BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP M40 na M42 - Wszystko i IS-ie
Autor Wiadomość
leon 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2004
Skąd: wawa
Wysłany: 2008-02-27, 11:44   

Odswiezam temat ze wzgledu na próbe dokonania wszystkiego wg powyzszej instrukcji.
I prawem murphiego :-(

Z opisu wynika iz okrągla wtyczka ma tak samo piny u mnie ma inaczej usytuowane piny.
a co za tym idzie. nie gra pompa paliwa,kontrolka oliwy.

Mam podejrzenie o innej wiazce (nie pochodzacej od ISa)
O ile z pompa jakos dałem rade o tyle z wskaznikiem oleju nie mam juz pomysłu.
Nastepna sprawa. silnik pracuje rowno na wolnych ale nie chce pracowac po dodaniu 15% gazu, a dopiero po podpompowaniu i kreceniu sie na ok 4 tys da sie ruszyc i jest tak powinno byc.
Gdzie szukac problemu??

pozdr
leon
Ostatnio zmieniony przez leon 2008-02-27, 11:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-27, 12:02   

Ja nie miałem żadnego problemu z wiązką, wywaliłem starą podłączyłem nową i wszystko gra. A co do pedału gazu. Od czego masz linkę? od m40 czy m42? bo linki się różnią, w m42 jest krótsza i pewnie dlatego jest taki efekt.
_________________


E30 + E91
 
 
 
leon 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2004
Skąd: wawa
Wysłany: 2008-02-27, 12:20   

linka niunia sztunia kompletna do m42 z aso.

[ Dodano: 2008-03-03, 08:44 ]
wiec sie rozwiazało.
Przerywajaca praca na wolnych to wina przewodów. Szukam niezadrogich ale dobrych. moze ktos pomoze??

a co do złej pracy na srednich - masa zle przewodziła. teraz jest ok.

dało sie przejechac i lepiej chodzi od mojego starego M40 :-) (jest na sprzedaz stary silniczek)

pozdr
leon
 
 
 
grzesiek120 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Kwi 2008
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-04-09, 22:22   

Witam. Poszukuje wlasnie kompletnego solnika m42b18 do swapa. obecnie mam m40b16 w e36. Jezeli jest ktos kto ma taki silnik do sprzedania to prosze o kontakt. Interesuje mnie takze montaz . Najlepiej jak by mial ktos taki silnik i oferowal montaz oraz udzielil gwarancji na niego . WOle zaplacic wiecej za silnik ale zeby byl dobry niz jakiegos pasciaa. W moim m40 rozrzad do wmiany.. nie wkreca sie powyzej 4000 i wogole zaluje ze kupilem... moj nr gg 6144609 (zawsze niewidoczny) grzesiek120@o2.pl
 
 
Lex 



Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: kraków
Wysłany: 2008-08-28, 21:39   

Mam jeszcze pytanie do tematu a mianowicie czy muszę mieć kolektor od is e30 jak is będzie pochodził z e36? Czy wszystko się wtedy zmieści? Będzie się wtedy dało to połączyć z wydechem od 1.6 m40? Wiązka będzie wtedy mi pasowała od is e36 do e30 .1.6 m40?
_________________
E30 316i Coupe m50...
E39 530d Touring
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-08-28, 21:56   

Lex napisał/a:
Mam jeszcze pytanie do tematu a mianowicie czy muszę mieć kolektor od is e30 jak is będzie pochodził z e36? Czy wszystko się wtedy zmieści? Będzie się wtedy dało to połączyć z wydechem od 1.6 m40? Wiązka będzie wtedy mi pasowała od is e36 do e30 .1.6 m40?


jesli chcesz krzesac pelna moc z isa musisz go wlozyc z wydechem,wydech w is-ie to jedna z wazniejszych rzeczy!!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
wrona 
PRAWY DO LEWEGO ;)



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Cze 2005
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2008-08-28, 22:35   

kolki wydechowe w e36 is i w e30 is sa takie same, co do wiazki potrzebne bedzie przerobienie bo wiazki w e36 i e30 maja zupelnie inne gniazda ( i tu podstawowe pytanie : czy silnik z e36 nie jest przypadkiem z kompem z ewsem jesli tak to juz ingerencja takze w wiazke samochodu i niezbedne czesci : pestka z kluczyka, moduł ews, i komp silnika wszystko z tego samego auta co do podlaczenia tego sa od tego specjalisci na forum :wink: :wink: )

wydech tak jak napisal slawo najlepiej ori od isa ale od biedy da sie cos wyrzezbic zeby jezdzilo i nie wylo jak zarzynane prosię :mg: :mg: ale niestey nie z wydechu od 1,6 :mg: :mg: :mg: :mg: :mg: :mg:
_________________
angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
 
