Odswiezam temat ze wzgledu na próbe dokonania wszystkiego wg powyzszej instrukcji.
I prawem murphiego
Z opisu wynika iz okrągla wtyczka ma tak samo piny u mnie ma inaczej usytuowane piny.
a co za tym idzie. nie gra pompa paliwa,kontrolka oliwy.
Mam podejrzenie o innej wiazce (nie pochodzacej od ISa)
O ile z pompa jakos dałem rade o tyle z wskaznikiem oleju nie mam juz pomysłu.
Nastepna sprawa. silnik pracuje rowno na wolnych ale nie chce pracowac po dodaniu 15% gazu, a dopiero po podpompowaniu i kreceniu sie na ok 4 tys da sie ruszyc i jest tak powinno byc.
Gdzie szukac problemu??
pozdr
leon
Ostatnio zmieniony przez leon 2008-02-27, 11:45, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-27, 12:02
Ja nie miałem żadnego problemu z wiązką, wywaliłem starą podłączyłem nową i wszystko gra. A co do pedału gazu. Od czego masz linkę? od m40 czy m42? bo linki się różnią, w m42 jest krótsza i pewnie dlatego jest taki efekt.
[ Dodano: 2008-03-03, 08:44 ]
wiec sie rozwiazało.
Przerywajaca praca na wolnych to wina przewodów. Szukam niezadrogich ale dobrych. moze ktos pomoze??
a co do złej pracy na srednich - masa zle przewodziła. teraz jest ok.
dało sie przejechac i lepiej chodzi od mojego starego M40 (jest na sprzedaz stary silniczek)
Witam. Poszukuje wlasnie kompletnego solnika m42b18 do swapa. obecnie mam m40b16 w e36. Jezeli jest ktos kto ma taki silnik do sprzedania to prosze o kontakt. Interesuje mnie takze montaz . Najlepiej jak by mial ktos taki silnik i oferowal montaz oraz udzielil gwarancji na niego . WOle zaplacic wiecej za silnik ale zeby byl dobry niz jakiegos pasciaa. W moim m40 rozrzad do wmiany.. nie wkreca sie powyzej 4000 i wogole zaluje ze kupilem... moj nr gg 6144609 (zawsze niewidoczny) grzesiek120@o2.pl
Mam jeszcze pytanie do tematu a mianowicie czy muszę mieć kolektor od is e30 jak is będzie pochodził z e36? Czy wszystko się wtedy zmieści? Będzie się wtedy dało to połączyć z wydechem od 1.6 m40? Wiązka będzie wtedy mi pasowała od is e36 do e30 .1.6 m40?
_________________ E30 316i Coupe m50...
E39 530d Touring
Mam jeszcze pytanie do tematu a mianowicie czy muszę mieć kolektor od is e30 jak is będzie pochodził z e36? Czy wszystko się wtedy zmieści? Będzie się wtedy dało to połączyć z wydechem od 1.6 m40? Wiązka będzie wtedy mi pasowała od is e36 do e30 .1.6 m40?
jesli chcesz krzesac pelna moc z isa musisz go wlozyc z wydechem,wydech w is-ie to jedna z wazniejszych rzeczy!!
kolki wydechowe w e36 is i w e30 is sa takie same, co do wiazki potrzebne bedzie przerobienie bo wiazki w e36 i e30 maja zupelnie inne gniazda ( i tu podstawowe pytanie : czy silnik z e36 nie jest przypadkiem z kompem z ewsem jesli tak to juz ingerencja takze w wiazke samochodu i niezbedne czesci : pestka z kluczyka, moduł ews, i komp silnika wszystko z tego samego auta co do podlaczenia tego sa od tego specjalisci na forum )
wydech tak jak napisal slawo najlepiej ori od isa ale od biedy da sie cos wyrzezbic zeby jezdzilo i nie wylo jak zarzynane prosię ale niestey nie z wydechu od 1,6
_________________ angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-02-07, 19:35
m42 ma 136 KM a m44 ma 140 KM i ogólnie sie różnią, mają nawet inne napinacze łańcucha co do wydechu to e30 i e36 jest całkiem inny do e36 bez problemu można dostać do e30 gorzej. Jak przedmówca pisał w e30 ten m42 zaczyn dzwonić przy około 200tys Km
no właśnie... ma ktoś jakieś info na temat takiego zestawu do turbo ?
_________________ “Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach