BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpowietrzanie hamulców
Autor Wiadomość
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-04-22, 12:10   Odpowietrzanie hamulców

Sory za beznadziejnie głupie pytanie, ale w E30 obwody pompy są podzielone na przód i tył.
1) Z przodu mamy śrubki w szczękach. Aby odpowietrzyć hamulce te śrubki się przekręca o pół obrotu za pomocą klucza oczkowego. A jakbym chciał je wymienić? To należy wypuścić płyn i na sucho można je cakowiie wykręcic i wkręcić nowe? Sory, ale nie robiłem tego nigdy, a zamówiłem nowe te śrubki, bo obecne są skorodowane, więc jak się odkręci to raczej się nie przykręci.
To jak je wymienić?
2) Z tyłu mam bębny. Jak odpowietrzyć cylinderek rozpieracza? Gdzie tam jest jakiś mechanizm do odpowietrzania? Czy jest taki sam? Gdzie?

Dzięki za konkretne i wyczerpujące odpowiedzi :wink:
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-04-22, 13:05   

wykręcasz adpowietrznik i jak wkręcisz nowy to spuszczasz przez niego trochę płynu i powinno latać a w cylinderkach powinien być taki sam odpowietrznik jak z przodu tylko trzeba zajrzeć od strony amortyzatora
 
 
KWKPiotr 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2004
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2004-04-22, 13:20   

Dokładnie tak jak artek napisał.
nie spuszczac płynu przy wymianie tylko odkręcic stary i szybko dawac 2 - troche płynu wyleci ale to chyba lepiej niz odpowietrzac całą instalacje.
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-04-22, 13:36   

sorrki. Powinienem, na wstępie napisać, że na będącym w układzie płynie mi nie zależy. DOT 5.1 tylko czeka :wink: cały litr
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-04-22, 14:06   

no to wykec odpowietrznik, pompuj w celu spuszczenia starego plynu, co chwila uzupelnijac jego stan nowym, nowy plyn przepchnie stary. Powymieniaj srubki a potem odpowietrz zaczynajac od tylnego lewego kola, pozniej tylne prawe, przednie prawe no i lewe.

Tylko nie naciskaj podczas wymiany sprzegla, bo dziala na tym samym plynie i jak zapowietrzysz to ci noga spuchnie od pompowania.

Wejdzie ok 0,4 0,5 litra plynu - odpowietrz najlepiej 2 razy. Powodzenia,
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-04-22, 14:15   

odpowietrzniki wyglądają tak samo z przodu i z tyłu, napewno znajdziesz... a co do nalewania nowego płynu to dopiero dolej jak już starego nie będzie w zbiorniczku.,.. żeby pompa ciągnęła już tylko nowy płyn..
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-04-22, 14:20   

wiem
mam zamair spuścić ten co jest i dolać w zbiorniczek nieco nowego, założyć przewody, popompować pedał, aby oczyścić układ i wylac i wtedy dolać na prawue full, odpowietrzyć i jeszcze dolac na maxa.

P.S. Własnie się dopatrzyłem w ETK, nawet te śrubki maja te same oznaczenie :D
Jak kogoś to interesi to: 34 111 121 206
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15