 
 
Lex 



Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: kraków
Wysłany: 2008-08-29, 08:21   

Czyli muszę szukać is od e30? Czy wystarczy tylko wiązka z kompem od e30 a silnik od e 36?
_________________
E30 316i Coupe m50...
E39 530d Touring
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-08-29, 09:00   

Lex napisał/a:
Czyli muszę szukać is od e30? Czy wystarczy tylko wiązka z kompem od e30 a silnik od e 36?


w e36 byl juz z tego co pamietam silnik na dwoch czujnikach spalania stukowego wiec wiazka z e30 nie bedzie pasowac
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Lex 



Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: kraków
Wysłany: 2008-08-29, 09:07   

Czyli nie ma inneg wyjścia muszę mieć is od e 30?
_________________
E30 316i Coupe m50...
E39 530d Touring
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-08-29, 09:08   

Lex napisał/a:
Czyli nie ma inneg wyjścia muszę mieć is od e 30?


mozesz miec z e36 tylko wiazke przerobic i albo ominac albo podpiac ews
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Lex 



Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: kraków
Wysłany: 2008-08-29, 11:45   

Tylko że to już trzeba się dobrze znać na elektryce a moje umiejętności do tego stopnia nie są rozwinięte. A silnikowo są jakieś różnice?
_________________
E30 316i Coupe m50...
E39 530d Touring
 
 
bono20002 
W.G.M.



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2008-08-29, 12:12   

e30 - 136KM
e36 - 140KM
_________________
Wszystko do e30 504-413-297
 
 
 
Rafał 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2004
Skąd: bardzo mobilnie
Wysłany: 2008-08-31, 09:26   

na szybciora wyguglowałem ze m42 byl w e30 i e36 do 92 czyli bez ews
m44 w nowszych e36 i ma jedna zasadnicza zalete


z iesem trzeba iuwazac bo te z e30 przy przelocie 200 tysi zaczynaja sie zwyczajnie sypać
_________________
POL-ROW.PL
 
 
 
bono20002 
W.G.M.



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2008-09-01, 11:36   

Możesz coś dokładniej o tym sypanku :)
 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2008-09-02, 08:13   

slawo napisał/a:
Lex napisał/a:
Czyli nie ma inneg wyjścia muszę mieć is od e 30?


mozesz miec z e36 tylko wiazke przerobic i albo ominac albo podpiac ews


mam iS z grudnia 1993 i nie mam ews.
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
rafał18 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: z domu
Wysłany: 2009-02-07, 19:01   

witam to jak jest z tym spodem od m40?? jest taki jak w m42 czy nie
 
 
globi 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-02-07, 19:35   

m42 ma 136 KM a m44 ma 140 KM i ogólnie sie różnią, mają nawet inne napinacze łańcucha co do wydechu to e30 i e36 jest całkiem inny do e36 bez problemu można dostać do e30 gorzej. Jak przedmówca pisał w e30 ten m42 zaczyn dzwonić przy około 200tys Km
_________________
DLA WSZYSTKICH CO KOCHAJĄ E30 (Forum)

Bóg Mnie Wybrał !!
 
 
 
rafał18 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: z domu
Wysłany: 2009-02-08, 14:46   

a jak mozna zapobiec temu dzwonieniu??

a znalazl moze ktos cos o tym turbo z 318tds??

temacik jest bardzo ciekawy :] :spoko:
Ostatnio zmieniony przez rafał18 2009-02-08, 15:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-08, 14:50   

Nie da się zapobiec. Jak zacznie dzwonić trzeba reanimować, nie ma innej możliwości.

Równie dobrze możesz zapytać jak zapobiec zużywaniu się klocków i tarcz hamulcowych :wink:
_________________


E30 + E91
Ostatnio zmieniony przez Cypisek 2009-02-08, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
globi 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-02-08, 16:43   

ja u siebie zapobiegłem i włożyłem w m42 3000tys PLN ale teraz chodzi jak złoto na kolejne 200tys km spokój :)

Sam łańcuch,ślizgi zębatka od wału to już jest 1000zł plus dwa koła zębate od wałków i sie robi suma to już zrobiłem kapitalkę :)
_________________
DLA WSZYSTKICH CO KOCHAJĄ E30 (Forum)

Bóg Mnie Wybrał !!
 
 
 
Foinix 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 14 Lip 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-08-22, 01:58   

rafał18 napisał/a:

a znalazl moze ktos cos o tym turbo z 318tds??


pozwolę sobie odkopać nieco temat :)

no właśnie... ma ktoś jakieś info na temat takiego zestawu do turbo ?
_________________
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15