kupy. Przednia belka została wypiaskowana, spawy zostaly wzmocnione, bo w poprzedniej urwało mi się ucho trzymające silnik, w tej już się nie urwie :)


Tylnia belka też wypiaskowana i polakierowana


Całość poskładaliśmy na tulejach Powerflexa, oporzednie które miałem od Jurka niestety nie wytrzymały szutrowych oesów i popękały


Przewody hamulcowe i paliwowe poprowadziłem w kabinie


Reszta niedługo :)

ps. przem:
1 - nie jeździłem jeszcze z tym wynalzkiem więc nie wiem jak będzie sie zachowywać.
2 - da się zrobić tam zastrzał, musisz wtedy przesunąć skrzynkę z bezpiecznikami lekko w kierunku osi auta
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
 
 
biemdablju 
GOOD STYLE FAN



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: warsaw
Wysłany: 2009-01-22, 18:46   

solidne podejscie do tematu :spoko: jak robić to wlasnie tak

pozdro
_________________
E30 trailer ... http://www.youtube.com/watch?v=SJA_E7gjgQk
******
e30 mix tape classic project short movie -> http://www.youtube.com/watch?v=R_S-SVFCukM
******
old school & german style follower.
 
 
 
luk325 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2009-01-22, 19:29   

bardzo dobre podejscie do tematu. sam jestem na podobnym etapie prac blacharsko lakierniczych . az sie prosi jakis potezny motor do takie budy :wink:
_________________
 
 
 
piotrekk 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 20 Sty 2007
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2009-01-22, 19:31   

uuuuu ja juz tam widze s50b32 pasowal by tam jak talala :>
_________________
 
 
pabello 
Miłośnik



Dołączył: 27 Cze 2008
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2009-01-22, 19:56   

superrr widze ze szykuje sie fajna gablota :spoko:
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...

BMW- Bojowa Maszyna Wojenna
 
 
pabello 
Miłośnik



Dołączył: 27 Cze 2008
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2009-01-22, 19:59   

i czekamy na tą reszte :]
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...

BMW- Bojowa Maszyna Wojenna
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2009-01-22, 20:26   

Fajny projekt i dobre podejście do tematu
Trzymaj tak dalej :spoko:
Opisuj tu wszystko i zdawaj foto relacje
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-22, 20:35   

Pięknie ! Tak się powinno robić E30 :twisted: Ale widzę jedną ogromną nie doróbkę ;/

Co się stało z gumką na pedale sprzęgła ! Popraw to szybko...




:wink: hihi
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-01-23, 00:05   

Ehhh az miło popatrzec na efekt koncowy prac blacharsko lakienriczych, szkoda że ja dopiero to zaczynam ...

Pod maską zagości M42?? ;)

Jakie planujesz zawieszenie i hamulce zamontowac?

PZDR!!
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
złomek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 19 Gru 2006
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2009-01-23, 10:13   

Pod maską niestety nie mam dużego wyboru, przepisy w rajdach są rygorystyczne, także pod maską leży już M42.
Zawiasy mam 2 zależnie od nawierzchni:
asfalt - B6 + czerwone H&R
szuter - B6 + spręzyny od 325
Przednie amory zostawiłem ustawione seryjnie a tylnie mam utwardzone o kilkanaście procent, bo strasznie dobijało mi na hopach na szutrze.
Hamulce wg homologacji masz albo seryjne albo z pływającą tarczą co kosztuje majątek, więc zostaję przy serii. Tylko przednie klocki mam Ferodo Racing DS3000 (te z opiłkami metalu - fajny ekekt w nocy :) ), na szuter zakładam zwykłe i spokojnie dają radę.

W weekend wrzuce fotki, bo mam już silnik, wszystko odpalone i działa :)

pozdrawiam
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
 
 
kamil328 
WWW. FELGEN-MAN. PL?



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2006
Skąd: lublin
Wysłany: 2009-01-24, 01:14   

powazne podejscie do projektu od podstaw :spoko:
_________________
GERMAN OLD SCHOOL
www. felgen-man. pl
 
 
 
JanekE30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Sie 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-24, 08:13   

Jaka cena Powerflexów i gdzie kupowałeś?
Życzę sukcesów z autem, temat będę na bieżąco śledził :spoko:
_________________
Moja Lala
 
 
 
złomek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 19 Gru 2006
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2009-01-24, 17:15   

Czas na część drugą :)
Auto było za wolne więc zapadła decyzja o polepszeniu osiągów.
Silnik dostał wałki produkcji Schricka (256 stopni)


Nastomiast do tylniego mostu powedrowało przełożenie głowne 5,28, najkrótsze jakie ies ma w homologacji, oraz nowa szpera dodatkowo wzmocniona do 40%


W silniku dodatkowo pojawiła się miska olejowa ze stali nierdzewnej, aluminiowe załatwiłem już 3, ta już nie powinna sie popsuc :)


Wiskoze zastąpiłem wentylatorem elektrycznym. Chłodzi dużo lepiej i można go sobie włączyć kiedy sę chce :)


Całe auto nabrało już kształtów, pare rzeczy czeka jeszcze u lekiernika. Dziś pierwszy raz nim jeździłem. Różnica jest spora, szczególnie szpera robi :)


ps. cena za Powerfelxy to 1170 pln. http://www.majer-tech.com.pl/
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
Ostatnio zmieniony przez złomek 2009-01-24, 17:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SuT 
B...M...W...



Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-01-24, 18:36   

Ładnie:) Ciekawe jak bedzie sie sprawowala z tym mostem :spoko:
_________________
Bayerische Motoren Werke
2007 e28 520i http://pl.youtube.com/watch?v=Jswxo2kKgro

2010 e28 528i http://www.youtube.com/watch?v=YPlgA_q9JZ8
 
 
cichecki0511 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-01-24, 21:29   

złomek napisał/a:
Nastomiast do tylniego mostu powedrowało przełożenie głowne 5,28

:shock: czemu aż taki krótki ten dyfer?
 
 
złomek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 19 Gru 2006
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2009-01-24, 22:12   

cichecki0511 napisał/a:
złomek napisał/a:
Nastomiast do tylniego mostu powedrowało przełożenie głowne 5,28

:shock: czemu aż taki krótki ten dyfer?


Bo jeżdżąc w rajdach żadko kiedy wbijałem 5tkę. Tam liczy się przyśpieszenie a nie prędkość maksymalna.
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
 
 
pabello 
Miłośnik



Dołączył: 27 Cze 2008
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2009-01-24, 22:42   

no to ładnie wtedy planujesz swoją furke, mam takie prywatne pytanko jeżeli mogę zadać,
rajdy fajna sprawa, każdy by chciał uczestniczyc i jezdzic a jak to wygląda ze strony finansowej? jest to wgl opółacalne? zwrócą się chociaz te koszty co pakujesz w fure czy robisz to tylko dla czystej przyjemnosci i pasji?
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...

BMW- Bojowa Maszyna Wojenna
 
 
pabello 
Miłośnik



Dołączył: 27 Cze 2008
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2009-01-24, 22:43   

moze nie tylko złomek by mógł mi odpowiedziec na to pytanko tylko ci co tez w tym sie bawią :)
pozdrawiam
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...

BMW- Bojowa Maszyna Wojenna
 
 
Bob(E)k(30) 
Don Spiro Spero



Dołączył: 08 Mar 2008
Skąd: Zielonka k Warszawy
Wysłany: 2009-01-24, 23:46   

złomek, gdzie zakupiłeś wentylator elektryczny i jaka jest cena takiego sprzętu?
_________________
!!! BMW E30 318i 86' by Bobek !!
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-01-25, 00:51   

pabello, jesli masz sponsora to kasa idzie w starty wiec i tak auto zregoly szykujesz z własnego budzetu.
I tak generalnie ścigamy się o wiaderko śliwek ... ;)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
wojtaq 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 17 Lut 2006
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2009-01-25, 09:31   

ile i skąd wałeczki ? jeszcze coś bylo dlubniete ? jakies odczucia ?
wentylator z czego ? i jak podlaczony ?
projekt bardzo mi sie podoba , a jak sprawa z biegami , jakis ss czy dłuższy drążek ?
_________________
Jaworzno Lans Squad
sprzedam krzyże do bh jak oryginały
pw lub gg
324dA
 
 
 
pabello 
Miłośnik



Dołączył: 27 Cze 2008
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2009-01-25, 11:41   

LUKAS napisał/a:
pabello, jesli masz sponsora to kasa idzie w starty wiec i tak auto zregoly szykujesz z własnego budzetu.
I tak generalnie ścigamy się o wiaderko śliwek ... ;)


dobre śliwki nie są złe :D

dzięki za odpowiedz
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...

BMW- Bojowa Maszyna Wojenna
 
 
złomek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 19 Gru 2006
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2009-01-25, 15:01   

Jak to wygląda z kasą to już Lukas wyjaśnił. Maksymalnie da sie z tego wyciągnąc...tyle co nic :)

1. Wentylator kupiony na allegro. Opel Vectra A. Koszt 40-60 pln + jakies tam kabelki, bezpiecznik, przekaźnik, włącznik.
Całość wyszła mnie pewnie z 70 pln.
Działa to bardzo prosto. "-" jest podłączony do budy a "+" do przekaźnika, który podaje napięcie bezpośrednio z aku (przez bezpiecznik oczywiście). Po drodze po stronie "małego" prądu jest jest włącznik i to wsio.
Musze jeszcze dorobić włącznik automatyczny, który załączał by wentyl przy odpowiedniej temperaturze. W chłodnicy po stronie przeciwnej do zbiornika płytnu jest jakiś otwór zaślepiony, ktoś może orientuje się jaki tam jest gwint i od czego włąccznik by pasował? Chodzi mi o jakiś zwykły zwierający styki przy odpowiedniej temperaturze.

2. Wałki ściądniete stąd: http://www.xlraceparts.co...hafts-484-p.asp
Ciężko powiedzieć ile dały bo nie bylem jeszcze na hamowni. Napewno czuć że auto się zbiera lepiej, ale ile w tym zasługi przełożenia a ile wałków tego nie wiem.

3. Biegi seryjne, ale jakis SS będzie, tylko jeszcze nie zdecydowałem się jaki, może taki od Z3 o jakim była ostatnio dyskusja na forum.
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
 
 
Biluch 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-26, 11:52   

Wszystko wygląda naprawdę super, Ja niestety żeby ciąć koszta tylko niezbędne naprawy przed sezonem i mam nadzieje że coś tam pociśniemy, a Taki remont jak Złomek może na sezon 2010 :spoko:
_________________
www.rwdidiots.pl
 
 
landcar 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: OKOLICE TORUNIA
Wysłany: 2009-01-26, 12:09   e30

a mogl bys porobic dokladniejsze zdjecia klatki i jaki koszt wykonania i kto ci robil ja
i czy wiesz ile wazy teraz auto?????
Ostatnio zmieniony przez landcar 2009-01-26, 12:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15